Maar zeven uur gemiddeld per dag gespeeld? @Wizz: Wat is er zo interessant aan Amalur dan? Ik zie nog steeds de appeal niet. BTW, wat is de kracht eigenlijk van Chichu. Ik heb dat monster gevangen, maar hij lijkt mij niet zo sterk vergeleken met andere monsters?
Persoonlijke smaak denk ik. Vind het vechtsysteem in Amalur erg vermakelijk, story en sidequests tot zover ik gespeeld heb zijn ok, het stijltje bevalt me erg goed ( vind McFarlane sowieso goed, ook wel liefhebber van Spawn ), nog geen enkele bug tegengekomen, veel raakvlakken met Fable ( wat ik een middelmatige game vind waar ik veel verwachtingen van had, maar Amalur doet dit in mijn ogen dan ook een stuk beter ) en zo kan ik nog wel even doorgaan. Blijft uiteraard een persoonlijke smaak, CoD trek ik bv. niet en er zijn miljoenen mensen het niet eens met mij wat betreft CoD. Hiermee wil ik ook niet zeggen dat ik FF13-2 slecht vind, integendeel, alleen speel ik op moment liever Amalur.
Oke. Ik zou zelf juist veel redenen kunnen opnoemen waarom ik FF boven Amular prefereer, maar zoals je al aangeeft komt het ook vaak op een kwestie van smaak aan. Het ziet er dus naar uit dat mijn paradigm pack chichu, cloudburst en green chocobo (flanitor in de tussentijd) wordt. Ik moet alleen nog de green chocobo vangen. Wat ben ik toch ook een volger he.
Wat is het nut van infusen behalve skills leren? Kun je zo ook stats verhogen als je monster al max level is?
Je kunt abilities en bonusses overzetten. Zo kun je een ravager bijvoorbeeld alle element-attacks leren en bonusses zoals HP-boost, stagger-boost, etc. Eigenlijk alles wat je bij het upgraden unlocked kun je overzetten, zoals er geen slotje bij staat. Met een goede aanpak kun je dus enorm sterke monsters maken. In principe kun je dus ook de stats verhogen als je monster al max lvl is.
Is dat niet overpowered? Stel dat ik een level 50 monster fuse met een hoger level. En hoe kies ik welke abilities/stats overneem?
Ja, uiteindelijk wel. Maar dan ben je al een tijdje bezig en hebt een behoorlijke investering gemaakt. Het is wel degelijk mogelijk een bijna perfecte monster companion te creeeren die de vloer veegt met tegenstanders, in ieder geval binnen zijn eigen rol.
Same for me (Chichu - Cloudburst - Green Choco/Yakshini). Green choco heeft betere stats dan Flanitor, alleen heeft Flanitor een betere feral link. Maar die gebruik ik toch niet zoveel. Je kunt sommige dingen aanvinken welke je mee wilt nemen en andere neem je automatisch mee. Chichu kicks Long Gui's ass //edit; Ik ga trouwens ook Omega nog proberen. Die zit toch bij m'n DLC en heb nog geen idee hoe die speelt.
Ja sinds 31 januari. Mijn backlog van games is zo groot dat ik deze snel wou uitspelen. Er liggen nog teveel games op me te wachten, dus ik wil niet te lang blijven haken met 1 bepaalde game.
Pff vind die boss battles toch best pittig, in deel 1 was het toch wat makkelijker allemaal. Ben nu bij Caius het eerste gevecht en had hem net bijna neer healed hij zichzelf weer bijna vol! en geen sab. om zijn healing buff te dispellen natuurlijk... kan ik eerst weer een monster levellen die dat wel kan.
ik zoek nog een monster tema hebben jullie wat tips voor mij?/ heb nu alleen een pulse knight... denk ndat ik als het me lukt dat ie die ga vervange voor een pulse gladiator.. vond dat echt een biatch om te verslaan! dan zoek ik ook nog een goeie dmg maker is een red chocobo ook wat? Of waar vind ik zon green chocobo? of welke ik ook cool ivnd maar weet niet of ze sterk zijn die behemoths? (die je tegen komt in yasif in het donker) of andere tips? en die chicu waar jullie het over hebben wat voor monster is dat?
Red Choco is prima, alleen zijn er een paar net wat betere coms. Weet ff niet waar die Green Choco rondloopt --> ff googlen. Behemoths zijn ook prima, alleen kom je later een sterkere, witte versie tegen. Die gast gaat ook staan en tovert een zwaard erbij en begint je tegenstanders kapot te maaien. Niet erg snel, wel redelijke power. Dus niet al je upgrades in die standaard Behemoth stoppen. Chichu: Als je 'improved Moogle throw' hebt, dan kun je hem vinden op de steppe dicht bij het nomad camp --> Naar het dichtstbijzijnde rode Cactuar beeld lopen --> Stukje verder staat een groepje rode planten en daar moet je die Moogle in pleuren. That's it! Zo klinkt wel heel erg als 'moeten'. "Eindelijk uitgespeeld, kunnen we ook weer van de lijst afstrepen. Nu door de volgende heen racen"
wat is improved moogle throw? en waar leer je die dan? heb alleen de standaard moogle throw geloof ik (geleerd op dat grote bewegende beest) ben wel net bij het nomad kamp heb net die draak verfsalgen.....