dat je geen char kan maken komt door dat er te weinig servers zijn maar daar wordt verandering in gemaakt als het spel uit is er zijn nu 32 servers en niet elke server heeft een goeie connectie
Jawel want ze gaan accounts waar niet mee gespeeld is verweideren dus ik zou het iedere dag gewoon een keer proberen!
had de demo sinds de eerste dag om eerlijk te zijn was ik niet onder de indruk ik ben geen grphic bitch dus over de graphics had ik niet te klagen... na 2 dagen spelen had ik het wel gezien spawn rates zijn onzettend laag je bent dik een uur aan het rondlopen voordat je 1 konijn dood hebt.. Voor de rest vond ik dat het wel erg speelbaar is voor een mmorpg voor een console maar nog het is het nog niet waard om het te kopen voor mij als het zo blijft. en de playonline is gewoon dik zuig je bent 15 min bezig om alleen maar in te loggen... maarja het is ook dan nog steeds een beta versie maar ik zou er niet te veel van verw8ten
@ FlawlezZ : snap niet dat je er 15 min. over doet om in te loggen. Doe er zelf hoogstens 2 min. over.
@JediWizz: me 2.... Ik heb een vraagje ik heb nu een union staff( die kreeg ik in het begin) maar ik kan die niet wielden en die ringen ook en zo die kan ik ook niet wielden
Komt omdat er maar 1 server is waar alle spelers op zitteb voor de 360! Je moet ze ook eerst equipen!
DA KAN IK NIET IK KAN ZE ALEEN USE EN DAN KOMT ER: *BLIEB* EN ALS IK DAN NOG EENS DRUK DAN KRIJG IK WEER *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB* *BLIEB*
Over welke ringen gaat het en de staff moet sowieso kunnen. Als je een keyboard hebt moet je op ctrl+e drukken!
Zo als het nog mogelijk is om te spelen zou ik nog erg graag in het bezit willen komen van de cd, dus als er iemand is die me kan helpen. Stel er goede vergoeding tegen over theo777.
@ Mozilla : Je moet idd wel na equipment gaan en niet via items. Verder moet je ook erop letten dat je het juiste ras ( Hume, Elvaan enz. ) en de juiste job klasse bent ( White Mage, Warrior enz. ) en uiteraard het juiste level maar dat zal in het begin wel.
maar er komt toch wel natuurlijk een gehele versie van de spel in de winkels te leggen die je dan zo moet kopen??? want beta is toch soort van demo???
Een beta is de volledige versie maar dan nog vol met bugs en nog niet geoptimaliseerd. Maar aangezien het maar een beperkte houdbaarheid heeft om het even zo te noemen kan je het zien als een zeer uitgebreidde demo. Er komt idd een winkelversie die je moet kopen als je het wilt blijven spelen.
maar MOET je ook die beta hebben om de winkel versie ( als die er eenmaal is ) te kunnen spelen>??? of kan je gwn zomaar die winkel versie kopen en acc aanmaken enzo?? en hoe zit het met die betaling, moet je nog extra bij betalen per maand ofzo voor dat spel??
Je hebt de Beta versie niet nodig om de winkelversie te kunnen spelen of een account te kunnen aanmaken maar je zal wel per maand met een credit card o.i.d. moeten betalen, ongveeer 15 euro per maand geloof ik, kan iets minder zijn.