1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XI Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kariudo, 6 jan 2006.

  1. Nusalaut

    Nusalaut Dark Hadou!

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL! nou dan kap ik er maar gelijk mee dan heh?! :confused: Err...ik speel zeker niet alleen voor die achievments (denk je dat ik zoveel betaal p/maand alleen om die chievs te halen?? lol),wist niet eens dat wij die zouden krijgen,zie het alleen als een mooie bonus.
    Als ze er niet waren...lekker boeiend!! Ben een FF fan dus ik maak mij daar echt geen zorgen over,maar nu we die achievments hebben wil ik ze wel halen.(betaal je in feite ook voor)
    Btw...hij doet het al sinds die laatse big update.
     
  2. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me meer afvraag is wat je in de high end content gaat doen in FFXI. In WoW ga je bijvoorbeeld veel raids doen en zo, om zeldzame sets items te krijgen. Of je werkt omhoog in de PvP rankings. Maar wat doe je nou precies in dit spel als je eenmaal level 75 bent?
     
  3. Nusalaut

    Nusalaut Dark Hadou!

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    In FFXI heb je die zeldzame items ook,en hier heb je een link waar ze het hebben over het raisen van je character na lv75 met "merit points"
    http://ffxi.allakhazam.com/forum.html?forum=10;mid=1154594754158158048;num=7;page=1
    (plaats deze site tussen je favorieten,staat veel info op ;) )
     
  4. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    vanmiddag deze game gekocht en geinstaleerd geregistreerd en bla bla bla (wat een gedoe) nu kan k eindelijk spelen maar ik snap er eigenlijk geen zak van, ik zit in de server: sylph! is er hier iemand die mij op weg kan helpen ?
     
  5. Nusalaut

    Nusalaut Dark Hadou!

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm jammer ik zit niet op jou server,ik zit op Pandy.
    Maar vraag mensen op jou server gewoon om raad,je zult zien dat veel mensen bereid zijn om je een handje te helpen (op mijn server wel iid geval)
    Praat veel met de NPC's in je town om quests te doen en meld je aan bij alle guilds om te synthesizen en vissen enzo om Gil te verdienen.
    Ga solo in het begin en level up in je eigen region tot je boven de level 10 bent en ga dan Party's zoeken om buiten je region te levelen.
    Dit was ook mijn eerste FF game waar ik in het begin helemaal geen moer van snapte maar naarmate je alles een beetje onder controle begint te krijgen word het echt vet verslavend. :)
     
  6. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb nog een tijdje doorgespeeld en ben er achter gekomen dat dit niet mijn game is nu heb k die zooi gecanceled en gedelete en alles maar ik weet niet of ik het wel goed gedaan heb ik het volgende gedaan:
    1. in dat final fantasy menu cancel subscription gedaan
    2. content id gedelete
    3. pol van me hdd verwijderd

    is dit juist? hoef ik niet te betalen zo ?
     
  7. chessa

    chessa Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn moeder heeft een maestro kaart, kun je daar het spel ook mee betalen en zo ja moet ik bij het instaleren nog rekening ergens mee houden? Moet ik dan bijvoorbeeld mijn moeder haar naam/geboortedatum enzo invullen?
     
  8. shonosuke

    shonosuke Guest


    Credit and debit cards with Visa and Mastercard logos are accepted as the only payment method.


    Nee dus alleen mastercard en visa
    En Ik raad je ook niet aan om te beginnen tenzei je heel veel tijd hebt of brd wil worden of veel geld hebt.
    Want op de hogere levels is equipment echt heel duur en gil is heel lastig te krijgen(Rond 40 toen ik farmde voor mij jujitsu gi en sniper rings duurde mij dat 2-3 maanden) Maar je kan ook op sites echt geld inwisselen voor gil maar dan ben je dom
     
  9. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0

    Ook als je niet veel tijd hebt, kan dit spel verslavend zijn. Zelf kan ik niet elke dag spelen, maar ik vermaak me alsnog met dit spel.

    En dat gil kopen is idd niet slim om te doen, het zou me ook niks verbazen als 9 van de 10 sites je gewoon oplichten.
     
  10. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game zuigt absoluut niet. Het enige wat zuigt is dat het in het begin allemaal een beetje moeilijk is. De comminuty is echt super. Ik zou hem alleen niet op de 360 gaan spelen maar gewoon op de PC.

    Zelf speel ik het spel al ruim 2 jaar en het is nog steeds erg vet. Heb 3 weken geleden nog mn bard van level 1 naar level 75 geleveled in iets minder dan 2 weken tijd. Hehe NIN75 PLD75 WAR75 RNG75 en nu dus ook BRD75.

    De verhaallijnen die erin zitten zijn echt geweldig en end-game is ook erg uitgebreidt. Maar nogmaals het begin is wat taai en ook zal het erg lastig zijn om geld te verdienen in het begin. Geld is voor mij geen issue meer. Als ik echt wil kan ik 2 tot 3 miljoen gil per dag maken.

    Deze game is zeer verslavend
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    WoW zuigt ook als je er geen tijd in steekt zodra je 60 bent. Bij deze game duurt het gewoonweg langer om je lvl cap te bereiken en je hoeft endgame helemaal niet zoveel mensen bij elkaar te zoeken om endgame te kunnen spelen.
     
  12. shapezzz

    shapezzz Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg op 2 Xbox 360's steeds een error bij het installeren, iemand hier bekend mee, heb geen zin de hele draad door te gaan zitten lezen namelijk....
     
  13. shapezzz

    shapezzz Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand die me verder helpen kan ?
     
  14. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat voor error krijg je? Misschien handig om te vermelden :)
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik kreeg ook een error waar niemand iets van af wist. Het blijkt dat als je achter een router zit de juiste poorten (of je DMZ) voor je 360 moet open zetten voordat je verder kunt.
     
  16. shapezzz

    shapezzz Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is niet specifiek maar geeft gewoon aan dat er een error opgetreden is en kapt er vervolgens mee, schijfruimte is het niet, ik heb praktisch de hele hd leeg gemaakt van m'n 2e 360 en toch wil ie niet installeren...
     
  17. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Op welk punt loopt hij vast Shapezz?

    Is playonline wel al helemaal geinstaleerd,en loopt hij vast bij het updaten van FF11 zelf ?

    Ik zag vanacht dat er weer een registratie mainteness is,maar of dit op dit moment is weet ik niet zeker.

    Angelo
     
  18. shapezzz

    shapezzz Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep playonline is goed geinstalleerd en start probleemloos op, vervolgens wil ie FF11 gaan installeren en telkens als ie nog ongeveer 8 minuten moet stopt ie met deze errormelding...
     
  19. shapezzz

    shapezzz Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren nog 2 keer geprobeerd want ik had nog ergens gelezen dat een vieze cd ook nog weleens uit kan maken, cd helemaal schoongemaakt met zachte doek maar nog steeds hetzelfde resultaat.
     
  20. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm vreemd hoor.

    Ik denk echter toch dat het aan je cd ligt.
    Wat zegt die foutmelding precies ?
    Mischien dat je even op die foutmelding error kan googlen?

    Succes!
     

Deel Deze Pagina