1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XIII [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik las dat het in Chapter 11 open world wordt. :)

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja klopt (_O_), dus dan moet je goed in de gaten houden welke enemies je wel en niet kunt handelen met je party ;)

3. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben net begonnen met de game en heb een paar vragen!

als ik het verhaal tot nu toe goed begrijp,
    je bent een groep vluchtelingen ofzo op een trein die ergens heen gaat en je breekt vrij
    en meer krijg je (nu) nog niet te weten toch?

en hoe zie je hoeveel exp je nodig heb voor het volgende level? en de ''points'' die je verdiedn zijn dat experience points?

en krijg je later ook meerdere mannetjes onder je command of kan je alleen de party leader besturen?

Laatst bewerkt: 14 mrt 2010
  4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Je hebt geen levels in de game. Nouja, wel een beetje... maar dat merk je vanzelf wel. Alles wat je nu vraagt wordt vanzelf uitgelegd naarmate je verder komt.

5. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Oh? dat vind ik wel een minpunt?
    is er wel iets van een levelsysteem?

ikvond van FF het altijd heerlijk het levelen en dan het gevoel als je ene supermoeilijke bossbattle hebt verslagen na 2 uur trainen

6. SnakeLiquid

SnakeLiquid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja,op een gegeven moment had ik um door:D Nu ben ik aan het einde van chapter 8,iemand tips om deze summon te verslaan?

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik neem aan dat het om Brynhildr gaat?
    Gewoon eerst in Tideturner Vigilance en Haste op beide characters casten. Daarna gewoon knallen tegen dat ding en soms war & peace. Dan is het zo over.

8. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha Modder-Eter, je gaat als een trein 8)

Ik ben zelf overigens net uit Ch7. :)

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Supermoeilijke bossbattle in FF? En die na 2 uur trainen verslaan? Enige moeilijke battle in FF waren endgame bosses en daar moest je vaak dagen voor trainen ;)

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Heb er nu al 20 uur op zitten. :+

11. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu al een uurtje of 5 verder,en wat is dit spel tof.Lang geleden dat ik heb genoten van zo'n goed spel.Verhaal is helemaal toppie,grafisch ten top(tot nu toe),en de gameplay voelt fris aan.

12. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er nu 30 uur opzitten en ben in chapter 9, heb gister ook de guide gekocht. In chapter 8 kan je heel goed grinden met sazh en vanille. Gevecht van 11 seconde levert 640cp op. Het is in de clock tower area tegen 5 zwerg metrodroids. Om ze te laten respawnen moet je teruglopen richting the mall naar het eerste kistje.

Tip voor het gevecht: Gebruik eerst quake zodat je ze allemaal hit en val daarna alleen maar aan met blitz:thumbs:

ps.: Gevecht duurt tussen 10 en 20 seconden, het heen en weer lopen ong 30 sec. Dus elke minuut 640cp, is 38400cp per uur

13. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik denk dat ik bij het einde van chapter 7 zit, maar ik heb moeite om door te lopen. Betrapte me net dat ik ff uit de ramen keek en Palumpolum aan het bekijken was.

Wat is die stad mooi bij zonsondergang zeg \o/_O_

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik begin achter te lopen vergeleken iedereen. Modder heeft me ook ingehaald -sniff-. Vandaag ga ik weer verder. Ik moet nog steeds Hope's vader ontmoeten. Bij de scene
    waar Hope Snow aanspreekt over zijn moeder en hem probeert te vermoorden, dacht ik dat zijn Eidolon te voorschijn zou komen. Het muurtje waar Hope tegen aanleunde zag er wel echt uit, vond ik.
    Als je bij zijn vader bent geweest, ben je al dicht bij het einde van chapter 7 of nog (lang) niet?

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Dan ben je wel aardig dichtbij, ja. Maar het duurt nog even voordat je daar bent. :p

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Achja, het is geen straf. Palumpolum ziet er goed uit, alleen zijn de motors met hun gattling gun irritant om tegen te vechten. Fang met haar stem is trouwens geweldig_O_. In Chapter 7 leer je aardig wat over het verhaal en ik ben benieuwd hoe het gaat tussen
    Vanille en Saszh, wanneer Vanille verteld dat ze ook van Gran Pulse is (lijkt me, aangezien ze met Fang reisde) en iets bij zijn zoontje had gedaan:eek:. Als dat tenminste gebeurd.

17. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Dit topic is niet te volgen voor een 'outsider'. 8)

18. SnakeLiquid

SnakeLiquid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het verhaal wordt wel telkens stukken beter..
    alhoewel ik de mall gedeelte zeer boring vind..

19. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik start zo met FFXIII.Ben benieuwd!

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Shake hands! ik leg net disc 1 erin. Ik twijfel nog tussen normal en slow battle speed ...
    kan een FF vet mij het verschil even uitleggen. Als ik het op slow zet heb ik dan meer tijd om over de actions na te denken, zonder dat dat verder negatieve gevolgen heeft ?

EDIT:
    UHUHU! :x Ik snap het battle systeem niet helemaal geloof ik. Ik heb battle speed op slow staan. Lightning voert de attacks uit pas als die ATB balk vol is? Wat is de bedoeling van die balk eigenlijk? Het is dus geen turn based en ik kan dus niet ff op mijn gemak kijken wat/waar/welke abilities?

Oh ja, Ik ging in het eerste gevecht dood :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina