1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Final Fantasy XIII-2

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 18 jan 2011.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hier ook. PS3 alleen voor sommige exclusives. Al het ander op de 360 ...

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Je zocht toch een excuus? Ik vind het verschil persoonlijk groot genoeg. De PS3 haalt de 30 fps al niet consistent en de 360 draait eerder in de 22 - 25 FPS range. Dat levert een zichtbare jerky motions op in sommige scenes, zoals je ook al in het filmpje boven zag. En er zijn veel cutscenes in FF. Diverse bronnen hebben bevestigd dat de PS3 versie on average iets beter draait. Gaat het om de CGI, dan is de compressie techniek op de 360 weer horrible, al is het aantal CGIs in het spel ditmaal een stuk lager.

Je moet het zelf weten, maar ik zie geen reden om voor de 360 versie te gaan als je ook een PS3 in huis hebt. :)

Laatst bewerkt: 3 feb 2012
  3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je daar naar op zoek bent is dit geen goede keuze hoor ;)

Ik ga hem zo meteen halen iig. Even kijken of ik ook in de guide kijken kan.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    herkenbaar, zo handel ik zelf ook altijd. Simpelweg de versie die het mooiste is. Behalve als ik deel 1 al op een bepaalde console heb, dan trekt mijn ocd het niet om het vervolg op de andere console te halen (zo heb ik ooit ac1 op de ps3 gekregen en moet ik nu wel alle AC's voor de ps3 halen :+)

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mja, ik koop multiplats eigenlijk alleen voor de PS3 als die versie echt beduidend beter is. Trek de PS3 controller gewoon niet zo goed en het hele XMB en de updates kunnen me ook gestolen worden.

Ik slaap er nog een nachtje over, eerst maar een beginnetje maken in Rayman origins, Ace Combat, FEAR 3, Saints Row 3, AC revelations en de andere meuk die ik vergeten ben

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Zit nu een uurtje into de game en het is weer tof. Ik kan nog niet veel zeggen over de vrijheid en gameplay en dergelijke, maar het speelt gewoon weer erg lekker.

Twee 'nadelen': Die "random" battles blijf ik gewoon een stap terug vinden ten opzichte van het systeem van het vorige deel. Daarnaast heb ik na een uur spelen al verschillende Phoenix Downs en 25 Potions. 8)

7. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben toch wat teleurgesteld in de guide van deze game.
    Vorige guide van de game was een pak duidelijker opgemaakt.
    Een voorbeeld :

Chapter 2 heeft 3 pagina's met tekst wat je juist moet doen enz.
    Dan moet je 30 pagina's verder gaan om de plattegrond van de chapter te bekijken.
    Zo moet je erg vaak van pagina zitten te verwisselen.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    De monster op de map maakte het makkelijk om je vijanden uit te kiezen en makkelijk om andere te ontwijken. Random vind ik wel leuk als je bv naar Pokémon kijkt. Ze kunnen er iig leuke dingen mee doen.

9. Merliin

Merliin Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Random fights maakt het in ieder geval weer makkelijker om te levelen. In FFXIII moest je opnieuw dat gebied in gaan, dat hoeft nu dus niet meer. Morgen komt waarschijnlijk mijn LE Guide binnen :D dan gaan de remmen los !!

10. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    zo met de game beginnen, t verbeest me btw wel dat het ''maar'' 1 disc is

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Komt waarschijnlijk omdat bijna alle cutscenes blijkbaar in-engine zijn.

En hoeveelheid data zegt niet zo veel. Rage is 22 GB en Skyrim 3.8

1 keer raden welke game je langer mee bezig bent :+

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Rage? :+

Vanmorgen lag FFXIII-2 in de brievenbus en ik heb het al een stukje gespeeld. Vermaak mij er uitstekend mee. De battles zijn inderdaad een stuk easier... tot nu toe althans. De random battles maakt het allemaal veel gemakkelijker fatsoenlijk te grinden. Sfeer is goed en het tempo ligt er behoorlijk in! Heb nog geen monster companions unlocked, maar dat zal ongetwijfeld na de eerste timewarp komen (durf te wedden dat je dan in het demo gebied uitkomt).

13. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Ik vind dit juist een heel logisch systeem. Ik heb de plattegrond helemaal niet nodig voor mijn story playtrough...als ik fragments ga zoeken gebruik ik die tourguide wel.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het voelt gemakkelijk aan, maar ik heb nog niet zo lang gespeeld. FXIII was ook niet zo moeilijk btw. Veel kritiek in die review geldt m.b.t. de meeste RPGs.

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
  17. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wacht maar, sommige side quests hebben echt moeilijke tegenstanders! ;-)

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Poging nummer 2 voor een J RPG voor Yellow dan maar? :eek:

19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nouuu, hij is best wel lastig hoor. ;)

20. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    net begonnen met de game, lijkt me best vetr tot nu toe
    ben ff fan van het 1e uur

maar toch heb ik ergens het gevoel.. dat square enix beter een compleet nieuw deel met nieuw verhaal en personages had kunnen mkane dat het dan beter zou zijn/geworden...

Deel Deze Pagina