Level 3 is nu zo goed als gemaxed, heb nog ongeveer 3k CP nodig p.p. en dan is 't maxed.
DraiMeister,
- Er is geen "level" in dit spel. Je kan je characters' stats zelf upgraden d.m.v. het Crystarium, en ipv XP krijg je aan het eind van elke battle wat CP wat je kan uitgeven in het Crystarium. Er zijn niet echt vaste levels.
- Je vindt niet echt heel veel wapens in dit spel, dus wat dat betreft zou je zo kunnen beginnen met upgraden als je dit zou willen. Het is echter niet nodig, ik las dat het pas rond chapter 11 nodig begint te worden.
- Tja... Daar ben ik zelf ook nog niet echt achter. Tot chapter 7 toe had ik telkens simpelweg door elk monster te verslaan wat ik tegenkwam (dus niet specifiek te gaan grinden) de mogelijkheid om het Crystarium per character gewoon tenminste 90% te vullen, dus dat was niet echt een kwestie. Ik zit zelf in Ch9 dus ik weet niet hoe het later zit, maar volgens mij kosten nodes in het crystarium later enkele duizenden CP en dan moet je specifieker gaan verdelen, dus dan zou ik je main class sowieso zo veel mogelijk upgraden. Wees er echter op bedacht dat stat upgrades die je bijv als Synergist krijgt (ik noem als voorbeeld +20 HP), je die in elke role krijgt. Alleen skills zijn role-specifiek. Dus je krijgt deze +20 HP ook als je niet in SYN role zit. Je moet dus gewoon voor goede stats gaan, ongeacht in welke Crystarium role ze zitten.
Laatst bewerkt: 15 mrt 2010