@ Errox Volg hem nu niet helemaal. In die XOM zit straks het volledige spel? Zoals hij straks ook in de winkel komt te liggen? Maar dan zonder Hoesje en de bijbehorende boekjes? Doen ze wel lekker dan, maar het blijft vreemd klinken. Of begrijp ik hem nu niet....
Het is een beta-versie, dus dat wil zeggen dat er nog fouten inzitten. De fans helpen op die manier de dev fouten op te lossen zeg maar...het is misschien de full-game, maar je kunt hem niet eeuwig spelen. Net voor de release van de retail versie wordt de beta stopgezet.
Ah, op die manier . Klinkt interessant moet ik zeggen. Krijgt namelijk nu wel een erg goede inkijk in de game.... Oftewel, ziet erg snel of het spel iets voor je is ofniet. Wanneer kwam die OXM in de winkel uit?
Maandag komt hij uit in de UK en ongeveer op het einde van de maand zal een winkel in je buurt hem binnenkrijgen.
Nee, maar je kan er wel één gebruiken met het spel. Maar waarom zal je eigenlijks een toestenbord gebruiken met dit spel?
Omdat je alleen maar met het keyboard met PS2 en PC users zal kunnen communiceren. Waar heb je trouwens gelezen dat je voice communication hebt in deze game?
Het is de beta en dat is sorta het volledig spel maar dan gaat het vooral om fouten checke en om alleen in een demo fouten te checke gaat nogal moeilijk
Dat had ik ook gelezen en als ze voor dat ie uitkomt nog niet het een en ander verbeteren zoals onderandere de graphics en play online...(De gedachte alleen al) dan begin ik zwaar te twijfelen of ik hem nog wel haal.. Voor wie het artikel nog niet gelezen had: http://xbox360.ign.com/articles/674/674993p1.html
Ik ben met name beta tester voor jaja, PlayStation Je krijgt gewoon het hele online aspect op een cdtje..dus de volledige online versie. En die moet je dan gaan testen..lijkt me logisch toch ^^ na een bepaalde tijd moet je een enquete invullen wat je er van vond en wat je ervaringen zijn.
Wat een gezeik op dat forum ook he, even erg als op xbox.com, maargoed. Het komt er dus op neer dat er een fout gevonden is op de demo disc. Dit probleem zullen ze nu verhelpen in de komende week, dus het magazine zal een weekje later uit zijn dan normaal...? (ik heb maar de eerste pagina gelezen)
Mja, dat toetsenbord is vooral voor een aantal sneltoetsen. Net wat je prettiger vind. Headset is ook compatible met FF(logisch eigenlijk..)
Voor de mensen die het nog niet wisten, wij gaan de demo disc NIET krijgen bij het Xbox Magazine....ik kan zo gauw ff geen bron weergeven, maar ik had gelezen dat de disc niet in ieder land bij het blad zou zitten. Wij worden dus weer overgeslagen EDIT : Het bericht hierboven was dat geloof ik jah, waarin het bevestigd wordt....
je kan idd ook vast wel ergens de engelse versie op de kop tikken gelukkig ga ik in feb naar parijs dus kan er dan ook 1 oppikken
Dat zou best kunnen, maar dat wil nog niet automatisch zeggen dat die disc er ook bij zit....en blijkbaar is dat dus niet het geval.