1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XI Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kariudo, 6 jan 2006.

1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een domme vraag, maar wat zijn "loading fees" ? :+

2. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Geld om op je account te storten, het zijn dus bank kosten, die je ook betaalt bij stortingen naar het buitenland, reken dus dat je wel duurder uitbent dan met een creditcard op deze manier.

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow oke, nja ik was gewoon van plan mijn creditkaart te gebruiken als ik doorga met FFXI dus das geen prob :)

4. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    ja voorop de pc. maar ik vind dat de consoles gewoon makkelijk en snel meoten zijn als het gaat om spelen.

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het installeren heeft te maken met de PlayOnline service waar de game op draait, het is dus een aparte service die los staat van Xbox Live. Die moet je installeren, niet meer en niet minder :)

6. Nusalaut

Nusalaut Dark Hadou!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil die epassporte sjit gebruiken maar hoe werkt dat?
    Ik hoef toch niet die IBAN codes enzo in te vullen? ik kan toch gewoon een normale betaling doen aan de fortis bank of niet?

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat is zeg is dat je de maand gratis pas krijgt zodra je eerst een maand koopt. Zodra je dat gedaan hebt kun je de eerste maand gratis spelen en ga je de 2e maand pas betalen. Waar het op neer komt is dus dat je de 2e maand MOET kopen wil je beginnen met je 30 dagen gratis!

8. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Zelf heb ik de game voor maar 36 euro gekocht, de eerste maand is gratis, daarna betaal je 13 euro per maand en 1 euro per extra account.

Maar ik kan je garanderen dat je aan 1 account meer dan genoeg heb.

Ik speel het nu al zo'n beetje 24 uur non-stop, heb nu bijna alle nieuwe jobs en die ga ik vandaag even uitproberen ;)

9. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    24 uur = danm hoe addicted kan mijn zijn ?

10. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet de IBAN code wel gebruiken want de Fortis Bank waar je een betaling aan moet doen zit op de Antillen als ik het overzicht goed las en daar moet je die betaling aan doen.

11. SupahMaster

SupahMaster Guest

Dit spel is gewoon belachelijk. Waarom een niet next-gen spel kopen met slappe graphics dat al een paar jaar uit is en je er 13 pleuro per maand voor moet betalen.

Square Enix ga vooral zo door ( Niet dus!)

12. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    wel vet voor werkeloze enzo...

Ik speel 'savonds wat en in t weekend, dus dat zou 13 euro zijn voor 13 uur spelen per maand :)

13. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Eindelijk gewoon na al die jaren op de Xbox een Final Fantasy openingsfilmpje. (servers waren eindelijk kunnen registreren na uren van proberen, ze mogen bij Square Enix wel wat gaan doen aan die slechte servers)

14. Nusalaut

Nusalaut Dark Hadou!

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ty! alleen als ik buitenlandse betaling doe kan ik mijn referentie nummer nergens invoeren wat wel word aangegeven dat je die beslist moet invoeren anders mislukt de transfer.

Edit:heb jij ook epassporte gebruikt? zoja wil je mij uitleggen hoe het precies moet want ik kom er niet uit.

Laatst bewerkt: 22 apr 2006
  15. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is er bij electronisch bankieren ook de mogelijkheid voor opmerkingen.
    Ik heb het voorheen wel eens gebruikt maar tegenwoordig samen met mijn pa zijn credit card omdat het toch wel makkelijker is.
    Ik zal vanavond na mijn werk wel even uitzoeken voor je hoe het ook al weer werkte.

Laatst bewerkt: 22 apr 2006
  17. Nusalaut

Nusalaut Dark Hadou!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij normale betalingen maak ik altijd gebruik van opmerkingen alleen als ik buitelandse betaling kies kan dat niet,of ik doe wat verkeerd natuurlijk,dat kan ook:confused: maar goed ik wacht het ff af bedankt alvast ;)

18. dendielie

dendielie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je in de winkel zon prepaid gamecard kopen voor final fantasy zoals bij world of warcraft??

19. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Helaas kan dat (nog) niet, dat hangt namelijk volledig van Square Enix af.

Bij IBAN heb ik het nog niet kunnen checken, kan mijn digireader niet vinden, nog even geduld dus. Sorry hiervoor.

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik dacht vanavond eens lekker aan Final Fantasy XI te gaan beginnen....mooi niet dus :mad: Al gelijk bij het registreren, nadat ik mijn geboortedatum heb ingevoerd en wil versturen, krijg ik het volgende :

"Error code : POL-1361 Some problems occurred on the specified page. Cannot view page."

Hoevaak ik ook op Retry druk, ik blijf deze foutmelding krijgen. Met andere woorden, ik kom dus geen stap verder in het registratie en installatie proces. Lekker is dat, dit soort zaken doen me gelijk denken aan mijn PC gaming tijdperk met installeren en alle irritante bijzaken van dien.

Tenzij iemand een oplossing heeft voor me, houdt mijn Final Fantasy XI avontuur hier dus al op. Bah.

EDIT : Ik zie nu op de PlayOnline site dat er wat technische problemen zijn met de server, en dat mensen hierdoor te kampen kunnen hebben met registratie problemen. Laten we hopen dat het daaraan ligt, en dat ik van de week de boel wel aan de gang krijg. En dan daarna nog effies kijken voor een USB toetsenbord.

Laatst bewerkt: 23 apr 2006

Deel Deze Pagina