Kan je de maandelijkse kosten als het spel gereleased is ook betalen met de CC die al in je Xbox staat zonder dat je hem weer moet invoeren?
Hoe haal ik die 5 GB nou weer weg? *voor als de beta afgelopen is, bij memory kon ik t niet vinden...
Volgens mij als je de playonline viewer opstart en nog niet inlogt heb je een lijst van opties. Daar staat volgens mij een uninstal optie.
Hey ik heb deze disc nog niet kunnen vinden bij de bruna ofzo maar ik heb een vraag. Als je de beta speelt? en je koopt in april de volledige versie kan je dan ook weer verder spelen of moet je helemaal overniuw beginnen?
ok thanx Ja, in het blad staat dat je een nieuwe code kan purchasen, maar dan moet je wel betalen.. Volgens het blad heb je dan ook niet de nieuwe versie nodig Ik ga morgen eindelijk spelen, had vanavond een etentje.. Is er trouwens echt geen andere manier om te communiceren dan met een USB-toetsenbord (kheb dr wel ééntje, maar lijkt me zo onhandig..)
Ik ga morgen het blad kopen maar ik had nog een paar vraagjes: - Hoe duur is het blad met de Beta? - Ik doe hem er in en dan...? - Hoe lang kan ik deze beta spelen? - Kan ik het spel gewoon weer verweideren als hij niet meer werkt? - Wat gebeurt er als hij afgelopen is en ik wil hem nog spelen?
hey, hoe werkt dat vechten bij dit spel?? is het om de beurd een aanval of gewoon aanvallen wanneer je maar kan.
Eindelijk het spel geinstalleerd, maar wat nu..ik bedoel...weet iemand waar ik een quick guide vandaan kan halen ofzo?
Mocht iemand het blad niet meer kunnen vinden, geen nood. Ik heb de FF disc (ongebruikt) voor je. Voor 10,- stuur ik hem naar je op. Bij interesse...PB me even. Eric,
Vraagje over de andere demo disc die erbij zit: op mn gamercard staat 0 van 5 achievements, gamerscore 0.. hoe kan ik die achievements halen? xD
waarom staan ze er dan? /Edit: heb even gegoogled, en blijkt dus dat ze er idd staan maar niet te halen zijn. Dit vind ik echt een hele kansloze actie, nu is het onmogelijk om 100% van alle achievements in mijn lijst te halen Beter wordt hier nog wat aan gedaan
onjuist, dit lijkt misschien wel zo in het begin... omdat je wapen nog niet zo goed is, het hangt echter van je wapen af, of spel na hoelang je weer kan aanvallen...thiefs die zijn later echt heel erg snel met aanvallen
[off-topic]Ja schijt he, die 1000 punten komt dus wel op je totaal score maar je kan het nooit halen..Ik heb zo dus al 2000 punten (2x OXM360 disc) die je niet kan halen.. Zet ze er dan niet in net als die trials van Xbox Live Arcade games. I hate it! [/off-topic]
*hoopt volgende week een chocobo te hebben Ben nu level 7 White Mage, level 6 Warrior, bijna level 1 met fishing