Wanneer een gevecht begint is wel even wennen lijkt me. Maar heb er wel zin in. Die town zelf leek me maar niets.
Ziet er goed uit, hoop wel dat de focus na het begin meer op Lightning zal liggen, zou het zonde vinden als ze een side character word.
Het is alweer een tijd geleden dat ik gespeeld heb, maar aan de screens te zien lijkt het van wel. Het plaatje dan van Serah en Noel, dat andere strand lijkt verdacht veel op het strand uit XIII op Cocoon. Er waren toch geen dorpen op Gran Pulse? Afgezien van het dorp van Vanille, maar dat was verlaten.
Slowpoke. Sidequests zou ik in ieder geval als ik jou was wel doen(sommige sidequests kunnen op zich wel leuk zijn) maar uiteindelijk zou je flink moeten farmen voor Treasure Hunter wat best wel saai kan zijn.
Vond het vooral erg jammer dat je niet meer vrij kon rondlopen en de omgeving en dorpjes verkennen. (buiten dat gedeelte op gran pulse) Hoop dat dit nu terug is in het vervolg, maar ik vrees ervoor.
Zag van het weekend de pre-order kit voor de PS3 bij de FRS. X360 hadden ze nog niet. Kit was 5 euro en je kreeg 2 outfits en Omega als playable character!
Yup, ze waren er gewoon tegelijk. De Xbox versie zal wel verkocht geweest zijn toen. Ik heb em in elk geval vast gehaald. Als je em niet kunt vinden, moet je me maar ff een PM sturen, want ik heb nog meer 360 versies liggen op m'n werk. Dan koop ik em wel voor je
Ik was bij de FRS in Nijmegen en die hadden hem nog helemaal niet gehad en wisten ook niet of hij wel kwam. Ik ben morgen op de kerstmarkt in Maastricht en daar is het koopzondag. Ik zal daar nog wel even kijken of ik hem kan vinden anders stuur ik je wel een PM. Alvast bedankt iig.