Final Fantasy XI Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kariudo, 6 jan 2006.

1. Stefan-

Stefan- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel lastig communiceren ingame zonder keyboard |:-

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kan je de headset niet gebruiken dan?

3. torluxes

torluxes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik het goed begrepen heb, dan ondersteunt FFXI elk willekeurig USB toetsenbord die je op de xbox360 aansluit.....

4. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of ik bereid ben om 60 euro te betalen, als dat indeed de prijs is, en dan nog eens 12 euro per maand. Is mij iets te veel, xboxlive kost me 60 euro :9

5. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    Final Fantasy is één van de weinige reeksen die al ontelbare games heeft, en toch zo weinig commentaar van uitmelkerij over zich heen krijgt. Dat komt natuurlijk door een heleboel factoren, zoals het feit dat de games toch wel iedere keer weer vernieuwend zijn. Als we de blonde held met babyface even niet meerekenen tenminste. Square Enix is alvast niet van plan om snel te stoppen met de reeks. Als ik niet mis geteld heb zijn ze bezig aan ongeveer vijf titels voor de reeks. Twee daarvan hebben in ieder geval een launchdate gekregen, namelijk 20 april 2006.

Op die dag zal Final Fantasy XI: Treasures of Aht Urhgan het daglicht zien. Treasures of Aht Urhgan is ondertussen al de derde uitbreiding voor de MMORPG FFXI. Deze uitbreiding zal overigens op de PC én de Xbox 360 verschijnen. Jaja, ook op de nieuwe doos van Microsoft, want net op dezelfde dag als de uitbreiding verschijnt ook Final Fantasy XI voor de Xbox 360. Je zal de uitbreiding uiteraard niet apart moeten kopen, want de Xbox 360 versie zal de drie reeds verschenen expansion packs, zijnde Rise of the Zilart, Chains of Promathia en deze Treasures of Aht Urhgan, reeds bevatten. 20 april 2006 dus, binnen een kleine drie maanden!

de officiele release

6. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Klopt ja, heb zelf ook een keyboard aangesloten op de 360 voor deze game. Werkt perfect. Als je trouwens aan het spelen bent met iemand uit je vriendenlijst, kan je ook private chat inschakelen via je Guide button en zo wel met elkaar praten. Via chat buiten de game om dus.

7. torluxes

torluxes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik loop zo wel effe naar de MM hiero....
    Ga pas na het weekend FFXI beta installeren...heb dit weekend helaas geen tijd :mad:

Ik haal gewoon de allergoedkoopste USB variant....

Als ik het goed gelezen heb, is de xbox360 server stand alone (niet aangesloten op de pc en ps2 gebruikers). Houd dit in dat het niet zo superdruk op de server van FFXI is?

p.s. voorheen zat ik op dit forum onder de naam torlux (niet superactief maar wel vaak aanwezig), echter is mijn livetag nu torluxes dus ook effe nieuw forum id aangemaakt....
    (torlux is locked namelijk op live....heb vorig jaar mijn live account opgezegd, en kan hem dus niet converteren naar xbox360....echter heeft microsoft de naam wel gelockt :mad:. Maar dat is een beetje offtopic hier O-) )

8. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ torluxes : Servers zijn behoorlijk levendig en je komt dus genoeg andere gamers tegen.

9. torluxes

torluxes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd....lijkt me wel relaxt...mijn eerste MMORPG die ik vanaf de bank thuis ga spelen :9

Maandag, en met een beetje geluk zondagavond, ga ik die wereld eens verkennen *)

Zijn er trouwens ook USB toetsenborden die officieel al ondersteund worden door microsoft voor de xbox360? Want indien dat zo is, kan ik beter zon toetsenbord halen als nu een goedkope variant, die het alleen gaat doen bij FFXI....

10. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nou toch maar aangeschaft maar nu kan ik de registration code of promotional nergens vinden? Weet misschien iemand waar ik die kan vinden.
    Alvast bedankt.

Sander,

11. UltraTiger

UltraTiger Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
  12. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Heb de install disc wel binnen, maar nog geen HDD... Erg jammer dus! Hopelijk vind ik er snel ergens eentje!

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is deze beta nou de moeite waard of niet?

En wat Sparks zegt over install disc, moet je hem op je HDD installeren??!

14. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah je moet het op je HDD instaleren... 5 GB van je schijf 8)

en of het nou de moeite waard is...hm.. als je begint met spelen zou je denken van niet... maar naarmate je groeit en de hele Vana'Diel wereld hebt gezien... krijgt het spel aanzienlijk meer waarde... tenminste.. dat denk ik.. is altijd met MMORPG*)

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    5GB?! :eek: je kan hem er toch wel weer afhalen als de beta is afgelopen toch?

Zoja dan ga ik hem vanmiddag maar es halen :)

16. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    hijs wel vet, MAAR!!:

Het is zo fokking groot. Ik weet niet waar ik heen moet lopen of wat ik moet doen.

17. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ torluxes : Heb zelf gewoon een toetsenbord van Thrust gehaald. Was € 15,- maar hij werkt gewoon. Het toetsenbord werkt trouwens ook met DOA4 dus denk dat je gewoon een USB toetsenbord kan aanschaffen en dat die met elke 369 game werkt ( mits de game een toetsenbord ondersteund uiteraard ). Moest het toetsenbord wel op de 2de USB aansluiten ( onderste van de 2 aan de voorkant van de 360 ) , want op de eerste USB deed hij het niks. Toen in de 2de geduwd en werkte gelijk perfect.

@ DutchEverlast : Zou eerst eens wat rondlopen in de stad en met wat NPC's praten, aangezien er wel wat kleine opdrachtjes voor je zijn in de stad. Verder gewoon stad verlaten en wat uplevelen in het eerste buitengebied waar je komt. Pak alleen de kleinste tegenstanders want anders ben je er zo geweest. Je komt in dit spel echt veel tijd aan het steken in het uplevelen, zeker in het begin. Kan in het begin ook wel wat saai zijn maar verderop in de game wordt het echt erg verslavend. Game is idd behoorlijk huge.

Laatst bewerkt: 28 jan 2006
  18. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Een paar vragen over de demo disc:

-Als je hem eenmaal instaleert kan je hem zonder dics spelen?
    -Als ik het goed begrijp kan je alleen de eerste maand gratis spelen?
    -Als je hem een keer bij jezelf hebt geinstaleert kan je hem ook aan een vriend geven zodat hij hem ook instaleert en een maand gratis kan spele?

19. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ Rikkel : na het installeren heb je disc gewoon nog nodig. Als het goed is kan je spelen totdat de Beta-periode is afgelopen. Aangezien de release 20 april is, zal dit waarschijnlijk ergens begin april zijn. Je kan de disc dus ook niet aan een vriend geven omdat je hem zelf nodig hebt om te kunnen spelen.

20. torluxes

torluxes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @JediWizz: Ik heb gisteren nog even een microsoft USB toetsenbord gehaald voor 18 euro....(vloeistof dicht...erg handig voor tijdens het gamen dacht ik zo).... Ik kon wel tekst intikken enzo (in mediacenter), maar voor de rest niet zoveel....zit echter wel in eerste usb poort...

eens uitchecken wat ie doet in de tweede poort.... :)

Deel Deze Pagina