1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij is 300 de perfecte HD film (format maakt mij niet uit)
     
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja ik had hem gisterenavond gekeken en als je een film aandachtig en alleen kijkt dan komt een film sowieso beter over, en helemaal zo'n zware film als dit. Je krijgt er idd een naar gevoel van en zweert drugs (iig voor een tijd) zeker af. Die space stukjes (snelle beeldfragmenten met pillen, ogen etc) en het bij behorende geluid zitten nog steeds in me hoofd.
     
  3. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Little Miss Sunshine (7,0)
    Aardige film over een aparte familie die vanwege een miss-verkiezing van het dochterje meer dan 1200 km. moeten reizen en van alles beleven, zitten een aantal erg grappige stukjes in :)
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Net Laputa: Castle In The Sky gezien. Het duurde weliswaar 2 uur, maar het waren 2 mooie uren. Het had waarschijnlijk wel korter gekund. De film begon goed, maar werd in het midden ietsjes minder. Dit kleine minpuntje kan echter de pret niet drukken, aangezien de film gewoon zo mooi gemaakt is. Het laatste stuk van de film gaat naar fenomenale hoogte (zowel letterlijk als figuurlijk), wat een kanjer! Daarnaast verdient de muziek zeker een pluim en in mijn ogen had het zelfs een Oscar moeten verdienen, maar dat terzijde. Wat een soundtrack _O_ Een van de mooiste Ghibli film die ik tot nu toe heb gezien.

    9.5/10

    Miyazaki _O_, Hisaishi _O_
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2007
  5. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Oh ja, dat doet me te binnen schieten dat ik My Neighbour Totoro nog op de plank heb staan, wachtend om gekeken te worden :{

    Maar eens snel doen. Ghibli's van Miyazaki zijn bijna een 100% garantie voor schitterend vermaak :thumbs:
     
  6. Towel

    Towel Guest

    Neighboor totoro heb ik hier ook op de planken staan maar nooit afgekeken. Heeeeleee wazige film8) Spirited away heb ik uit dat genre wel helemaal gezien en die blijft echt meesterlijk. Misschien totoro nog eens kijke.

    Ik heb trouwens zonet Shortbus gezien, en weet niet wat ik ervan moet denken. Kwamen veel gay scenes in voor die van mij nie hoeven=( . Echt Fockin freaky film eigenlijk, heeft iemand um nog meer gezien?

    Ohja en ik moet eigenlijk dit jaar nog de imdb top50 kijken:) hoewel ik er al een hoop heb gezien.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 mrt 2007
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Spirited Away vind ik tot nu toe ook de beste Ghibli. Echt magisch toen ik die voor het eerst zag :)

    Heb verder alleen Princess Mononoke, Grave Of The Fireflies en Howl's Moving Castle gezien. Mononoke was wel te pruimen, echt een schitterende wereld weer (Miyazaki, duh ;)) maar GotF vond ik maar vervelend. Er zijn er een hoop GotF helemaal geweldig vinden maar ik vond het maar een treurige, saaie bedoening. Howl was ook wel mooi maar minder dan Mononoke en Spirited Away.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Door die treurige bedoening vinden de meesten hem helemaal geweldig. Ik zou als ik jou was zeker eens Laputa: Castle In The Sky bekijken. Hij komt uit 86, dus de animatie is met vlagen wat achterhaald, maar de magie zoals die bekend is van Miyazaki zit er helemaal in. De muziek van Hisaishi (heeft ook de OST van Spirited Away, Howl's en Mononoke gedaan [eigenlijk van bijna alle Miyazaki films]) is geweldig. Ik vind hem persoonlijk beter dan Mononoke.
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wilde Laputa en Nausicäa ook al eens gaan bestellen maar is er nog niet van gekomen. Bedankt voor de tip in ieder geval.

    Vond jij Grave Of The Fireflies ook zo super dan?
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik heb hem nog niet gekeken. HEtzelfde geldt voor Spirited Away, die ik hier al zo ongeveer sinds de dvd-release heb liggen. Mijn absolute favoriet is toch nog steeds Lupin III - Castle Of Cagliostro, pre-Ghibli Miyazaki. DIe film blijft leuk. :thumbs:
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Kende de film niet, gister gekeken en inderdaad wel goede film.

    Wel een beetje gruwelijk/grauw op het einde (niet erg ofzo, maar best heftig)

    En vind Christian Bale's stem wat irritant.

    Vanavond Infamous kijken, ben benieuwd hoe deze film Capote weergeeft.
     
  12. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet, heb Christian Bale graag.
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    hahaha klinkt fout zeg.

    Maar prestige moet ik ook nog steeds kijken. Lijkt me een vette film.
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina