Is er eindelijk een MMORPG op een console gaan ze weeer zeiken. Als je eenmaal deze speelt koop je de volgende maanden geen games meer. Dan bespaar ik (4x €60) €240 per maand en daar heb je dan weer €13 voor over. Zelfde verhaal was me WoW. Mensen moeten dus niet zeiken over het betalen per maand. Je betaald immers ook €60 per jaar om XBL te mogen spelen!
Natuurlijk weer blaat van Perfect Mark aangezien er al jaren 10.000+ spelers per server waren en er nooit de lag is geweest die er bij WoW was. Dit simpel weg omdat je geen server kunt kiezen, maar juist automatisch ingedeeld wordt!
Enigste commentaar dat ik lees is dat het een oud spel is en achterhaald. Graphix zijn op de 360 nog altijd beter als in WoW en daar zeikt ook niemand over. Ik ben blij dat ze een MMORPG uitbrengen al heb ik hem dan al jaren op de PC gespeeld en nu ook niet meer ga spelen denk ik, maar er zullen zeker een hele hoop mensen zijn die er nu nog plezier aan gaan beleven. Bedenk wel dat FFXI in Europa nooit op een console is uitgekomen!
Laatst bewerkt: 24 apr 2006