ja, mr ik wil graag weten of het ook mogelijk is om dat maandelijks te betalen met kraskaarten ofzo, want daar ben ik wel benieuw naar
Volgens mij is daar nog niets over bekend maar als het net als bij de PS2 en PC het geval is zal dat niet gebeuren.
nou dus wel kras kaarten echt wel en mischien voor de 360 gamers niet dus gewoon gxboxlive voor de rest lkkkker gamen ik heb de beta version super spel voeg me toe ik heb beetje hulp nodig ben net new zins vandaag gissstren
of microsoft punten hoe dat veder zit vraag ik mee af hoop gewoon xboxgold en veder niks dat gaat gewooon niks extra kosten geloof ik hoop ik
In Europa zijn voor zover ik weet voor FFXI geen kraskaarten te krijgen hoor, betwijfel dan ook dat het mogelijk zal zijn. Er is wel een online creditcard iets maar dan moet je geld overmaken naar een bank in Curacao
Als ik de het goed begrepen heb ben je als je het spel van je harde schijf gooit nog niet van het account af, wat betekend dat ze op de een of andere manier geld in rekening gaan brengen na de Beta periode toch? Iemand die hier meer vanaf weet? het spel heeft mij niet kunnen pakken hoewel ik wel een FF fan ben. Ik wil er in ieder geval vanaf voordat het geld gaat kosten.
Dat hoop ik niet toch, ik ben namelijk al die code's kwijt en kan dus de accounts niet meer verwijderen . Iemand misschien een idee hoe ik die code's terug kan krijgen? Sander,
Maar voor de Xbox Live membership heb ik wel een cc ingevuld. Zijn de Xbox Live en de Play Online service hiervan gescheiden? Sander,
ja dat vroeg ik me ook af. Kan je Play online gebruiken met xbox live silver, ga het straks wel proberen.
effe voor dat yullie het weten de beta loopt tot 20 april en dat stopt het, maar yuliie profielen worden overgezet zonder te betalen maar dan wel met maandelijkse kosten yammer genoeg.