1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XI Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kariudo, 6 jan 2006.

  1. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Sith Vegeta : ja dat kan, je kan elke job die je unlockt hebt gebruiken als main job of sub job.
     
  2. Schimpie

    Schimpie Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    En advanced jobs kan je sowieso pas unlocken als je lvl 30 wordt, dus je zult wel een van die basic jobs MOETEN gebruiken ;)
     
  3. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zo die review lees zou ik deze game alleen al niet nemen omdat die installatie/registratie procedures mij gigantisch afschrikken. Maar ja, dat ben ik.O-)
     
  4. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Schimpie : Advanced jobs kan je unlocken vanaf lv 18 ! Als je lv 18 hebt bereikt kan je in Selbina een quest doen. Na deze quest kan je de subjobs-quests gaan doen.
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Die hadden idd beter gekund, maar ik ben blij dat ik er doorheen heb kunnen prikken....daarna volgt namelijk best een leuk en verslavend spelletje (vind ik dan) :+
     
  6. Schimpie

    Schimpie Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Eeeh, advanced jobs (dragoon, samurai, ninja, beastmaster enz.) zijn altijd lvl 30 geweest hoor en de subjob quests zijn lvl 18 :{

    Edit: ter ondersteuning

    ;)

    Voor iedereen die het nog niet wist, http://ffxi.allakhazam.com is waar je moet wezen als iets wilt weten.
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2006
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Handige site idd, goeie info :)
     
  8. cydroid

    cydroid -=AaD=-

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik probeer zo hard dit spel leuk te vinden maar is me niet gelukt na weekje spelen, de interface en gameplay zijn niet mijn stijl. WoW vind ik dan toch lekkerder weg spelen en everquest ook. Maar de ff sfeer blijft weer wel geweldig, toch nog maar een weekje proberen :)
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm het zal dan wel komen omdat ik niet zoveel ervaring heb met MMORPG's, maar mijn broertje speelt zelf ook WoW en als ik dan sta mee te kijken wordt ik helemaal gek van de interface. Zo onoverzichtelijk als de pest....FFXI vind ik daarentegen prima te doen :) Maar goed, verschil moet er wezen :+
     
  10. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    haha op gamespot kreeg ie een 6.0!
    echt een FF game om voor te schamme!
     
  11. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1

    Ik vind als WoW speler FFXI juist zo onoverzichtelijk, zoveel knoppen combinaties maar dat is denk ik maar een kwestie van wennen. Wel een erg vet spel verder :).
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd, dan snap ik niet waarom de PC en PS2 versies dikke achten hebben gescoord :confused:

    EDIT : Ik zie het al. Commentaar op dat er geen Achievements te unlocken zijn (en dan denk ik, die Achievements zullen me aan m'n reet roesten, want zo boeiend vind ik ze niet). Verder commentaar dat er niks verbeterd is, tja het is een poort denk ik dan. Op sommige punten hebben ze wel gelijk hoor, want sommige dingen hadden naar mijn mening idd beter aangepakt kunnen worden....maar goed :)
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2006
  13. Schimpie

    Schimpie Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon al de hotkeys uit je hoofd leren, macro's ook, dan gebruik je al die menu's helemaal niet meer (op de pc tenminste niet) _0/
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee klopt, heb je gelijk in :) Maar veel mensen zoeken dat al niet....
     
  15. rodrique

    rodrique Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het spel 1 keer heb gespeeld, dus ik heb de registratiecode al 1 keer gebruikt, kan ik hem dan nog doorruilen aan iemand anders?
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Is niet aan te raden, tenzij je het geen probleem vindt dat iemand anders op jouw gegevens (credit card e.d.) verder speelt. Dit is ook de rede waarom gameshops die aan gebruikte games doen deze game niet aannemen als je hem wilt inruilen.
     
  17. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Het feit dat een spel 2 of 3 jaar geleden goed gescoord heeft zegt natuurlijk vrij weinig, behalve dan dat het toen een goed spel was. Nu voldoet het blijkbaar totaal niet meer aan de eisen van een goed spel, het wordt ook op alle fronten voorbijgestreefd door WoW waar alle 360 reviews het mee vergelijken, wat denk ik wel terecht is (dat ze het daarmee vergelijken).
     
  18. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG WoW....

    Dont go there. FFXI is velen malen beter als WoW. Is ook niet gek omdat SE al jaren en jaren ervaring heeft met RPGs. De verhaallijn in WoW is echt flinterdun als je dat vergelijkt met FFXI. Ook is het zo dat je bij WoW al ninnen 1 a 2 weken aan end-game toe bent. Verder is de gemeenschap binnen FFXI velen beter dan WoW (WoW te veel L33T, RoXxORs, ZOMFGBBQ!!!11!!!1111oneoneoneoneoneoneshiftone kortom irri pubers)

    Het enige waar WoW misschien beter in is dan FFXI zijn de grafix, hoewel de grafix van WoW nou ook niet zo vet zijn. Maar bij een (MMO)RPG gaat het zeker in eerste instantie om de quests/missies/verhaallijn/gevechten en laten nou al die zaken bij FFXI veel en veel beter zijn.

    WoW is echt een spel voor beginnende RPGspelers waar je in een maandje of 1 - 2 alles hebt gezien. Is natuurlijk ook niet zo gek want FFXI bestaat veel langer dan WoW. Wil je een echte uitdaging dan moet je zeker FFXI gaan spelen.

    FFXI 4tw :eek:
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2006
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Is het niet gewoon zo dat FF net zoiets is als Morrowind voor vele was. Zo gigantische groot dat vele eerst hebben wou je kan alles maar uiteindelijk weet je niet meer wat je wilt doen en raken mensen gefrustreerd omdat ze alles willen doen maar niet kunnent . Mijn advies is dan ook duidelijke kleine doelen maken.

    Twee vragen (heb game zelf niet) --> hoe zit het met magic regeneration (weet niet hoe ze in deze heten maar kan het alleen met potions, met slapen of gaat het vanzelf

    zijn de levels een beetje stijgend? dus dat als je als warrior als level 1 een hp hebt van 200 (zeg maar wat) dat als je level 60 bent je een hp hebt van 7000 ofoz ipv 999 Hp
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het geen eerlijke vergelijking, om de doodeenvoudige rede dat ik een echte console gamer ben en dus niks op de PC doe. WoW is voor mij dus geen optie, FFXI wel :)

    @ Sith_Vegeta : Je kunt ten allen tijde tussendoor rusten om je HP en MP te herstellen, je character gaat dan gewoon even door zijn of haar knieen zodat je weet dat hij/zij zich aan het herstellen is. Nadat je even gewacht hebt kun je verder met vol HP/MP, dit kost je dan verder niks alleen ff wachten :)
    Je begint op lvl 1 idd met zeer weinig HP/MP, en dit neemt toe naarmate je een hoger level bereikt. Op lvl 1 had ik iets van 30 HP, zit nu op lvl 10 (Red Mage) en heb nu iets van 160 HP's ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2006

Deel Deze Pagina