1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XI Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kariudo, 6 jan 2006.

  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hoe bedoel je kleinere bedragen die groter worden?

    Kan je trouwens dit met alle credit cards doen?
     
  2. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    Hej mensne , ik heb mijn content tijdens de beta dus gedelete he die beta final fantasy , en nu krijg ik hier 14€af?? Ik d8 dat dit in orde was , ik bedoel ik cancellde het allemaal?? wat moet ik nu doen?
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je Content ID (ofwel je lidmaatschap) eerst opzeggen via de PlayOnline viewer, en pas daarna kun je alles verwijderen. Als je je Content ID niet opzegt blijft Square Enix geld van je afschrijven, omdat ze denken dat je nog steeds lid bent. Dat jij alles van je HDD verwijderd hebt kunnen ze natuurlijk niet zien :)
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  4. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    ja euhm , ik heb dus niets meer van die playonlineviewer behalve die registratielink :/ ... ik had die content ID van final fantasy op cancel gezet , dan zei hij van : 'Content ID will now inactive for **months if you wish to recover it blabla' maar hioj was verwijdert , en dus heb ik toen ook die final fantasy er helemaal vanafgezwiert
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je je Content ID gecancelled hebt wordt ie op een gegeven moment vanzelf verwijderd (je character dus)....het lijkt me dan dat het probleem opgelost moet zijn. Kijk anders even of je volgende maand weer een afschrijving hebt....
     
  6. cydroid

    cydroid -=AaD=-

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien alleen je caracter gedelete en niet je account id
     
  7. Nusalaut

    Nusalaut Dark Hadou!

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben sinds deze week (eindelijk na 3 weken wachten op die virtuele creditcard) online en ik heb die usb Gameboard van Fanatec die ik gebruikte op mijn PS2...
    deze--> http://www.fanatec.de/html/index.php?id=250&lang=en

    Het is ook een toetsenbord voor de PS2 en PC,dus niet voor de 360,maar is er iemand hier die dit ding heeft en gebruikt bij FFXI?
    Bij mij werkt tie niet namelijk,maar volgens mij moet het wel kunnen.

    (FFXI staat wel in de lijst met compatible games -->http://www.fanatec.de/html/index.php?id=253&lang=en )
     
  8. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is het juist , ik heb alles verwijdert VOOR de beta eindigde:{ :confused: O-)
     
  9. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey daar.

    Ik kreeg gisteren ineens FF11 van mn vriendin als spontaan kadootje,en heb het geheel allemaal even geinstalleerd.

    Na het kiezen van mijn poppetje enzo,wandel ik dus nu vrolijk in die wereld rond,maar heb werkelijk geen flauw idee wat de bedoeling is :)

    Ik heb een 2 tal quests ontvangen van npc's,maar daarvoor zoek ik een aantal items die natuurlijk nog onvindbaar zijn voor iemand die net een uurtje bezig is.

    Wat kan ik nu het beste doen om dit spel toch nog een beetje een leuke ervaring temaken ?

    Ik vind alle FF games werkelijk geweldig,maar hier snap ik werkelijk de ballen niet van :)

    Ook zie ik maar weinig echte mensen rond wandelen.
    Is het gewoon erg rustig,of word deze game niet meer zo veel gespeeld ?

    Kortom,wie helpt mij opzeg met het spelen van FF11,en voorkomt dat ik na mijn free month trail alles direct opzeg :)

    Oja,ik had gekozen voor die 3e wereld en begon in een plaatje met veel bomen,en 1 grote boom die iets met sterren doet ofzo geheheh
    Lekker vaag :)

    Danke danke,

    Angelo
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Kweet niet in welk werelddeel je begonnen bent, maar in San D'Oria (waar ik begonnen ben) lopen genoeg PC's rond....de meesten daarvan zijn gewoon erg behulpzaam. Ik ben een zeer vriendelijke Amerikaan tegengekomen die mij van alles over het spel heeft weten uit te leggen, en zo lopen er echt genoeg rond :)

    Begin eerst maar gewoon met levelen, zodra je level 10-12 bereikt hebt wordt samenwerken eigenlijk een beetje een must. Onthou dat dit niet alleen voor jou geldt, maar ook voor andere spelers. Op die manier zul je zien dat vrijwel iedereen wel bereid is om elkaar te helpen, als je iets niet weet gewoon vragen....er lopen altijd wel mensen rond met antwoorden op je vragen, en ze zijn ook niet te beroerd om iemand die net begonnen is ff op weg te helpen, tenminste das mijn ervaring :)

