1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XI Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kariudo, 6 jan 2006.

  1. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    dat yullie dit effe weten de beta loopt tot 2 april in amirika in iedergeval maar in europa weet ik het nog niet.:'-(
     
  2. Daddy Snow NL

    Daddy Snow NL Ijskoud de lekkerste

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank voor jullie antwoorden. Ik ga toch stoppen met de Beta één dezer dagen, want ik heb straks een week of 3 geen internet i.v.m. met de overstap naar een andere provider. Ik ga dus ook niet meer op zoek naar de outpost waar ik naar op zoek was. Ga nu alleen nog mijn spullen verkopen en dan mijn Gill opsturen naar een vriend. Ik ga straks toch niet de game kopen, dus heeft het geen nut om die spullen aan te houden.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    In Europa ook, maar je kunt dan meteen je account overzetten en gewoon doorspelen. Info vind je op http://ffxi.allakhazam.com/
     
  4. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    is deze game btw nog te vinden in kan em niet vinden in de oxm :mad:
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Hebben? Voor een 10tje is hij van jou
     
  6. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog steeds met m'n vraag met het doorlopen van je accounts. Ik heb namelijk een tijdje terug met een cc een Xbox Live gold membership gekocht via marktplace en heb vervolgens alle accounts aangemaakt voor Final Fantasy. Nu vraag ik me dus af wanneer de beta afgelopen is het abbonement direct wordt verlengd van Final Fantasy en dus meteen moet betalen?

    Sander,
     
  7. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Normaal word je van te voren gewaarschuwd door middel van email..Dus ik denk dat dit ook het geval is met FF maarja ik weet het niet zeker want het is wel PlayOnline shit8)
     
  8. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    de beta is toch binnekort afgelopen en je kon em toch gratis halen :eek:
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    nee, hij zat bij het oxm tijdschrift, en je kan hem verlengen als de beta is afgelopen en dan hoef je niet het complete spel te kopen :)
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    nee, hij zat bij het oxm tijdschrift, en je kan hem verlengen als de beta is afgelopen en dan hoef je niet het complete spel te kopen :)
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zoals ik al zei: alle info hierover kun je vinden op http://ffxi.allakhazam.com/
     
  12. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    dankjewel Gforce ik ga er meteen kijken
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan je de beta nou ook op een andere 360 installeren als je hem al hebt geinstalleerd?
     
  14. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier word ik niet echt wijzer van. Kan iemand niet gewoon antwoord geven op de volgende vraag. Als ik nu het spel 'final fantasy' verwijder van de harde schijf van me xbox zonder dat ik de accounts heb gecancelled, wordt er dan automatisch van de cc die ik heb gebruikt voor xbox live gold geld afgeschreven wanneer het echte spel begint?
    Ik hoop echt dat iemand hier antwoord op weet te geven. Alvast erg bedankt.

    Sander,
     
  15. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is daar nog niks officieels over bekend maar de beta was free for all en je kan zover ik begrepen heb gewoon alles overzetten als je het volledige spel hebt aanschaft en het lijkt me dus logisch dat je dan pas het contract aangaat. Maar zoals ik dus al zei het is wel die schijt PlayOnline service dus je weet het maar nooit..Maar een duidelijk antwoord kan ik je niet geven..helaas:{
     
  16. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx anyway, ik heb trouwens al contact opgenomen met de service van playonline maar ze wouden me de code's niet via mail opsturen maar ik moest ze bellen of met ze in een soort chat gaan om m'n probleem uit te leggen. Hopen dat dat lukt dan.

    Sander,
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog 1 keer: kan je de beta op een andere 360 installeren dan de eerste waar die op was? en werkt ie dan ook? Moet snel antwoord, heb een bod van 20 euro xD


    /Edit: heb al antwoord.. :D hij is weg voor 20 euro :D
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2006
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Tuurlijk kan dat.
     
  19. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar iemand had gezegd van niet, dus ik dacht huh, maar das nu opgelost :p

    Nog een vraag, de server wordt morgen verwisseld zei iemand, werkt de beta dan nog?
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Beta werkt tot 2 april!
     

Deel Deze Pagina