1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XI Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kariudo, 6 jan 2006.

1. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ja is dat nou wel bevestigd dat je account wordt overgezet ?

2. deefnl

deefnl addicted

Leuk Bevonden:
    0
    kunnen jullie me vertellen hoe ik hem weer van me harde schij afkrijg ik kan hem zo niet vinden

3. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    pcies ik heb de codes nog wel en het spel staat ook nog gewoon geinstalleerd, dit omdat toevallig las tijdens het invoeren van alle gegevens dat je het account moet opzeggen anders willen ze na de beta geld hebben.

Dus als het iemand al gelukt is het account op te zeggen gaarne dit dan even hier posten :)

4. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    ja
    ik wil da ook weg... ik ga echt niet betale he...

5. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    cd erin, en dan staat ergens uninstall, klote dat het niet gwoon bij xbox dashboard staat..:eek:

6. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    fou , ge moet eerst u content ID ook wisse anders dokke

7. Bosbeest

Leuk Bevonden:
    0
    uhh je moet echt niet betalen als je je account houd en niet active bent...

8. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoop ik dus ook niet want ik ben die codes namelijk allemaal kwijt en kan dus ook niet me account stoppen.:mad:

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee! Zilver is genoeg. Er word op geen enkele manier gebruikt gemaakt van de XBL service. Alles wat je nodig hebt zit in zilver. Volgens de GMs in de game is dit het geval. Tevens blijft je account behouden zodra de beta afgelopen is. Kosten zijn €13 p/m en €1 voor iedere extra character!

10. Bosbeest

Leuk Bevonden:
    0
    beter voor de mensen die het spel leuk vinden.... ik snap er nl niks van.
    als eerste missie moet je naar het zuiden van de stad ofzo, naar de mijnen gloof ik, dat lukt mij al niet..

EDIT: ik kan het gwoon spelen nu op silver, maar ik moest eerst een klere grote update downloaden, dat spel neemt nu al iets van 8 gig in beslag!

Laatst bewerkt: 12 mrt 2006
  11. Bosbeest

Leuk Bevonden:
    0
    oeps, dubble post

12. Daddy Snow NL

Daddy Snow NL Ijskoud de lekkerste

Leuk Bevonden:
    0
    Even een inhoudelijke vraag over dit spel;

Ik moet voor een "supplies quest" naar de Valdeaunia Outpost, maar ik kan die Outpost nergens vinden. Weet hier iemand misschien waar die is??

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je kutn ze altijd op de kaart zien....(als je de kaart hebt)

14. Daddy Snow NL

Daddy Snow NL Ijskoud de lekkerste

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is het juist. Ik heb in Windhurst Woods elke beschikbare kaart gekocht maar geen enkele regio heet Valdeaunia en ik ben bij de outposts in Meriphataud Mountains en Buburimu Peninsula geweest en daar stond niemand bij de Outposts. Dus vandaar mijn vraag of iemand weet waar ik dan moet zijn.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het kan dus zijn dat er niemand staat omdat het gebied nog "under control"is van de beastman. Het is dan ook zo dat je daar ook geen suply missies naar kunt doen. Misschien moet je eens kijken bij Region Info of je daar het gebied zite wat je zoekt, want ik ken de naam ook niet!

16. Bosbeest

Leuk Bevonden:
    0
    over beastman gesproken, wat kan je in hemels naam met een beastman ceal?
    ik gooi ze altijd weg want ze nemen alleen maar plaats in, en je kan ze ook niet verkopen.
    Wat ook zo nutteloos is, is die Steam Clock, die je krijgt als je bubbly barnie hebt verslagen...

17. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Seal heb je strax nodig voor bazen te kunnen verslaan dus die moet je bewaren. Die steamclock moet je inleveren bij de gast die je de quest geeft om Bubbly Bernie te verslaan.

19. Bosbeest

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb het gewoon ghoord van een friend op live dus ik weet niks van die gast met zn quest... gwoon die queel of wattanook aan dat bosje gegeven en barnie verslagen mbv friend. Weet je miss waar die gast zit?

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Weet ik zo niet. Ik weet dat hij is Bastok zit. Je kunt even op Allakhazam kijken waar hij precies zit!

Deel Deze Pagina