1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XI Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kariudo, 6 jan 2006.

  1. shapezzz

    shapezzz Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeaaahh het is gelukt :)

    Het was dus toch de CD, hoewel ie er ernstig schoon uit zag heb ik toch nog even met een cd-reinigingsmiddel het schijfje goed schoongemaakt en waarempel loopt de installatie gewoon door...

    Toch vreemd hoor want het spel kwam nieuw uit de doos en ging rechtstreek de 360 in.

    Nu nog installeren op de 2e Xbox 360.

    igg bedankt voor het meedenken allemaal :)
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wordt dit spel nog gespeeld?
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zeker ik heb een aantal vrienden die het nog dagelijks spelen. Verder speel je met mensen uit Amerika en Japan op 1 server en ook zitten er PC gebruikers op de servers dus mensen zat.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    als ik FF regel krijg ik dan eerst een maand trial? Of is het direct lappen? En mocht ik de game hebben, hoe gemakkelijk vind ik andere Nederlanders?

    Laatste vraag: kan je eens een kleine review (paar regels) geven over FF?
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    De maand trial krijg je pas als je 1 maand vooruit betaald hebt. Voor Nederlanders kun je beter eerst wat fora doorvragen voor een worldpass die je van hun kunt krijgen. Zelf zit / zat ik op sylph en daar zaten best veel Nederlanders.
     
  6. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    sorry dat ik een oude thread omhoog schop maar is er al een manier om om het creditcard gebeuren heen te komen??

    ik zag bij de dynabyte een ff11 C card ofzo? iemand ervaring mee?
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nope nog nooit gebruikt. Misschien kun je aan hun vragen hoe het precies werkt? Stond er verder ook niks op de verpakking?
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Komt er niet een nieuwe expansion uit voor FFXI Oline? Of komt er een andere FF Online uit?
     
  9. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ja er komt een nieuwe expansion (wings of the goddes)

    maar over die kaart ...ik zag m op de website van dynabyte staan en er stond verder niets bij behalve : dit heb je nodig om ff 11 te spelen als je geen creditcard hebt
     
  10. aaron88

    aaron88 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die kaart net besteld, ik laat wel ff weten hoe het zit
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zal wel hetzelfde zijn al de gamecard van World of Warcraft. Komen ze eigenlijk een paar jaar te laat mee omdat heel veel mensen de game op de PC en X360 niet speelde omdat je een Credit Card nodig had.
     
  12. aaron88

    aaron88 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is wel zo.Maarja aangezien ze bijna op zijn denk ik toch dat ze die kaarten al wat langer verkopen. ik hoop alleen dat het wel een beetje een leuk spel is. Anders is het ook zonde van me geld
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Spel is zeker leuk alleen kost het je heel veel tijd.....
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    zijn er al mensen met 1000 gamerscore voor deze game :p
     
  15. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar die hebben alles behaald als datum (dus gecheat lijkt mij)
     
  16. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn 3 mensen die FF XI op 1000 hebben, maar niet legaal. Volgens mij ben je een tijdje mee bezig ook(Ik heb niet zoveel verstand van MMORPG)
     
  17. aaron88

    aaron88 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ik zit met het volgende:

    Ik wil met 2 andere vrienden een creditcard aanschaffen en dan met z'n 3en op 1 Creditcard. Gaat dit lukken in combinatie met FF11?
    Dus: 1 iemand schaft de kaart aan en de andere 2 maken dan gebruik van die zelfde kaart om FF11 te spelen. Kan dit?
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja dat kan. En 1000 gamerscore is bijna onmogelijk aangezien lvl75 halen voor 1 char al bijna een jaar kan duren en dan moet je nog 15 andere jobs...
     
  19. aaron88

    aaron88 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    pff gelukkig maar dan. Nu alleen me ouders ervan overtuigen dat ik hem MOET hebben....|:-
     
  20. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    sorry voor het omhoog halen van dit oude topic maar ik zag vanmiddag de final fantasy xi 2008 edition liggen en dacht laat ik dit spel weer eens een kans geven maar ik zit gewoon met het creditcard gebeuren in me buik, nu zag ik op de achterkant dat je kan betalen via meastro card nu staat het logo van de meastro card op mijn pin pas (ABN bank) nu vraag ik me dus af kan ik dan gewoon via mijn bank rekening betalen ?
     

Deel Deze Pagina