1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XI Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kariudo, 6 jan 2006.

  1. chessa

    chessa Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er ook al een oplossing voor mensen die geen creditcard hebben en toch het spel willen spelen?
     
  2. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja die is er, is een tijd geleden al in het topic gepost namelijk Epassporte :)
     
  3. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou ik verwachte eigenlijk maar weinig van dit spel,maar door de vele dingen die dit spel tebieden heeft,ben ik werkelijk helemaal verslaafd eraan geworden.

    Het mooie vind ik eigenlijk dat er zeer veel ervaren gasten in de wereld van Vana'diel rond lopen waaraan je alles kan vragen,en die helemaal niet moeilijk doen als je hun hulp nodig hebt.

    Ik ben ondertussen al weer een uurtje of 50 bezig en begin nu eigenlijk pas tesnappen hoe alles in zijn werk gaat.
    Vooral het zaken doen in de plaatselijke Action House is altijd weer leuk,
    en vooral erg winstgevend mits je het op de juiste manier doet.

    Ik zit in een Linkshell met daarin een hoop relaxte gasten,en leer daar ook weer een hoop van.

    Het spel ziet er natuurlijk voor deze tijd helemaal niet uit,
    maar man o man,wat is het verslavend !
    Ik ben de tel alweer kwijt geraakt van het aantal nachtelijke uurtjes die ik gemaakt heb met dit spel.

    Ik twijfel nog een beetje of ik door ga na mijn trial,die over een 6 aantal dagen afloopt,maar grote kans dat ik er zeker nog een maandje aan vast ga plakken.Misschien zelfs meer als ik tegen die tijd nog niet uitgekeken ben op dit spel.

    Wat begon als een game die ik moest spelen,omdat ruilen nu eenmaal niet mogelijk is,is nu een ware verslaving geworden waarbij ik soms moet uitkijken dat ik mijn vriendin en dochtertje niet verwaarloos :)

    Zeker leuke game,en voor mij 1 van de betere ervaringen dit jaar.
    Tesamen met Oblivion offcourse :)

    Angelo
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb me gisteren me content gedumpd. Heb echt geen tijd hiervoor want duurt veel en veel te lang en er zijn zoveel leukere dingen in het leven aangezien deze game nou niet bepaald geweldig is.
     
  5. Nusalaut

    Nusalaut Dark Hadou!

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je als eerste moet bieden bij het auction house??
    Bij mij kan het niet,moet je eerst een bepaalde lvl zijn ofzo?
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    nee kijk gewoon naar price history, daar zie je ongeveer wat het item normaal opbrengt en waarschijnlijk heeft de verkoper die prijs erop gezet dus gewoon die prijs of iets eronder bieden
     
  7. Nusalaut

    Nusalaut Dark Hadou!

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat lukt mij wel maar wat ik bedoel is als er niks naast staat dus bijv,

    scale mail (4)
    hier kan ik wel op bieden

    scale mail
    hier kan ik niet op bieden (dus als er geen cijfer naast staat)

    Houd dat in dat deze item niet te koop is ofzo als geen cijfer naast staat?
     
  8. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij eens vertellen of je dit spel ook kan spelen als je niet in het bezit bent van een creditcard? kan het via afschrijving?
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan, vraag me alleen niet hoe. Staat ergens in deze thread wel uitgelegd :)
     
  10. Nusalaut

    Nusalaut Dark Hadou!

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb ook geen cd maar ik speel met een virtuele cd die je hier kan halen--->

    http://www.epassporte.com

    Na betaling duurt het alleen wel 3 weken tot dat je virtuele cd klaar is.

    Dit en een echte cd zijn de enigste betaal mogelijkheden tot nu toe,misschien dat die prepaid cards nog komen in de toekomst.
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    inderdaad bovenste betekent dat er vier zijn aangeboden op het moment. Onderste staat er nog om te laten zien wat ze ongeveer kosten.
     
  12. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    mss een domme vraag hoor maar je hoeft toch alleenmaar te chatte met zo'n toetseboord lope kan toch met je controler ?
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan, maar je kan ook gewoon alles op het toetsenbord doen. Welke van die twee dingen je het fijnst vindt is natuurlijk persoonlijk.
     
  14. Mattijs

    Mattijs Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Mensen,

    Ik kan me niet inloggen,ben al 2 uur bezig.Heb alle installaties gehad..ben nu bij het venter..waar je kan ziet van boven naar benenden "Current Gamer Profile",Current member name,Current playonline ID..Je moet dan op Settings drukken en dan krijg je een pop-up..met als deze settings kloppen druk start of d op een keyboard..ik heb dit tich keer gedaan en er gebeurt niets.heb ik iets vergeten te doen?

    groeten

    Mattijs
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2006
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb je content id gekocht?

    is het trouwens niet D ingedrukt houden terwijl je start drukt?
     
  16. Mattijs

    Mattijs Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is me gelukt.Ik heb een char kunnen maken.ik ben thief geworden ben nu lvl 5 maar het spel is erg groot.Alleen vind ik jammer dat het lang duurt voordat je beter equipment kan kopen.Ik heb pas 200 g :confused:.FF door bikkelen.Vanaf wel lvl begint het spel echt leuk te worden?

    groete

    Mattijs
     
  17. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Vanaf level 10 begon ik echt een beetje tesnappen hoe alles in zijn werk gaat.
    Ook ga je rond die levels echt killen in een party,en is het solo spelen gelukkig even voorbij.

    Gil kan je op vele manieren verdienen,maar daar kom je zelf snel achter.
    Ik zelf vis voornamelijk voor mijn centjes,en verkoop natuurlijk een hoop spullen die gedropt worden van mobs in de AH.

    Veel succes en have fun :)
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iemand een idee wat error POL-1500 inhoud als ik het spel wil installeren? Ik heb andere fora gechecked en daar krijg ik steeds verschillende dus misschien dat ik hier iets kan vinden.
     
  19. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb op vershillende plaatsen gelezen dat je sommige poorten open moet zetten van je router/modem moet dit ook als je gewoon al op xboxlive kan zonder problemen want het lijkt me dan dat er niks aan de hand is toch ?
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nooit problemen gehad met de beta. Tevens heb ik alle poorten open staan voor XBL daar komt bij dat ik hem ook al direct op de modem aangesloten heb gehad en het zelfde probleem kreeg!
     

Deel Deze Pagina