1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Final Fantasy XIII-2

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 18 jan 2011.

  1. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Ligt eraan of je het bij een specifieke winkel hebt gepre-orderd, die winkel krijgt dan een aantal exemplaren binnen gebaseerd op pre-orders en een paar extra exemplaren dus denk het niet, maar je kunt het altijd proberen.
     
  2. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog 7 dagen !
     
  3. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm zag net al iemand in mijn friendlist hem spelen, denk je wtf? Kijk je ff op internet, aha is al gelekt :emo:
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Famitsu review:




    Ign is kritischer, maar geeft ook een goede score.

    "Closing Comments

    Final Fantasy XIII-2 proves itself the better game, but it lacks the same focused storytelling employed in the original. It benefits from an improved battle system, open environments, and an overall level of polish that deserves a nod of respect. Despite its severe lack of closure, Final Fantasy XIII-2 still deserves your time, especially for a few poignant moments set at the end of days."


    http://uk.ps3.ign.com/articles/121/1217386p1.html

    Gewoon een veel betere Final Fantasy dus, minus een "sterk" verhaal. Ik vond dat eigenlijk wel meevallen in FFXIII, maar ieder zijn ding. Also, zie ik daar een chocobo als party member en dus ook als ally in de battles? SOLD.

    [​IMG]


    Dit wordt JRPG heaven peeps. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2012
  5. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik ben heel erg benieuwd naar deze game zeg, altijd deze games al gespeeld en zo ga ik dat ook doen met deze haha!
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    /slurp

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    /dubbel slurp
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2012
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    En om deze media blowout af te ronden, twee trailers. Eén met informatie over het spel en één epische showcase trailer.

    Final Fantasy XIII-2 Narrative Trailer. What is Final Fantasy and what has changed & improved compared to FF XIII?




    Final Fantasy XIII-2: New Adventures Trailer.




    Van mij kan het niet snel genoeg woensdag zijn...
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2012
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Waar ik echt van baal is dat er maar 2 partymembers zijn. Natuurlijk heb je de monsters, maar het gaat me meer om de tussenstukjes en het verhaal.

    Meerdere partymembers is altijd wat meer "comic relief" en wat meer interactie tussen de hoofdpersonen in het algemeen.

    Tevens zorgt dit voor meer diepte van de characters omdat ze onderling zich anders gedragen ten opzichte van andere personen in de groep.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik weet niet of ik het ga missen. Het kan goed zijn dat het verhaal rond Noel en Sara juist beter is ontwikkelt, juist door de beperking in het aantal karakters. Ik verwacht dat de cast uit deel 13 overigens wel geheel of gedeeltelijk terugkeert, ze zijn alleen niet speelbaar in de party. Genoeg personen om mee te chatten dus. En Mog zal ongetwijfeld ook wel wat onzin banter toevoegen. Buiten dat zijn de monsters in de party een hele grote en positieve toevoeging voor mij. Gotta catch them all. Je kunt ze zelfs met items (onzinnige) aankleden begrijp ik uit één van de trailers. :)
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2012
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Bij meerdere sites zijn de limited edition en de crystal edition verdwenen. Het lijkt er dus op dat deze versies op zijn. Als je nog geen bericht van Bol hebt gehad denk ik dat jouw versie nog wel gewoon op tijd verwerkt is, maar voor de zekerheid zou ik wel even met ze bellen. Zo lullig als je er op de release achter moet komen dat ze je pre order toch niet kunnen leveren.

    Ja, alleen de FFXIII-2 kit werkt niet als pre order in de zin dat je de garantie hebt dat ze de game voor je apart houden. Je hebt gewoon de voordeeltjes die bij de kit zitten incl DLC, maar verder moet je de game gewoon kopen zoals de anderen.

    Als je zekerheid wilt hebben voor de game, bel gewoon je lokale shop 1 dag voor release en vraag of ze er eentje voor je apart willen leggen. Meestal zijn de games dan al binnen en kunnen ze er eentje aan de kant leggen voor je. Althans, zo deden wij dat altijd.

    Zijn er trouwens mensen die de game met guide gaan kopen? Ik heb XIII met guide gespeeld, en moet zeggen dat ik nu gelijk weer de guide erbij ga kopen. Zeker dat ik de helft ga missen als ik niet me de guide ga spelen. :+
     
  11. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou bij mijn lokale store doen ze dat niet hoor. Weet niet precies waarom maar laatst vroeg ik of ze even iets apart wouden houden om het later die dag nog op te halen weigerde ze dat. 8)

    Ik ga hem zeker met guide kopen als die te vinden zijn. Niet perse om het voor me wat makkelijker te maken maar om er gewoon alles er uit te halen wat erin zit :) Kan niet wachten!
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het gaat mij vooral om de DLC. Aan de game kom ik toch wel dat lijkt me niet een probleem :) Heb het sowieso te druk volgende week denk ik dus ik weet ook nog niet of ik hem direct ga halen.
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat een trutten 8) Sommige winkels willen blijkbaar geen omzet ofzo..

    Als het goed is heb je de DLC code al in je bezit. Er zit een blaadje met code in die kit.
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik had de CE gepreorderd bij gamemania, maar ik heb geen preorder kit gehad. Ik neem aan dat ik de steelcase gewoon krijg volgende week.
     
  15. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mij de CE guide ervan besteld,jammer dat die een week later komt.
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    @zifnap: Dit 'spookje' bedoel ik...

    [​IMG]

    Uniek monster design :lol:

    :9
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Gneh, die is ook niet mijn favoriet. Een beetje cute is het natuurlijk wel. :p Wat zegt ie nou de hele tijd, die moogle?
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Moogle's horen gewoon bij Final Fantasy, alleen bij de setting van 13 en 13-2 past hij niet echt vind ik.
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Wat is nu eigenlijk het "typische" uiterlijk van een moogle? Zoals deze is afgebeeld in 13-2?
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ja, vind ik wel.

    Hieronder aantal Moogles uit andere delen:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina