Hmm ik zit eraan te denken om met FFXI te stoppen, ik overweeg het dus....wil niet zeggen dat het al definitief is. Het heeft er absoluut niet mee te maken dat ik nu al op de game uitgekeken ben, er niks meer aan vindt en het niet meer zoek om ermee verder te gaan....dat absoluut niet want ik zie mezelf echt nog wel heel wat uurtjes in Vana'diel doorbrengen. Maar het heeft wel te maken met de tijd die ik heb om in de game te
kunnen steken.
Ik speel sowieso meestal wel veel spellen "tegelijk" en de laatste tijd zijn daar alleen maar meer spellen bijgekomen sinds ik reviews schrijf. En dan kan het dus voorkomen dat je bepaalde games ff
moet spelen omdat je er een zo objectief mogelijke beoordeling aan vast wil koppelen.
En dan ligt het er ook nog aan wat voor game je moet spelen, zo heb je bij sommige spellen na enkele uurtjes of eerder al een beeld van de hele game en kun je daar best al een goede review van schrijven....maar nu heb ik bijvoorbeeld Dragon Quest voor de PS2 vandaag meegekregen om te reviewen, ook een RPG dus, en daar gaat toch aardig wat tijd in zitten. Combineer dit met wat andere games die je ook speelt of moet spelen en een prive-leven (jaja dat heb ik ook nog wel
), en dan blijft er al gauw weinig tijd over om echt lekker in FFXI te kunnen steken.
Dat is in het geval van een game die je niks kost om hem te kunnen spelen natuurlijk nog niet zo'n ramp, maar ik denk dat ik me minder prettig zou voelen bij het idee dat ik 13 euro in een maand betaal voor een game....en dan aan het einde van die maand moet constateren dat ik misschien net 2 leveltjes omhoog ben gegaan ofzo :{ Die kant begint het nu wel uit te gaan, en dan nemen die 13 eurootjes toch wel respectievelijk in waarde toe moet ik zeggen....
Klik om te vergroten...