1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XI Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kariudo, 6 jan 2006.

  1. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    het zou veel makkelijker zijn als je het via de ms points kan betalen kun je gewoon kopen in de winkel. Aangezien niet iedereen een creditcard heeft.
     
  2. Evelientje

    Evelientje Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi jongens!
    Ik heb jullie hulp nodig:
    Ik wil graag de beta versie van mn harde schijf af hebben, maar ik heb inmiddels de CD doorverkocht (ja stom)
    Zou een van jullie me kunnen helpen?

    Ik woon in Rotterdam en ben dus op zoek naar iemand die ook in Rotterdam woont en waarvan ik de CD mag gebruiken om mn harde schijf leeg te maken.
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik zit eraan te denken om met FFXI te stoppen, ik overweeg het dus....wil niet zeggen dat het al definitief is. Het heeft er absoluut niet mee te maken dat ik nu al op de game uitgekeken ben, er niks meer aan vindt en het niet meer zoek om ermee verder te gaan....dat absoluut niet want ik zie mezelf echt nog wel heel wat uurtjes in Vana'diel doorbrengen. Maar het heeft wel te maken met de tijd die ik heb om in de game te kunnen steken.

    Ik speel sowieso meestal wel veel spellen "tegelijk" en de laatste tijd zijn daar alleen maar meer spellen bijgekomen sinds ik reviews schrijf. En dan kan het dus voorkomen dat je bepaalde games ff moet spelen omdat je er een zo objectief mogelijke beoordeling aan vast wil koppelen.

    En dan ligt het er ook nog aan wat voor game je moet spelen, zo heb je bij sommige spellen na enkele uurtjes of eerder al een beeld van de hele game en kun je daar best al een goede review van schrijven....maar nu heb ik bijvoorbeeld Dragon Quest voor de PS2 vandaag meegekregen om te reviewen, ook een RPG dus, en daar gaat toch aardig wat tijd in zitten. Combineer dit met wat andere games die je ook speelt of moet spelen en een prive-leven (jaja dat heb ik ook nog wel :+), en dan blijft er al gauw weinig tijd over om echt lekker in FFXI te kunnen steken.

    Dat is in het geval van een game die je niks kost om hem te kunnen spelen natuurlijk nog niet zo'n ramp, maar ik denk dat ik me minder prettig zou voelen bij het idee dat ik 13 euro in een maand betaal voor een game....en dan aan het einde van die maand moet constateren dat ik misschien net 2 leveltjes omhoog ben gegaan ofzo :{ Die kant begint het nu wel uit te gaan, en dan nemen die 13 eurootjes toch wel respectievelijk in waarde toe moet ik zeggen....
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2006
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik denk dat je wel gelijk hebt. ik zelf heb momenteel relatief veel speeltijd (tentamen en het stormt regent dus veel trainingen worden afgelast enz.) maar als het zomteen zomer word met mooi weer zie je mij echt niet veel verschijnen, en is die dertien euro oppeens relatief veel
    maar Zero, gebruik je wel empress band (met exp multiplier?)
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik gebruik geen Empress Band. Ik zit er nog steeds mee in me hoofd, of ik ga stoppen of niet. Aan de ene kant zat ik er gisteren al aan te denken om de hele boel te cancellen en te deleten, mja dat heb ik nog niet gedaan omdat ik aan de andere kant bang ben dat het dan misschien een overhaaste beslissing is en dan is het zonde als je alles kwijt bent....

    Keuzes keuzes 8)
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is het een probleem met een MMO. Je hebt ernaast te weinig tijd om andere dingen te doen. Als je in WoW bv. je tier2 wilt hebben moet je al bijna geen leven hebben :mad:
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja is ook....daarom heb ik de knoop doorgehakt. Mijn betalingsperiode is geloof ik net wel of net niet ingegaan nu, en ik zie het er de komende tijd gewoon echt niet van komen dat ik nog regelmatig FFXI ga spelen.

    Dus helaas, maar ik stop ermee. Ik ga geen 13 euro per maand betalen voor een game waar ik te weinig tijd voor heb....sorry Sith_Vegeta, het had nog best gezellig kunnen worden op Seraph maar je begrijpt mijn redenen denk ik wel. Ik wens iedereen die nog wel verder gaat met de game nog veel plezier toe ! :)
     
  8. Prospect

    Prospect Guest

    Jij ben wel ERG trots dat je als schrijf-slaaf wordt gebruikt he? Ga ff lekker op msn lopen patsen met je status ipv hier _0/
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Pardon ? Doe eens even normaal joh, waar bemoei je je uberhaupt mee :confused:
    Wat ik wel en niet doe in mijn vrije tijd is nog altijd mijn zaak, ik mag toch wel gewoon zeggen dat ik geen tijd heb voor een MMORPG aangezien ik mezelf ook met andere zaken bezig hou ?

    Haha en ja tuurlijk ben ik een schrijf-slaaf, ik doe dit immers ook helemaal niks anders he ;) Maar ja, ik kom dan tenminste nog verder dan twee zinnetjes als het gaat om schrijven. De mazelen he _0/
     
  10. Prospect

    Prospect Guest

    Mja, als jij mijn 'capaciteiten' gaat beoordelen op 1 reactie zit je mooi fout :) Ik heb ook 2 jaar lang als games-journalist gewerkt bij de grootste gamesite van de Benelux, dus ssst en ga maar lekker verder patsen. De mazelen he _0/
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk voor je, maar je punt is ? :)
     
  12. Prospect

    Prospect Guest

    Dat heb ik net al 2x duidelijk gemaakt? Begrijpend lezen is dus niet je sterkste kant. Maarem, heb je het niet te druk met alllll die games te reviewen? Doe eens waar je goed in bent: in schrijven
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Jouw toon slaat absoluut nergens op. Als je zelf schijnbaar voor zo'n website hebt 'geschreven', wat zeur je dan als iemand een fatsoendelijke post maakt? Als je alleen commentaar hebt, post dan niet.

    edit:

    Sorry heren, ik heb even alle hieropvolgende off-topic reacties verwijderd, om het topic schoon te houden. Ik ben blij dat alles is bijgelegd. :) Voor persoonlijke gesprekken, wil ik jullie toch echt wijzen op msn of pm.
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2006
  14. Prospect

    Prospect Guest

    Ben me aan het orienteren welke spellen ik wil aanschaffen ;) En kwam toen jouw post tegen in dat topic. Maar I get your point. Misschien was het toevallig dat ik net die post van je las en het zo op mij overkwam. Misschien ben ik wel een zeikerd. Misschien pats jij idd wel gewoon ;) Whehehe. Either way: jij heb iets wat je leuk vind om te doen en waar je 100% voor gaat, dat is het belangrijkste. En wat zo'n pannekoek als ik er dan van vind maakt idd geen reet uit :+

    Oh oke...Para...voeg me ff toe op msn dan en weer weg :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2006
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Doe je netjes voor iemand van 12 _O_
     
  16. Evelientje

    Evelientje Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Help!:'-(
     
  17. rihago

    rihago Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om een content ID aan te maken voor de eerste 30 dagen?

    Zonder CC of dat online betalen?

    wil het eerst uitproberen voordat ik extra ga betalen namelijk.
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet, bij het aanmaken van een account wordt namelijk al gelijk om je betalingswijze en gegevens gevraagd. Je kunt het proberen, maar ik denk niet dat dit mogelijk is.
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    nee is niet mogelijk
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zodra je 1 maand koopt gaat de 30 dagen trial in.
     

Deel Deze Pagina