1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XI Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kariudo, 6 jan 2006.

  1. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    is dit spel ongv. zoals bij wow, dat je een pasje in de winkel moet gaan kopen?
    of is dit met een visa-kaart?

    zo ja, gaat het alleen zo?

    (zal al wel gezegd zijn in deze thread, maar geen zin om dit allemaal te lezen :+)
     
  2. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me dus af of ik dit spel moet gaan halen. Ik ben momenteel verslaafd aan World of Warcraft, ik hou van MMO's en ben een groot final fantasy fan. Maar ik vraag me dus af of WoW niet verslavender is dan FFXI, want dat zou betekenen dat ik alsnog m'n beperkte tijd in WoW zou steken en ik het spel voor niks koop. Heeft iemand beide games?
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heel simpel blijf bij WOW de game zuigt (big time FF fan maar deze game is echt crappy als je er weinig tijd in steekt)
     
  4. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou je misschien een paar voorbeelden geven van dingen die tegenvallen in de game? Misschien zijn het toch aspecten waar ik me minder aan stoor.
     
  5. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja we hebben het hier al een paar keer over gehad,maar dat de game volgens jou zuigt,betekent natuurlijk niet dat de game niks voor iemand anders is ?

    Nogmaals,ik speel het spel nogsteeds dagelijks en vermaak me er heel erg goed mee.Ik heb wow nooit gespeeld,maar vind FF11 zeker de moeite waard.

    Wel kost het inderdaad een hoop tijd(Veel meer dan wow),om iets tebereiken in deze game,maar dit is vind ik zelf juist een + punt,en geen - punt.

    Houdt je van team based spelen,en denk je door de moeilijke eerste 10 levels heen tekunnen komen,probeer het spel dan eens zelf.De graphics zijn ook minder dan wow,maar de gameplay maakt dit vind ik aardig goed.

    Holaaa
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2006
  6. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand die deze OXM heeft en de demo niet meer speelt mij even kunnen PMen, ik ben namelijk op zoek naar de demo!
     
  7. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet het niet voor 100 % zeker maar volgens mij zijn de servers van FFX1 Beta gesloten.

    Je kan het altijd proberen hoor,maar zou het eerst even checken.

    Update Final Fantasy 11:

    We hebben Archievments gehad

    Het worden 32 Archievments voor een totaal van 1000 Gamerscore.
    Het zijn allemaal Secret Archievments,maar als het goed is zijn ze teverkrijgen door je title teveranderen in bepaalde namen.

    De titles verdien je door Quest en mission tedoen,maar ook door Notorius Monsters tekillen etc.

    Have funn yall
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2006
  8. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Van playonline.com:

    How long is the beta test period?

    The beta test period will begin on Jan. 5th, 2006. The end date has not yet been set.

    Duss.....
     
  9. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem toch gehaald, hij is het echt 100% waard. =D
    Ik heb sindsdien WoW niet meer aangeraakt.
     
  10. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    De beta periode is vlak voor het uitkomen van het hele spel stopgezet. Je hebt dus niets meer aan deze demo. Anders zou iedereen de Beta blijven spelen en het spel niet kopen! Wel tof dat er nu punten te halen zijn voor je Gamerscore!
     
  11. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Op welke server speel je Shz?
     
  12. Nusalaut

    Nusalaut Dark Hadou!

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee waarom FFXI nooit bovenaan komt te staan in mijn "laatst gespeelde games lijst" als ik hem als laats heb gespeeld?? net als bij alle andere games.
    Het gebeurde alleen in het begin bij mij,en de laatse tijd niet meer,er staat dat ik hem het laatst heb gespeeld in mei terwijl ik elke dag speel,iemand hier nog meer last van?? ik ken nog een paar mensen die hier last van hebben,iemand in mijn friendslist heeft hem er geen eens tussen staan (ik heb het dus over FFXI zelf,niet over die Playonline logo want die komt wel steeds bovenaan te staan na het spelen.)
    Lekker belangerijk denk je dan,maar nu die achievments er zijn ben ik bang dat ik ze dan misschien niet krijg.
    Iemand enig idee?
     
  13. shonosuke

    shonosuke Guest

    Voor dit spel heb je echt minstents 6 uur per dag nodig
    Ik speel het al sinds de amerikaanse release
    Heb alle jobs behalve pup op 75 en heb maats cap
    Nu is het saai
     
  14. Nusalaut

    Nusalaut Dark Hadou!

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu die big update is geweest,is het voor jou nu misschien weer aantrekkelijk om te spelen ;)

    (in mijn LS zitten peeps die al vanaf Beta (pc) speelden en nu nog steeds fanatiek zijn)
     
  15. shonosuke

    shonosuke Guest

    Wat is er verandert?
     
  16. Nusalaut

    Nusalaut Dark Hadou!

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
  17. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel op Carbuncle.
     
  18. SplinterCell

    SplinterCell Guest

    shit... ik denk leuk ik koop final fantasy 11 installeer ik die playOnline software en final fantasy 11 zelf. kan ik niet inloggen!! :confused: als ik register moet je geboorte datum invullen. daarna druk je op next en krijg ik een blanco screen. ik heb al verschillende datums geprobeerd maar ik blijf een blanco scherm krijgen.. ik kan dus niet registeren op playOnline...
     
  19. Nusalaut

    Nusalaut Dark Hadou!

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het inmiddels gelukt??
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als je de game voor de achiements speelt zou ik gewoon kappen...
     

Deel Deze Pagina