1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XI Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kariudo, 6 jan 2006.

1. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij pis ik naast de pot deze keer, geen boekhandel die 'm (nog) heeft.

2. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Installatie tijd viel wel mee, ben in totaal misschien 1.5 uur bezig geweest, helaas moest ik me voor gaan bereiden voor mijn werk maar lijkt mij echt een vet spel :) bij veel winkels is het blad al uitverkocht helaas :mad:

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het is niet onoverzichtelijk maar hardcore. Het is juist voor gamers die weinig uitleg nodig hebben en veel zelf willen uitvinden. Vrienden toevoegen doe je met /befriend gevolgd door een spatie en dan de naam.

4. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Tnx man :)

Oke, de game is dan wel ERG hardcore... Level gaat ZO traag... En doodgaan neemt je nog Exp af ook! En het is af en toe wel HEEL erg zoeken. Denk niet dat er heel veel spelers zijn die dit leuk vinden. Maar goed, je blijft wel bezig :)

5. Evelientje

Evelientje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, even een belangrijke vraag
    Ik ga de cd doorverkopen
    Welke codes moet ik aan mijn koper meegeven?
    Want ik heb er inmiddels 4: 2 van internet en 2 via installatie
    Of hoef ik geen codes mee te geven?
    Ik vind het maar een raar systeem by the way

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt voor conquestpoint (die je krijgt als je signet op je laat casten door een guard bij een gate) een ring kopen. Hiermee krijg je 75% meer exp voor 90min. Deze ring kost 500 punten en voor 50 punten kun je hem weer opladen.

Je hoeft geen codes te geven. De persoon die de cd krijgt kan zelf nieuwe codes aanvragen dus hij heeft jou account niet nodig!

7. Evelientje

Evelientje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt! _O_

8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Waar kan ik die ring halen dan? Want dat is dan zeker wel een handige tip :D

9. x Elimenator x

x Elimenator x Hans houd van worst

Leuk Bevonden:
    0
    Het is nu al februari maar ik wil final fantasy 11 BETA nog kopen weet iemand waar je hem nog kan bestellen of kopen heb overal gezocht.

10. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel de game nu al een week.. en ik ben zeker enthousiast. Dit komt denk omdat dit de eerste game in dit genre is. Toch wel een puntje van kritiek... de game haalt het niet tov bijv WoW. Daar zag ik gisteren avond wat van op tv in de rubriek Twee Vandaag.

Waarom schepen ze ons eigenlijk af met een game, die zeker goed is, maar toch wel een beetje gedateerd. Ik weet nog niet zeker of ik straks voor het abonnement ga... Een tip, geef ons WoW op de 360!!!! :mad:

Laatst bewerkt: 8 feb 2006
  11. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
  12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bij 1 van de guards in je stad. Het is dezelfde als waar je signet kan halen. Ze staan meestal bij een gate!

13. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, zag het gisteren al :) Nog ff wat puntjes bij elkaar sparen. Ga zo nog ff wat kloten ermee :)

14. theo777

theo777 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo is er iemand die mij kan vertellen waar ik de cd nog kan krijgen, zou FF erg graag willen proberen.

theo777.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij kunnen er geen chars meer gemaakt worden. Ze zeggen dat het problemen met de server zijn, maar volgens mij is er gewoon een limiet behaald!

16. Evelientje

Evelientje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je dat je via de site geen (nieuwe) codes meer kan opvragen?
    Want als dat zo is heeft de koper van mijn cd (en ik) een probleem...

17. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het ook erg jammer dat je maar 1 char kan maken. Zou in de beta toch liever wat meer chars hebben om wat te proberen. Maar wat wel leuk is is dat je van Job kan veranderen. Ook al heb ik dat nog niet gedaan =P

18. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm Hoe kan het dan dat ik al 5 verschillende characters heb gehad? :p

19. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt! ik heb eindelijk een cd'tje maar kan geen karacter aanmaken!!! network problems.... maar die zijn er niet!

20. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    hehe :)

Deel Deze Pagina