1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Final Fantasy XIII-2

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 18 jan 2011.

1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    doe ik trouwens wat fout ofzo... ik ben nu in het 4e landje (Oerba) maar ik heb in vorige landjes heelveel plaatsen nog niet gezien?
    mis ik wat ofzo?

2. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Over het einde...

Dat was voor mij ook wel onverwachts maar wel enorm tof gedaan dat ze het einde zo gemaakt hebben met enorm veel gebeurtenissen binnen no time, Noel die erachter komt dat hij de goddess heeft dood gemaakt, Lightning die in een crystal is veranderd en Serah die ook dood ging, ik vond de einde enorm goed gedaan tot dat er ''To be continued'' stond en dat vond ik eigenlijk wel weer enorm tegenvallen... ach... dan maar wachten op de nieuwe DLC :+.

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Zo, nu al? Hoe lang heb je daarover gedaan?

EDIT: Doh, 35 uur dus. :p

Laatst bewerkt: 7 feb 2012
  4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    35 uur staat er ? :p

5. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dit is prima verdeeld zo. Welke rol voor je monsters kies je steeds? Tot nu toe bevielen de Rav monsters mij nog goed.

6. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    heb nog geen monster echt getrained ofzo ben nog op zoek!
    ik zoek een goeie rav denk ik

pulse knight heb ik ook maar twiwjfe of een sentinel wat voor me is

7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Tja, een sentinel is een goede tank/verdediger. Die zorgt ervoor dat je party langer overleeft, maar je levert dus wel attack power in. Zelf wel heb ik een oogje op die automations, maar dan wel een com/rav versie. Dit omdat automations behoorlijk veel natuurlijke bescherming genieten tegen melee klappen en zelfs tegen magie. Het zijn dus heel stevige monster party members, maar ik hoef ze niet persee in een sentinel rol te hebben.

8. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Kan het zijn dat als je voor het eerst in een gebied bent nog niet alle artifacts kan verzamelen? Zou ik dan later terug moeten gaan? Het gebied waar je Atlas tegenkomt heeft 8 artifacts en ik heb er maar 4 gevonden! Hele gebied uitgespit, maar kan verder niiks vinden...

9. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou best kunnen,niets van in de guide teruggevonden.

10. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja dat is inderdaad zo. In datzelfde gebied kun je volgens mij ook voor het eerst verborgen treasures met die moogle vinden. Dus dan moet je ook nog ff naar het vorige stuk (dat met die beach house ofzo) om daar 2 van 2 te collecten. Dus als het al bij de eerste 2 levels zo is, zal dat later ook nog wel voorkomen. :)

11. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, thanks!

12. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    en waar vind je die??

en waarom kan je bij sommige gebeieden (benn nu net voor t eerst in Oerba) ook nadat je andere gebieden klaar mee bent alsnog niet overal komen?
    bijv in de Bresha Ruins heb ik hee veel plekken war ik gewoon niet bij kan of mag....

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar zeggen missen dan wel de skills van een sentinel en daar draait het toch veelal om.

14. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind Caius ook 1 van de wreedste bosses die ik in games ben tegengekomen, door het einde vind ik het verhaal steengoed en beter dan 13. Als er een happy ending was, dan vond ik het verhaal maar matig. De voiceacting van Caius is ook subliem! Hoop wel dat ze het verhaal voortzetten in DLC en niet in een nieuwe game, want dan kan het wel heel gecompliceerd worden....

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    even een vraag n.a.v. de strategy guide.

Wie is de betere synergist en saboteur van Noel en Serah?

Volgens de staafgrafiek is Serah betere Syn, en Noel betere Sab.

Maar de tabel beweert het tegenover gestelde.

16. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ehm, ik kom er net achter dat je monsters met verschillende items kan levelen
    maakt het nog uit welke items je dan gebruikt of niet?
    ik heb net eenpulse knihgt tot lvl 20 geleveded met alleen power dingetjes (had er 70 van ofzo dus dacht gebruikt die....)

en ze hebben het steeds over ''solved the paradox'' maar ik snap niet echt precies nog wat dat inhoud/wat ze bedoelen kan iemand me dat uitleggen aub?

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Master of Monsters trailer

18. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Heb nu een aantal uurtjes in het spel zitten en met de battles geen problemen gehad totdat ik atlas had verslagen. Hierna houd het regenen op en liep ik door het gebied en werd ik aangevallen door een groepje van die vleermuis achtige beestjes die mij in no-time verslagen hadden. Ik ben ze nu al een aantal keren tegen gekomen maar ik verlies constant. switchen naar een healer heeft geen zin want ze dps'en mij gewoon door de heals heen kapot. Dat terwijl andere monsters in hetzelfde gebied binnen 1 ronde verslagen zijn.

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dat heb ik met de Behemoths iets later. Die kicken best m'n ass, maar volgens mij is dat ook de bedoeling op dat punt. :+

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Behemoths die je de eerste keer ontmoet moet je ontwijken door van searchlight naar searchlight te rennen. Dat was in ieder geval de instructie die ik in het spel kreeg. Koppig als ik ben probeerde ik die beesten meteen te mollen, maar dat was op dat moment nog iets teveel gevraagd voor mijn party.

Deel Deze Pagina