    Maar goed, het probleem voor de meeste mensen is dat FFXI pas echt leuk wordt na een 30 tot 40 tal uren spelen....het is gewoon vet om jezelf steeds sterker te zien worden en om er met een groepje mensen op uit te trekken :cool: Maar geef het spel gewoon een kans zou ik zeggen, mocht je nog specifieke vragen hebben dan ben je altijd vrij om mijn gamertag toe te voegen op Live....via de Private Chat kan ik je misschien verder helpen met bepaalde zaken :)
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2006
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    @Vaag: FFXI is al een tijdje stervend. Er zullen nu wel iets meer spelers zijn omdat er een expansie is en het op de 360 te spelen is, maar omdat er eigenlijk te veel servers zijn is de populatie dichtheid heel laag. Toen ik het 3 jaar geleden op de PC speelde waren er echt 10x zoveel spelers/ Het aantal spelers zal alleen nog maar afnemen en FFXI zal over een tijdje dood gaan.

    Helaas want het is best een leuke game, maar het is gewoon niet voor iedereen speelbaar. Veel spelers willen geen moeilijke game meer en spelen veel liever World of Warcraft waar ook veel FFXI naar zijn overgestapt.
     
  12. Nusalaut

    Nusalaut Dark Hadou!

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik zit in Pandamonium (Windurst) met 2 Engelse vrienden die mij een worldpass hebben gegeven,en in deze wereld lopen ook genoeg mensen rond en die zijn ook niet te beroerd om te helpen.
    Maar ik quest eigenlijk alleen maar met die 2 Engelsen,die helpen mij en aan het einde vd maand komen 2 neven van mij ook online,word helemaal lachen dan.

    @ Vaag: wat Z3R0 zegt is waar...gewoon vragen om hulp,want in je eentje red je het niet =( ;)
     
  13. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou op dit moment red ik het nog wel hoor.
    Ik ben nu een level 4 Warrior,dus de monster die ik moet verslaan,zijn nog niet echt sterk.

    Ik heb wel al een party met nog 2 beginnende mensen,en nu begint het echt wel lache teworden.Ook heb ik wat tips gehad van een andere gast die toch wel aardig nuttig bleken.

    Tja,final fantasy begint al wat teworden en ik zat vanacht tot een uurtje of 2 tegamen.

    Het word dus al leuker :)
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou geen parties vormen tot lvl12. Waarom? Nou je krijgt minder xp en je krijg minder items waardoor je dadelijk niet genoeg geld hebt voor goede armor en wapen en je weer geen party krijgt in de Valkurn Dunes!
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, die Amerikaan waar ik het al eerder over had heeft gisteren een hele nieuwe equipment + zwaard + magic spells voor me gekocht....zomaar :+ Hij had poen zat zei hij, nja goed dan....mij hoor je geen nee zeggen 8) :cool:
     
  16. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Op welke server spelen de mensen hier van Xbw ?

    Ik zit zelf op de server Ramuh,en die bevalt me eigenlijk wel goed.
    Bijna iedereen is behulpzaam en vriendelijk zoals het hoort.
     
  17. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    wil dit spel ook spelen maar heb geen credit card:'-(
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit op Seraph, bevalt me ook prima om dezelfde redenen die jij noemt :)
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik zit samen met zero op Seraph, daar zijn ze echt vriendelijk, maar vaag als je er ook wilt moet je effe niet character maken, dan bij world Seraph kiezen en even de code invullen die ik je nu pm zodat je ook op seraph kan komen (wel opschieten anders is ie verlopen)

    zou het eerst even proberen door extra content aan te schaffen (is toch gratis en je kan daarna je basis content deleten (je nu char) zodat je extra je basis word voor het geval hij niet meer werk.

    ben btw een level 7 Galka Warrior met een kick ass great axe en gisteren van een paladin die mij hielp met levelen (spreek uit healen) een mooie set gekregen van leather waardoor me defense goed is

    weet iemand trouwens waar ik hengel en aas kan kopen?
     
  20. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil iemand mij mischien even kunnen uitleggen, hoe het betalen met dit spel in zijn werk gaat? Is het alleen mogelijk om met creditcard te betalen of kan je ook geld over schrijven? Ik wil dit spel erg graag spelen, ben alleen niet in het bezit van een credit card. bedankt voor de uitleg alvast:)
     

Deel Deze Pagina