Hehe na het voor mij teleurstellende XIII ben ik weer opnieuw begonnen aan FFX (thnx Graveheart ) staat nu 120 uur op de klok en ben m'n party nu naar de maximum stats aan het brengen voor de dark Aeons & Penance \o/ Ik blijf dit zo'n toffe game vinden.., heerlijk. Hoop op een leuk vervolg van XIII, maar volgens mij kunnen ze beter hun tijd steken in een goed uitgewerkte XV..
Enorm leuk dat ze een vervolg op XIII hebben aangekondigd!, ik vond XIII zeker wel goed en ik heb er enorm van genoten ik hoop dat deze deel het ook een beetje goed doet =).
niet echt mee eens. Iedere final fantasy game met een nieuwe telling speelt zich af in een andere wereld, met andere characters. Omdat versus en deze zich in dezelfde wereld afspelen met Lightning en de andere personages is het een vervolg. Op deel 13 en geen echt nieuw deel in de reeks
Nou, ik heb in de trailers nog geen enkele overeenkomst tussen beide titels kunnen vinden op misschien de soldaten en de standaard FF enemies na.
trailer is iig erg vet! Maar goed dat vond ik ook van FFXIII en die heb ik vanwege alle negatieve geluiden uiteindelijk ook niet gehaald
Your loss. Het is een geweldige game. Dat het geen pure RPG is kan me gestolen worden. Als je die game gewoon zonder die gedachte in gaat is het een topgame. Helemaal voor die prijs waarvoor je hem tegenwoordig vind.
Vette screens weer. En daaruit kan je dus opmaken dat Serah nu ook speelbaar is. Vond het jammer dat zij nooit in je party zat tijdens de game. Dat kon qua verhaal ook niet, maar nu dus wel. Zeker 1 van mijn toppers voor het komende jaar. Deel 13 vond ik persoonlijk nooit saai worden, deze koop ik dus ook blind.
Geen Hope? Mooi zo! De trailer ziet er al gevarieerder uit dan XIII... En alsjeblieft maak de gameplay dieper, geen zin om constant maar hetzelfde te drukken.
Had je zn hekel aan Hope dan? In het begin was het echt een zeikerd maar later viel die wel weer mee. Had meer een hekel aan Vanille en Sahz
modder zegt supergame, jij zegt rukgame. Dan toch maar zelf ondervinden. Al is X trouwens ook superlineair