1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy: Crystal Chronicles

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door sharkysharky, 17 jun 2003.

1. Fleppie

Fleppie Surinamese

Leuk Bevonden:
    0
    Zowieso spreekt dat mij wel aan, je stas, hp/mp en allerlei andere dingen op je gameboy advance te kunnen zien. Iedereen in de shop en ieder heeft zij eigen interface schermpje. Alleen is er wel veel hardware aanschaf ervoor nodig. Verder lijkt mij het niet mogelijk dat iedereen in town zijn eigen dign gaat doen, het lijtk mij dat je wel op hetzelfde scherm moet blijven, en dat zou ik juist veel cooler hebben gevonden.

Wat ik ook handig zou vinden en ook kan bijdragen aan het coolness gehalte zijn *visual cues* dat bv hp laag is a la oude final fantasies. En meerder *visual cues* voor bv status-verandering (poison, confused, etc)

2. rich11224

rich11224 Guest

als je 4 lui hebt die willen spelen maar je wil ook een gba aansluiten kan dat niet toch?? nee ik weet dat wel zeker dat dat niet kan

3. Fleppie

Fleppie Surinamese

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan juist wel Dat is zelfs de bedoeling! Je stats, inventory, etc, etc zie je allemaal op het gameboy advance schermpje, terwjl de rest vrolijk verder gaat op de tv. Dus ook met zijn vieren, waarom zou dat niet kunnen dan? Er wordt zelfs gespeculeerd dat je deze game met een gba moet spelen. Of dat waar is weet ik niet.

Laatst bewerkt: 19 jun 2003
  4. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: Voor zover ik weet is er minimaal 1 GBA *NODIG* voor multiplayer.

60Hz weet ik neit, maar idd Nintendo doet de publishing kant en met high-profile titels gooien ze er 60Hz (low profile zoals recentelijk Warioworld hebben alleen maar 50Hz).

Visual cues zouden idd handig zijn. Tijdens het vechten kan je het overzicht nogal snel kwijtraken en dan vooral hoe je erzelf voorstaat qua health e.d.

5. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hmmmm, ik denk dat ik toch maar afhaak wat betreft deze game. Je kunt hem dan wel in je eentje spelen, maar volgens mij is hij vooral bedoeld voor het spelen met meerdere mensen en het begint mij een beetje teveel te lijken op een soort van party game. Ik wacht wel (met veel ongeduld) op Final Fantasy X-2 op de PS2.

6. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    Deze FF lijkt me minder mooi dan de vorige FF, Ik vond de vorige FF op de PSx heel mooi en leuk, maar deze ziet er wat 'kinderlijk' uit, wat is er gebeurd met Zidane(ofzow) uit FF9, met Vivi enzow..
    Maar dat is mijn mening maar;)

7. Fleppie

Fleppie Surinamese

Leuk Bevonden:
    0
    Wel grappig dat iedereen juist fahaakte bij FF9 omdat ze vonden dat die juist kinderlijk was, maar ja ieder zijn ding zal ik maar zeggen. Ik verwelkom verandering altijd, goede verandering that is. Liever dat dan eindeloze sequels die maar meer van ehtzelfde zijn.

mijn FF-top vna de psone:

1 FF9 vanwege mooie graphics en verwijzing naar de oude stijl. (super deformed/manga) De sfeer vond ik heel er goed
    2 FF7 vanwege die revolutie die het teweeg bracht. Toen ik FF1 op de nes speelde moest niemand iets van rpgs hebben, met FF7 was plotseling iedereen aan het rpg-en.
    3 FF8 niet slecht, maar in vergelijking met die andere 2 toch de mindere.

8. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de sfeer ook echt geweldig bij FF9, Met die relatie tussen Zidane & Garnet(dagger) & en de Zelfvertrouwings-loze (is dat een woord:D ) Vivi. Of toen die stad in die boom die werdt beschermd door zo'n zandstorm werdt overgenomen en dat de zandstorm was gaan liggen:eek: !
    Dit spel heeft me echt hele nachten meegesleept in het verhaal!
    Nee, voor mij was die echt 1 van de betere spellen die ik heb gespeelt!_O_

9. Fleppie

Fleppie Surinamese

Leuk Bevonden:
    0
    AMEN!

10. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij verdwijnt de single player met deze game een beetje naar de achtergrond of niet? Ik bedoel, volgens mij is het meer een multiplayer game en niet echt een game voor je eentje..

11. Fleppie

Fleppie Surinamese

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat zou me niet slim lijken van Square-enix, maar dat merken we dan wel tezijnertijd.

12. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou best wel kunnen Shriko, aangezien Nintendo zich er flink mee bemoeit. Nintendo probeert nog steeds die (zinloze?) GBA-connectivity te pushen, en dat zie je ook in FF:CC weer terug.

Je zult dan ook geen typische FF-games moeten verwachten zoals de voorgaande delen waren (behalve FFXI).

Iemand (ik weet de naam niet meer) hier op het forum zei al het in in stijl en gameplay meer de Secret of Mana games achterna ging, dan richting de klassieke FF-stijl.

13. Fleppie

Fleppie Surinamese

Leuk Bevonden:
    0
    nou, dat vind ik helemaal niet slecht hoor. Secret of mana gameplay rocks!

14. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook niet Fleppie; ik heb dan wel SoM niet gespeeld en nooit echt gehouden van de FF-serie, maar dit spreekt mij zeer aan (in andere woorden: i just can't wait to get my hands on this one !!!) .

Deel Deze Pagina