1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XI Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kariudo, 6 jan 2006.

1. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Even over dat instaleren van de game. Hoe werkt dat precies. moet ik iets downloaden, dat op een CD'tje zetten en die weer op me Xbox 360 zetten of moet ik alleen een code invoeren. (heb geen media connect en/of media center)

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    /Edit: dubbel post :confused:

Laatst bewerkt: 30 jan 2006
  3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet eerst op die site de code's halen, en dan gewoon je disc in je 360 doen. Op een gegeven moment vraagt ie om je code's (houd ook pen en papier bij de hand tijdens het installeren, je maakt ook een PO Id en password). Hij installeert m dus gewoon vanaf de disc

4. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik gaan vissen of bij de carpenters guild gaan? Ik ben pas lvl 6 warrior en ik wil meer als alleen maar doelloos vechten tegen monsters. Zijn er ook punten die je kan toevoegen aan je skills als je lvl'ed of gaat dat automatisch?
    Alvast bedankt voor de antwoorden als die er komen

Sander,

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    *zullen we voor de lol geen antwoorden geven }:]

excuus voor mijn flauwheid

6. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Irritant dat je bent:+

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    haha, just fokkin' ;)

maareh ik zou het zelf niet weten, ben nog niet echt begonnen, heb voornamelijk geïnstalleerd toen ik tijd had :confused:

8. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je hier XBL gold voor nodig hebt? ik had ergens gehoord of gelezen van niet...

9. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen, mn moeder heeft dat magazine meegenomen vanuit london... maar je moet FF gwoon fokking installeren! Ja zo begint de xbox wel steeds meer op een pc te lijken...

maareh, is het de moeite waard ofniet? Ik bedoel, is dit een slecht soort World of Warcraft of is deze beter?

Laatst bewerkt: 30 jan 2006
  10. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem.. maar help me ff op weg. Wat, hoe en waar begin ik in het spel.

11. torluxes

torluxes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat vroeg ik me ook al af...
    waar begin ik in hemelsnaam...

na een instal van anderhalf uur, nog een uur rondgelopen daar, maar wijzer werd ik niet...heb DOA4 er maar weer effe in gedaan daarna....

ga dit spel zeker een kans geven...volgens mij is het een spel, dat als je eenmaal erinzit, niet meer wilt stoppen...zo uitgebreid dat het is...

wel vond ik de graphics 3x niks.... ik heb maar een simpele crt breedbeeld tv, maar dan nog vond ik het grafisch niet echt geweldig...

neemt niet weg dat ik wel nog voor dit spel ga zitten....op de een of andere manier trekt het toch aan ;)

12. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    w00t nog 10½ level te gaan dan kan ik trouwen 8)

ze doen helaas niet aan het homo huwelijk voor degene onder ons :9

Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wilde je anders 5 gig van een schijfje draaien 8)

Je kunt tot lvl 10-12 solo spelen en dan moet je naar Valkurn Dunes gaan om een party te zoeken. Als je lvl16 of 18 bent (weet niet meer zeker welke) dan kun je daar een quest doen (moet met party of een hoog lvl moet je helpen) en dan kun je een subjob halen waarmee je 2 jobs tegelijk kunt hebben :) Pas als je lvl30 word kun je de advance jobs unlocken door middel van quests (Ninja, Ranger, Summoner, Beastmaster, Samurai, Paladin, Dark Knight en Dragoon))

Voor de Chocobo quest moet je ook lvl30 zijn. Dan kun je in Jeuno een quest doen. Helaas kun je die quest niet alleen doen en zal iemand van lvl50 je moeten helpen. Maar lvl30 duurt ook nog een hele tijd. Het lvln gaat hier stukken trager als bij WoW of ze moeten het in de beta versie sneller hebben gemaakt, maar dat verwacht ik niet aangezien je straks met de hele versie samen met PC en PS2 spelers in servers zit. Dat is tevens de reden dat je POL moet gebruiken en dat er geen L!ve ondersteuning is!

edit: Bard is ook nog te unlocken en de chocobo quest is op lvl20!

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    silver is genoeg

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kun je trouwens ieder USB toetsenbord gebruiken bij de beta versie?

16. torluxes

torluxes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk wel.....

maar bekijk het simpel:
    Als je al een USB toetsenbord hebt, gewoon aansluiten en kijken of het werkt.
    Als je er nog geen hebt, dan haal je bij de MM het goedkoopste USB toetsenbord. Dat is een microsoft Comfort Curve Keyboard 2000. Die is 18 euro ofzo...die werkt in ieder geval bij mij ;)

het schijnt dat de draadloze ook werken, maar dat weet ik niet zeker...

17. UltraTiger

UltraTiger Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik een draadloos keyboard van logitech (cordless desktop optical geval)
    gewoon die ontvanger in de 360 geplugd

18. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    hoe kan of waar moet ik zijn om opdrachten te krijgen? ik zit in het derde land.

en hoe vecht ik?

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    waat moet ik doehoen? :'-(

20. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb na veel proberen eindelijk een wapen. Ik heb wat konijnen te grazen genomen (gewoon gekilled hoor!!!) en zo wat verzameld. Spreek wat "mensen" aan en dan krijg je een opdracht. Ook heb ik wat crystals verzameld en verkocht... maar hoe het echt in elkaar zit weet ik nog niet. Is er ergens een site met een soort handleiding over de "basiskennis" die je moet hebben???

Heb toch maar via bol.com de final fantasy XI paperback besteld..

of kijk hier eens.. http://www.playonline.com/ff11us/index.shtml

Deel Deze Pagina