Wat heb je lopen doen al die tijd? , ik heb 1000 Gamerscore en ik heb 45 uur op de teller!. Maar gefeliciteerd in ieder geval.
Dit lijkt wel bijna een race om de game zo snel mogelijk uit te spelen. Moeten jullie de bus halen ofzo?
Ik heb de game ook gehaald om te genieten, als het alleen om de gamerscore ging had ik het spel echter niet gehaald, het spel is gewoon enorm kort vergeleken met XIII.
Thanks!! =) laat ik maar zeggen dat ik niet zoveel geluk had met de lucky coin fragment. ;-) En hoezo geniet ik niet van mijn game? Tuurlijk wel! Ik heb zeeeer genoten, maar er liggen nog teveel andere games waarop ik me wil focussen en als het om gamerscore ging had ik deze game geeneens gehaald. 1000 GS betekent voor mij dat ik hem helemaal 100% heb gecomplete en niet alleen maar heb uitgespeeld ..
ok zal het nu wel krijgen ga nu serndipity in!! wat voor monster is Chichu eigenlijk btw?? trouwens wat ik wel een beetje ''vaag'' vind het verhaal van FF XIII-2 is dus dat je paradoxes (foutjes in de tijd zeg maar toch?) ''fixed'' en zo de toekomst red? maar wie zegt dat lightning geen fout is in de toekomst en dat je liggning nog wel tegenkomt? of ligt dat nu aan mij? en nog iets, als van die dingen krijgt omgates te openne, is er een manier om uit te vinden of je in landjes waar je al geweest ben dat het isdat daar gates zijn die je nog kan openne? (staat er dan wat op de wereldmap ofzo??)
wow die chiqu is echt een goeie tip!!! heb hem nu, nu wil ik em gaan levelen he... maar nu vraag ik me af welke items kan ik daarvoor het beste gebruiken? kan je bij het levelen van monsters niet egwoon het beste alleen potent silver gebruiken? want dan gaan alle stats tegelijk omhoog? heb trouwens ook een gigantaur gevangen, is dat een beetje goeie synerchist/aanrader om te trainen? of zal ik het op mn chicu houden? probeer nog steeds een pulse gladiator te krijgen, vind een goeie sentinel wel erg handig heb nu een pulse knight.. weet iemand of die gladiator veel beter is? probeer em al een uur te krijgen maar nog weinig succes..
oké let op: Chichu level je met potent en weet ik wat voor zooi je hebt om alle stats tegelijk te levellen naar lvl 70. Gebruik iig de dingen die hem stength geven. Daarna de volgende stappen; Fuseer een lvl 19 mud frog met: lvl 48 green chocobo, een lvl 40 major moblin, een lvl 23 mewmao, een lvl 24 tonberry, een lvl 54 forked cat. Fuseer je lvl 70 Chichu met de mud frog, met een lvl 18 fencer en een lvl 30 frag leech. Kijk daarna wat je Chichu allemaal kan :b: dit moet je wel ff bezig houden denk ik..
haha thx nja laat ik em dan voorlopig eerst maar lvlen!! is er trouwens een reden om werelden opnieuw uit te spelen? ik krijg wel is de melding dat ik dat kan doen maar waarom zou ik dat willen?
Ik heb deze Chichu build gedaan: http://www.youtube.com/watch?v=uWIbr-_3LNA. In die video doet hij er ook nog 7 ravagers bij, waardoor Chichu uiteindelijk ook jeopardize leert. Als je Serah en Noel dan ook nog accesoires geeft die strenght boosten dan kun je echt alles kapot maken met COM/COM/COM *)
Is de muziek van Bresha Ruins 005AF bij de opgraving niet dezelfde als de eerste stad waar je begin in FF 12?
Natuurlijk hadden we gelijk. Ik heb in ieder geval gisteren de fencer veroverd. Ik weet niet of ik zover de diepte in ga met XIII-2 om een uber chichu te maken, omdat ik meestal wat minder geinteresseerd ben om alle optionele side quests bij deze game te halen, maar een uber party tijdens de main quest kan natuurlijk nooit kwaad.