1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XI Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kariudo, 6 jan 2006.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is er eindelijk een MMORPG op een console gaan ze weeer zeiken. Als je eenmaal deze speelt koop je de volgende maanden geen games meer. Dan bespaar ik (4x €60) €240 per maand en daar heb je dan weer €13 voor over. Zelfde verhaal was me WoW. Mensen moeten dus niet zeiken over het betalen per maand. Je betaald immers ook €60 per jaar om XBL te mogen spelen!

    Natuurlijk weer blaat van Perfect Mark aangezien er al jaren 10.000+ spelers per server waren en er nooit de lag is geweest die er bij WoW was. Dit simpel weg omdat je geen server kunt kiezen, maar juist automatisch ingedeeld wordt!

    Enigste commentaar dat ik lees is dat het een oud spel is en achterhaald. Graphix zijn op de 360 nog altijd beter als in WoW en daar zeikt ook niemand over. Ik ben blij dat ze een MMORPG uitbrengen al heb ik hem dan al jaren op de PC gespeeld en nu ook niet meer ga spelen denk ik, maar er zullen zeker een hele hoop mensen zijn die er nu nog plezier aan gaan beleven. Bedenk wel dat FFXI in Europa nooit op een console is uitgekomen!
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2006
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik vind dat Gforce ook gelijk heeft. wat is dertien euro nou als je er ontzettend veel plezier van zal beleven. Kijk wat je er voor terug krijgt. De servers worden onderhouden enz en er word echt aan gewerkt dat je speelplezier niet zal worden bedorven. Zelf bezit ik hem nog niet (komt er echt geen prepaid?) maar als die prepaid er was zou ik hem meteen halen. Heerlijk toch een groot spel. En die Graphics vind ik echt onzin. Morrowind was ook te lelijk maar het was wel een ontzettend cool spel door de mogelijkheden

    trouwens Gforce: koop je normaal vier spellen per maand? waar haal je de tijd vandaan om daar van te genieten
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Niet :mad: Ik koop er veel maar kan ze vaak helemaal niet spelen. Ik wil de games gewoon hebben, maar zo zitten Metroid Prime 2, Star Ocean 3 en Dragon Quest VIII nog steeds in de seal...
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    zonde zou je echt aanraden om star ocean 3 te gaan spelen. echt een topper. (dragon quest VIII heb ik ook maar daar vond ik weinig aan, je hebt niet het gevoel dat je echt sterk word ofzo en verhaal is niet echt boeiend, grapichs daarintegen wel)
     
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Erm Z3R0-P4R4DOX een 'quatro' post? Het goede voorbeeld: )

    In elk geval, ik kon het niet direct terugvinden, is er iemand bekend met hoeveel man je op een server kan, en of je characters kunt verwisselen van server?
     
  6. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    De kritiek is dat het spel voelt alsof je echt moet 'werken' om vooruit te komen, dus niet 'al spelend' beter wordt, de wereld schijnt er saai uit te zien en saai te zijn en dat het pas interessant wordt als je level 10 bent, omdat je dan pas in je eentje het land kan gaan verkennen, maar dan schijn je ook echt al HEEL wat uren verder te zijn.

    Dat je maandelijks moet betalen voor deze game is niet de kritiek, de kritiek is dat dit spel het niet waard is om maandelijks voor te betalen, daar waar bijvoorbeeld World of Warcraft dat wel is.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Jah je moet wel werken aangezien het geld heel moeizaam binnenloopt. Tevens is solo spelen in dit spel geen optie!
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik dacht dus vanavond EINDELIJK eens een keer aan FFXI te kunnen beginnen....waren ze bezig met het onderhoud van de servers, dus kon ik nog niet spelen 8) Ach ja, het bewijst wel gelijk dat er voor die 13 euro fee per maand ook daadwerkelijk gewerkt wordt daar bij Square Enix :+
     
  9. Nusalaut

    Nusalaut Dark Hadou!

