Is mijn volgende stratey verstandig? Ik level een raver monster. Zodra ik een beter monster vind fuse ik gelijk de oude in de nieuwe.
Heb je wel gekeken of het iets oplevert? Bij sommige RAVs unlocken de beste skills behoorlijk laat. Heb je een monster nog niet zover getrained, dan zijn die skills nog steeds verborgen en heeft het fusen IMO dan ook weinig zin.
Bij een fusion neem je sowieso maar 1 stat mee. Ook moet je je nieuwe monster weer helemaal overnieuw levellen.
Je kunt alleen passive abilities en aanvallen mee overnemen, geen levels. Dus als je een lvl 70 Chichu met een lvl 49 Green Chocobo, dan blijft je Chichu lvl 70 en krijgt 36% resistance tegen physical damage, maar verlies je je Green Chocobo. Je kunt je Chichu dus niet verder levelen, je kunt hem enkel extra passive abilities en aanvallen (van dezelfde klasse) leren.
Nee jij zegt dat je een nieuw monster je oude laat fusen/opeten. Dan ben je alle levels van je oude monster kwijt + skills die hij had op 1 na die je kan meenemen (kan je kiezen welke). Bij mij hebben al mijn eigen monsters meer aanvallen/passive bonusen dan monsters die ik tegen kom dus dan moet ik dat nieuwe monster weer levellen wat aardig duur is.
Ik heb gebruik gemaakt van de Gamemania actie. Ik heb de Xbox 360 versie gekocht, omdat ik geen PS3 spellen had om in te ruilen. Op zich had ik liever de PS3 versie, omdat ik XIII ook op de PS3 heb. Maar goed, de verschillen zijn nu toch nauwelijks zichtbaar. Met XIII waren de verschillen groter.
ik zit te twijfelen, zal ik een chicho trainen of een dragoon? en damn zag in een youtube filmpje een odin is die moeilijk te krijgen??? en nog een vraagje whaha... in die Archylte Steppe heb je zon portal waarbij mn moogle zegt dat ik daar iets moet oplossen om hem te opennen kan iemand me aub vertellen wat ik moet doen daarvoor?
Thanks voor de tip. Gaan we er ook bij doen. Jammer alleen dat ik sommige van die monsters al heb gehad en weer heb weggemikt, omdat ik niet had verwacht er wat mee te doen.
Chichu maakt alles kapot Haha, nah vind het gewoon leuk om veel tijd in levellen te steken en vervolgens als resultaat op het scherm ziet hoe je alles met de grond gelijk maakt. Maar goed, het levellen opzich is al tof vind ik. Eigenlijk is het de grootste side quest in de game; Alle locaties af om monsters te vinden, te vangen, sterker te maken en dan uiteindelijk of houden, of gebruiken als fusion. Random battles gaan alleen wel een seconde of 2 duren idd.
Odin kom je vanzelf tegen, is story-based. Spoiler Die portal in de steppe daar moet je 3x een gigantaur ( grote cactus ) voor verslaan. Die kan je tevoorschijn laten komen door dat groene cactus beeld te checken, daar zijn er nog 2 van aan de overkant van het ravijn. Je moet ff met het weermachientje spelen om het goede weer te krijgen.
ok thx!!!! kan iemand me btw ook nog een tip geven waar je lvl 4 monster lvl items kan farmen (om mn monsters te levlene dus..)
bah kom ik plots een tonberry tegen (tering wat een hp hebben die krengne) heb ik em bijna dood doet ie een of andere super aanval boom al me mmanetjes dood balen!!! en wou atlas ook verslaan zonder die device te gebruiken maar dies nog te sterk helaas...
Ik heb het nu diverse malen door de vingers gezien, maar het gaat eens tijd worden dat je de Edit knop serieus gaat gebruiken. Ziet er zo uit.
In het westen van de Archylte Steppe (rainy) zijn monsters die de items laten vallen. Alleen niet zo veel.. Sommige kun je (met uitzondering van de hogere class potent materials) ook kopen bij Chocolina in episode 6. //edit; bron
Ik ga die 60 uur mark dus echt niet halen als ik nu mijn progressie zie. Nog niet eens op de helft qua monster en fragments na (spel nu niet opgestart, dus schatting) +/- 30 uur spelen. Heel af en toe een guide gebruikt, vooral op de steppes waar ik geen zin had lang te zoeken naar al die statues, maar verder speel ik redelijk au natural.