dat yullie dit effe weten de beta loopt tot 2 april in amirika in iedergeval maar in europa weet ik het nog niet.
Dank voor jullie antwoorden. Ik ga toch stoppen met de Beta één dezer dagen, want ik heb straks een week of 3 geen internet i.v.m. met de overstap naar een andere provider. Ik ga dus ook niet meer op zoek naar de outpost waar ik naar op zoek was. Ga nu alleen nog mijn spullen verkopen en dan mijn Gill opsturen naar een vriend. Ik ga straks toch niet de game kopen, dus heeft het geen nut om die spullen aan te houden.
In Europa ook, maar je kunt dan meteen je account overzetten en gewoon doorspelen. Info vind je op http://ffxi.allakhazam.com/
Ik zit nog steeds met m'n vraag met het doorlopen van je accounts. Ik heb namelijk een tijdje terug met een cc een Xbox Live gold membership gekocht via marktplace en heb vervolgens alle accounts aangemaakt voor Final Fantasy. Nu vraag ik me dus af wanneer de beta afgelopen is het abbonement direct wordt verlengd van Final Fantasy en dus meteen moet betalen? Sander,
Normaal word je van te voren gewaarschuwd door middel van email..Dus ik denk dat dit ook het geval is met FF maarja ik weet het niet zeker want het is wel PlayOnline shit
nee, hij zat bij het oxm tijdschrift, en je kan hem verlengen als de beta is afgelopen en dan hoef je niet het complete spel te kopen
nee, hij zat bij het oxm tijdschrift, en je kan hem verlengen als de beta is afgelopen en dan hoef je niet het complete spel te kopen
Hier word ik niet echt wijzer van. Kan iemand niet gewoon antwoord geven op de volgende vraag. Als ik nu het spel 'final fantasy' verwijder van de harde schijf van me xbox zonder dat ik de accounts heb gecancelled, wordt er dan automatisch van de cc die ik heb gebruikt voor xbox live gold geld afgeschreven wanneer het echte spel begint? Ik hoop echt dat iemand hier antwoord op weet te geven. Alvast erg bedankt. Sander,
Volgens mij is daar nog niks officieels over bekend maar de beta was free for all en je kan zover ik begrepen heb gewoon alles overzetten als je het volledige spel hebt aanschaft en het lijkt me dus logisch dat je dan pas het contract aangaat. Maar zoals ik dus al zei het is wel die schijt PlayOnline service dus je weet het maar nooit..Maar een duidelijk antwoord kan ik je niet geven..helaas:{
Thx anyway, ik heb trouwens al contact opgenomen met de service van playonline maar ze wouden me de code's niet via mail opsturen maar ik moest ze bellen of met ze in een soort chat gaan om m'n probleem uit te leggen. Hopen dat dat lukt dan. Sander,
Nog 1 keer: kan je de beta op een andere 360 installeren dan de eerste waar die op was? en werkt ie dan ook? Moet snel antwoord, heb een bod van 20 euro xD /Edit: heb al antwoord.. hij is weg voor 20 euro
Ja, maar iemand had gezegd van niet, dus ik dacht huh, maar das nu opgelost Nog een vraag, de server wordt morgen verwisseld zei iemand, werkt de beta dan nog?