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt,ik was er al uit gekomen,deed alles de hele tijd goed alleen gebruikte ik deze teken _ ipv gewoon spatie bij omschrijving en dat is niet toegestaan.|:- ....maarja nu nog 2 dgn wachten als het goed is voordat het geld erop staat en ik dan eindelijk Vana'diel kan betreden.:)
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  10. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Tsux : het is eerder andersom, tot lv 10 kan je gemakkelijk alleen spelen, daarna moet je wel in partys spelen want anders leg je het gewoon af .
     
  11. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja naja, als je lager dan level 10 bent, willen mensen niet met je op stap, dus ben je sowieso gedoemd om alleen te spelen (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk, maar 90% van de level 10+ mensen zal niet een noobie willen helpen) en als je alleen speelt wil dat zeggen dat je niet op ontdekking kunt gaan omdat je in de wildernis gewoon gespankt wordt door monsters die je pas aan kunt op level 10. Je bent dus aangewezen op kleine vijanden, waarbij het weer eeuwen duurt voor je levelt. Dat is punt.

    Op level 10 mag je heus wel met anderen mee.
     
  12. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat uplevelen gaat wel langzaam ja, maar dat is de eerste keer spelen. Toen ik met mijn 2de character op lv 1 begon en ik de game beter doorhad, toen was ik in no-time lv 10. Maar ben het er wel mee eens dat als je voor de 1e keer begint, de game erg traag op gang komt. Tip voor de beginners : schaf je direct een Chariot band of Empress band aan.

    En uiteraard kan je alleen op ontdekking gaan, maar dat is ook weer af te raden. Je zult dan nl. regelmatig het loodje leggen, wat je dan weer exp. kost of zelfs een level-drop. Het is beter om eerst in de gebieden rond de steden te blijven en een beetje te levelen. Tuurlijk zijn de eerste uurtjes dan een beetje saai, maar je komt zo wel sneller verder in de game. De game echt verkennen gaat het best als je al lv 20 bent en in bezit van een chocobo-license.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  13. cydroid

    cydroid -=AaD=-

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde dat je geen xbox live gold hiervoor hoeft te hebben??
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Nope, gaat via playonline oid.
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Serieus hoef je dat niet te hebben? beetje jammer. Had net daar abbonoment voor aangeschaft maar zit nog steeds te wachten op prepaid kaarten (of zijn er nog andere mogelijkheden dan creditkaart?)
     
  16. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Epassporte is een alternatief voor credit card. Verder is er nog niets bekend over prepaid kaarten.
    Maar Xbox Live Gold is niet vereist, alleen dus een internet verbinding en een credit card of Epassporte.
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    en wat is datepassporte en is dat moeilijk te verkrijgen (uitleg aub) Iemand die dat ook heeft?
     
  18. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    via https://www.epassporte.com/secure/finalfantasy.cgi kan je je inschrijven en op die site staan ook de instructies :). Het kost een paar dagen eer het geld is overgeboekt dus je kan er nog niet gelijk mee spelen.
    Verder staan hierboven in dit topic een aantal posts erover :)
     
  19. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke nog 1 x alles op een rijtjuh van stap naar stap: he gaat die 13 euro per maand in ze werking wat moet ik er voor aan vragen en wat niet
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik ga zometeen Vana'diel maar eens voor de eerste echte keer betreden....heeft iemand nog algemene tips voor me, wat betreft character, job, of andere zaken die wel nuttig zijn in het begin ?

    Wat voor character ik ga maken heb ik al zo goed als beslist, ik wil een female Elvaan (hou van poppetjes met lange oren :+) en ik denk dat ik voor Red Mage ga in verband met "van alles wat" skills. Jobs kun je later nog veranderen dus das geen prob lijkt me. Ik kan ook voor zo'n katachtig vrouwke gaan en dan een Thief worden, aangezien die katachtige vrouwkes een agility boost hebben....keuzes keuzes 8)
     

Deel Deze Pagina