1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XI Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kariudo, 6 jan 2006.

1. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    hoe kan je vechten ?

2. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Doed ik hoop dat je een grapje maakt...

Maarja voor de zekerheid, eerst selecteer je een creature, klik dan "Attack" aan.
    Je kan met je handen vechten maar ook een wapen selecteren onder equipment.

3. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je hout bewerken of vissen bijv? Ik zie ook allemaal mensen smithen maar ik zou echt totaal niet weten hoe dat moet. Zou iemand misschien willen vertellen welk lvl, welke skills, waar je het kan uitoefenen, en waar je de materialen kan kopen.
    Danke sehr.*)

Sander,

4. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt van die Guilds waar je kan leren om iets te "synthesizen", je kan daar ook dingen kopen zoals vishengels.
    Kijk rond en je ziet het vanzelf ;)

5. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ben nu bijna level 12 White Mage. Begint eindelijk een beetje op te schieten. Vanaf vandaag is er ook een speciale Valentijns missie. Check je Vana'diel krantje.

6. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ben op dit moment bezig de game te installeren. Net dat PlayOnline gedoe erop gezet. Tjonge jonge, wat een gedoe zo zonder toetsen bord XD Toch binnenkort maar eentje halen!

7. Mozilla

Mozilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem zometeen halen aleen duurt het echt 10 min om in te loggen en hoe lang om te installen ???

8. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ Mozilla : inloggen duurt niet zo lang, hooguit een minuutje of 2. Het installeren duurt wel erg lang, reken minimaal op 2,5 uur. Laat je hierdoor echter niet afschrikken want de game is echt meer dan de moeite waard. Mits je van MMO-RPG's houdt uiteraard. Ik ben in ieder geval helemaal hooked en heb inmiddels meer dan 40 uur gespeeld. Game is echt ongelooflijk groot, enige nadeel is dat je er ook echt veel tijd in moet steken, zeker in het begin. Omhoog levelen van je personage gaat nl. vrij traag, maar na een uurtje of 10-20 komt de game echt op gang en kan je ontzettend veel dingen doen. Voor mij persoonlijk is die echt de moeite waard.

9. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik ben net z'n beetje elke boekhandel van Eindhoven nagelopen maar kon 'm niet vinden!

Er was wel een Official Xbox Magazine van Januari maar daar zat alleen een Xbox1 demodisk bij? kan iemand de cover of iets dergelijks posten zodat ik mn zoektocht kan voortzetten?

10. Rogue Snorer

Rogue Snorer Suffer Well

Leuk Bevonden:
    0
    Zit in een kartonnen box en die ziet er zo uit.

11. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben net begonnen maar ik ben in de 3e wereld begonnen.. kan ik ook switchen met werelden..? en een andere wereld kiesen...

12. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kan iemand mij uitleggen waar ik moet beginnen? :p ik weet niet wat ik moet doen... hoe krijg ik geld?

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat bedoel je met 3e wereld? Bedoel je dat je in de 3e stad bent begonnen? Verder kun je geld verdienen door questen uit te voeren en door de items die je uit vijanden krijgt te verkopen op AH.

14. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Weet je ik erger me echt dood aan mensen die door het beeld heen schreeuwen om hulp voor kleine dingetje of voor dingen te koop, doe het dan via /tell mode in de game, vinden jullie ook niet, ofja gewoon helemaal niet :p

Die screenshot feature is wel strak!

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Valt nog wel mee op de PC versie was het 10x erger!

16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Final Fantasy heeft me altijd al getrokken, heerlijke games.
    Zal binnenkort ook deze 'demo' maar eens moeten bekijken. :)

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zeker nu het gratis spelen is :) Ik kan je wel een USB keyboard aanraden als je strax gaat party-en. Zeker als je een bv. een WHM bent!

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Met dat soort aankopen wacht ik wel tot ik eventueel de volledige versie aanschaf. ;)

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt hem ook nog altijd op je pc gebruiken ;)

20. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Heb zaterdag ook een usb keyboard erbij gehaald. Kan nu iig communiceren. Vind de game alleen wel HEEL erg onoverzichtelijk. Je wordt echt op pad gestuurd zonder enig idee waar je heen moet. Ook heb ik nog geen idee hoe je je friends list aanvult en wanneer ik mijn char van nieuwe skills kan voorzien.

Speel rond de stad Baston (geloof ik XD) en ben een Thief van (nu) level 4 genaamd Ryph. Zoek me maar eens op :)

Deel Deze Pagina