Final Fantasy XI Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kariudo, 6 jan 2006.

  1. cydroid

    cydroid -=AaD=-

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    damnit net gold aangeschaft :| voor dit spel :mad:... maar oke ik heb zo alles ingevoert (staat ook onder active id staat er new id fee 0 etc is gratis eerste 30 dagen.. Maar dan doe ik play staat er dat ik geen id heb en die eerst moet kopen :|
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik ook....heb daarna het spel en de PlayOnline viewer afgesloten en opnieuw opgestart. Daarna kon ik wel spelen....

    Vergeet trouwens niet de uitbreidingen te registreren nadat je een Content ID gekocht heb....dan kun je gelijk van alles in het spel gaan profiteren :)
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  3. cydroid

    cydroid -=AaD=-

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks ga het meteen proberen :D trouwens het is wel buggy die playonline gebeuren hoop dat het ingame beter is :p welke server ga jij spelen miss teamen :) samen spel verkennen hoorde dat het moeilijk was om party te vormen voor lvl 10 :p
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt zelf geen server kiezen, je wordt random ingedeeld. Maar iedereen hier is vrij om mijn gamertag te adden op Live, kunnen we toch Private Chatten enzo :)
     
  5. cydroid

    cydroid -=AaD=-

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan elkaar toch uitnodigen zodat je op zelfde wereld zit?? jou naam is echt lang op live :|
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan elkaar wel uitnodigen, maar dan moet de een eerst een World Pass vinden/kopen in het spel....en de ander mag dan nog niet begonnen zijn met het spel geloof ik. Dan kun je ervoor zorgen dat je met een vriend in dezelfde server komt :)
     
  7. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Daarvoor moet je geloof ik een aparte Worldpass kopen die geloof ik rond de 15 dollar kost (is dan wel geldig voor 5 personen geloof ik)
     
  8. cydroid

    cydroid -=AaD=-

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm kutzooi :mad: wil met de docent van 1 van mn vrienden spelen :mad: :p kijken of ik hem kan overhalen dat ie me invite :p
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog tips voordat ik straks echt ga beginnen ? :)
    En die World Pass....waar kun je die kopen ? In het spel zelf, of in de PlayOnline viewer....?
     
  10. boneatom

    boneatom Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0

    goede tip versla wat monsters verkoop de items die je verkrijgt en koop een pick axe en ga mijnen die spullen verkoop je weer zodat je wat gil verdiend

    of koop een hengel wat aas en ga lekker vissen :)
     
  11. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Op de officiele site staat: World Passes are issued at various places around Vana'diel. If you wish to go to a specific World, a player who already lives within that World must obtain the World Pass. You will need to locate the places that issue World Passes yourself, either by finding them as you travel or by asking other players for directions.
     
  12. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1

    Vissen schijnt inderdaad het meeste geld op te leveren hoorde ik, er zijn zelfs voor de pc versie vis-bots.
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt, ik zal eens kijken of ik zo'n World Pass kan vinden. Maar heb je daar alleen wat aan als de ander nog niet begonnen is met het spel ? Of kan iemand die al in een server zit, d.m.v. zo'n World Pass code van een ander alsnog overstappen ? In dat geval wil ik zo'n ding wel kopen, en met een stel members hier van XBW gaan teamen :)
     
  14. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan dus niet je karakter verplaatsen, alleen een karakter aanmaken op een andere wereld naar keuze.
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan weet ik dat :)
     
  16. cydroid

    cydroid -=AaD=-

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dus je moet dan idd opnieuw beginnen want je kan maar per id 1 character hebben :), zou wel vet zijn xbw ffxi clan :) die docent van 1 van mn vrienden speelt al sinds begin dat ie uit is :eek: geen leven dus :p
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Per ID maar een character ? Ik dacht dat je extra characters kon maken voor 1 euro per character per maand extra ? :eek:
     
  18. cydroid

    cydroid -=AaD=-

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dat kost me meer :p dus ja sorry ik zei het verkeerd jij hebt het goed maar dat heet andere id kopen voor 1 euro ;)
     
  19. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik me leeftijd in vul(die van me moeder)Dan druk ik vervolgens op actept en dan komt er een scherm met Error dode: pol-1361 Some problems occured on the Specified page. Cannot view page... Wat moek nu doen:confused::confused: dit is zwaar bout
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    De registratie servers van de X360 versie zijn zwaar overbelast. Er zit ff niks anders op dan bij elke stap dat je die foutmelding krijgt net zo lang op Retry te drukken tot je er doorheen komt....kweet het, zwaar kut :mad:
     

Deel Deze Pagina