1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XI Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kariudo, 6 jan 2006.

  1. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Yup reken er maar op dat je wel een uur bezig kan zijn, een tip is om het laat op de avond te doen. Maar er is dus niets mis met de gegevens op dit moment, de servers zijn gewoon (nog steeds) overbelast.
     
  3. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is een online credit card waar je vantevoren geld op stort, je moet je echte gegevens dus invoeren die je dus ook voor je account van Playonline gebruikt want die worden met elkaar vergeleken.
     
  4. cydroid

    cydroid -=AaD=-

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    trouwens ik deed het savonds gister begon om 10 uur was om 2 uur snachts klaar met eerste registratie en toen net weer een uur om de games te registreren
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet er alles van, neemt een hoop tijd in beslag :mad:
    Maar goed....onder het motto "de aanhouder wint" is alles toch gelukt :+
     
  6. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een Credit card nodig om je te registeren, bij stap 5 moet ik me land kiesen en dan een kaart visa of mastercard, maar voor zover ik weet hebben we geen van bijde:confused:
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Credit Card is idd de beste optie, er is nog een alternatief (geld storten op bank) alleen daar heb ik geen verstand van....ff de thread doorlezen dus ;)
     
  8. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    effe een vraagje ik ben een zeer groote van van final fantasy.
    maar als ik dit spel nu koop kan ik online nog volgens of ben ik te laat.
    en is het de moeite om elke maand 13 euro voor te betalen
     
  9. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt die betaling shit, en wat moet ik doen bij stap 5 zonder een credit card:confused::confused: ik wor der gek van
     
  10. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de betaling via dat .epassporte geval doe, Hoeveel moet ik dan precies over maken voor die maand spelen zeg maar
     
  11. Nusalaut

    Nusalaut Dark Hadou!

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je eerst registeren daar en daarna krijg je 2 opties,
    Pay with credit card en pay through bank transfer.
    Jij moet dus betalen met bank tranfer,hiervoor moet je overigens wel internet bankieren voor hebben want of het bij de bank zelf kan dat weet ik niet.
    Ik heb gisteren betaald en moet nu nog 3 werkdagen wachten.8)
     
  12. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Lomp taalgebruik verwijderd.. Let er ff op aub.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 apr 2006
  13. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Rustig ademhalen en ff tot 10 tellen ;)
     
  14. cydroid

    cydroid -=AaD=-

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu in de game maar snap ern og niet zoveel van ben lvl 3 nu .... en kan nog niks vinden en ik heb weer net de alliance gekozen die onderaan staan :p
     
  15. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Zitten hier ook beta testers in deze topic???

    Heb nog al wat problemen om de zaak geregistreerd te krijgen inclusief het overzetten van mijn beta karakter.
    Dit karakter wil heb ik ondertussen wel (level 17 monk)

    Doorlopend connectie problemen met de server tijdens het registreren. (pol 1361)

    Dit is echt een slechte zaak. Volgens mij is FFXI gewoon een virus voor op de Xbox360 |:-
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee het is nog heel druk daarom krijg je af en toe een error. Veel beta spelers zijn namelijk hun spelers over aan het zetten.
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, voor een oude game schopt deze toch aardig kont naar mijn mening :) Ben zelf ook een grote FF fan, en ben nu aan deze game begonnen en ik vind um echt leuk. Zo leuk zelfs dat ik Oblivion ervoor aan de kant heb gelegd :+ Maar dit heeft natuurlijk ook te maken met het feit dat 2 RPG's tegelijk onderhouden niet echt werkt O-)

    Ik denk dat ik voorlopig nog wel ff addicted zal zijn aan FFXI Online :cool:
     
  18. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat voor sommigen trouwens een tijdelijke oplossing kan zijn is trouwens opgeven dat je in Duitsland woont (tenminste, volgens mij is dat nu al van toepassing want daar kan je aangeven dat je via EVF of iets dergelijks wilt betalen en dat is gewoon banktransfer).
    Of Engeland of Frankrijk aangezien daar wel een soort van prepaid systeem schijnt te zijn.
    In Nederland heb je alleen mogelijkheden van Epassporte en Credit Card.
     
  19. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er ondertussen door gekomen. Na ook de expansion packs geregistreerd te hebben kon ik eindelijk de game opstarten. Met mijn beta karakter... ik start nu op level 17.

    Overigens kreeg ik bij het registreren van de packs ook de bekende pol 1361 melding.

    Een maal in de game loopt het soepel, is mijn eerste indruk. Ik zit overigens op of/in Ragnarok. Zitten jullie ook op deze server/wereld???
     
  20. cydroid

    cydroid -=AaD=-

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan nieteens de eerste quest vinden waar is die west tower ... :mad: ik ben trouwens voor de mage kant gegaan dus ook die alliance gekozen :| misschien strat guidek open :mad: wee iemand misschien nog site voor als je net begint want ik snap er nog steeds niets van :| ben nu lvl 4 jeej :p
    ohja nog 1 ding uhmm betaal je voor playonline ook geld ?? of alleen voor de ids die je registreert??
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2006

Deel Deze Pagina