1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XI Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kariudo, 6 jan 2006.

  1. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem kopen op de 20e. Mijn beta karakter heb ik naar Ragnarok gestuurd.
     
  2. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    weet iemand of er ook al prepaid kaarten zijn/komen want zie overal de game staan maar ga echt niet me creditkaard gebruiken.
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien de game inmiddels uit is, heb ik de titel van de thread even aangepast :)

    Anyways, ik zit nog in de twijfelfase of ik hem ga halen. Tenminste, halen doe ik um zeker wel al is het alleen maar voor het doosje (staat een beetje stom als je alle FF's hebt behalve XI :+). Maar of ik um ook daadwerkelijk online ga spelen weet ik nog niet. Ik ga wel de 30 dagen trial proberen, en als het mij bevalt kan ik alsnog mijn creditcard raadplegen.

    Wie is er nog meer van plan deze game te gaan spelen ?
     
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @ zero p4r4dox

    Ga je serieus een game halen voor 60 a 70 euro,als je em mischien niet eens gaat spelen:9
    Zo wel? Dan vind ik je echt die-hard :p
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2006
  6. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga dit spel zeer zeker spelen, vanmiddag gehaald en vanavond er maar even rustig voor gaan zitten :).
     
  7. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    @smokey: het spel kost bij de duurdere winkels (lees Free Record Shop) maar €44,95
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hoeveel gaat deze game nu per maand kosten ... zonder headset communicatie?
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    De game zelf is idd "maar" 45 euro. Per maand ga je geloof ik tussen de 10 en 15 dollar betalen, ik weet het precieze bedrag niet....maar het is nog te overzien.

    Ik heb begrepen dat je voor de communicatie een toetsenbord nodig hebt....nu is mijn vraag of het iets uitmaakt wat voor toetsenbord dat is, gewoon eentje met een USB aansluiting neem ik aan ? Of komt er nog een toetsenbord van Micrsosoft speciaal voor de X360 ?
     
  10. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    he misschien is mijn vraag te onnozel. Maar waarom €10 á €15 betalen??? per maand???
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik kan me niet voorstellen dat je een game zonder headset gebruik de moeite waard vind :eek:
     
  12. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil dit spel wel kopen aleen als je via een kaartje kan betalen anders niet maar lijkt me wel een verslaffenden game
     
  13. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor onderhoud van de dienst, zo betaalt Square Enix de servers en de bandbreedte zodat je kan blijven spelen.
    Verder is dat vaak geen verspilling van geld, je drinkt gewoon in 1 maand een paar drankjes minder bij het uitgaan.
     
  14. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game wel binnen maar kom nog niet zo ver om de playonline viewer geinstalleerd te krijgen. Gisteren kreeg ik al bij het registreren geen contact met de server. Vandaag kwam ik al iets verder... tot de transfer keuze van mijn beta karakter.


    Is het zo druk op die servers??? Probeer het morgenochtend nog wel een keer.
    Wat mij betreft een valse start voor deze game.
     
  15. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    pf.. wat een gedoe voor een demo. het zou gewoon zo moeten zijn: schijf erin, aanzetten, klaar.
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou zo vaak zit ik niet op Live, en als ik op Live zit heb ik m'n headset wel op maar gebruik ik um toch amper....dus het maakt me niet zoveel uit om met een toetsenbord te communiceren :)
     
  17. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Het topic gaat nu niet meer over de demo maar over de uiteindelijke versie :)
    Verder is het normaal dat er bij een MMORPG veel geïnstalleerd moet worden.
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen ga ik mijn exemplaar van FFXI ophalen....en dan zal ik eens aan de slag gaan :)

    Mocht ik na de 30 dagen trial beslissen de game voort te willen zetten met betaling, dan is iedereen die de game ook speelt natuurlijk vrij om mijn gamertag toe te voegen op Live. Of aan PlayOnline dan, hoe het ook precies werkt....
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2006
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je moet eerst voor een maand betalen wil je van de 30 dagen trial gebruik maken!
     
  20. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, eerste maand is gratis.
    Van de Square Enix site:

    Q: When do I start paying monthly Content ID fees?

    A: The monthly Content ID fee is free for the first month of usage for one character, and billing will begin from the next month. If you set up more than one character in the first month, you will receive a charge in the following month.


    Q: Is there a free period for PlayOnline Content IDs?

    A: Each fee-based service comes with a 30-day free trial period. For services that allow you to purchase multiple Content IDs (such as the FINAL FANTASY XI), the free trial period begins on the date you purchased the first Content ID. Any additional Content IDs purchased are also free of charge until the end of the free trial period.


    Als ik de site en de handleiding goed begrijp is de Content ID het serie nummer waarmee je je registreert bij Playonline. (oftewel het exemplaar van FFXI dat je in de winkel hebt gekocht)

    Voor wie geen Credit Card heeft ondersteund Square Enix trouwens Epassporte (onderdeel van Visa).
    De website hiervoor is: https://www.epassporte.com/secure/finalfantasy.cgi

    Er wordt trouwens gesproken over loading fees van $20 dollar maar bij mij waren die bij de eerste keer $5 en daarna steeds $2 dollar.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2006

Deel Deze Pagina