1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XIII [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Wat ik een klein beetje gemist heb:

ALs ik in die cry.... met CP punten in bepaalde rollen mn mannetje upgrade

En de upgrade is bijv strength + 4

houden ze die strength + 4 dan ongeacht welke rol ze hebben of krijgen ze die alleen als ze die bepaalde rol hebben?

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht dat Modder-Eter hier es antwoord op had gegeven, iig ze worden toegepast ongeacht je role. Alleen de attacks verschillen.

3. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ben nu een flink stuk in chapter 7 aan de gang. Spel is voor mij erg verslavend. Alleen weet nooit waarneer ik nu echt moet gaan grinden. Denk dat verder in het spel daar wel een plek voor is.

4. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is het ook ontzettend verslavend. Ik ben nu in chapter 6. Vandaag al meer dan 5 uur gespeeld.
    Ik weet ook niet écht wanneer ik moet gaan grinden. Tot nu toe kom ik overal nog wel goed doorheen. Tussendoor upgrade ik mijn wapens (momenteel ongeveer op lvl. 6). Ik heb geen idee of ik het goed, maar ik geniet er wel van!
    Ik denk zelf dat grinden pas later in het spel belangrijk wordt!
    Toch? *)

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Daar had je nog een worldmap en kon je kiezen waar je heen ging. Hier is het puur chapter in chapter uit. Meer lineair kan denk ik niet meer.

6. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, uitgespeeld! :D
    Laatste baas was voor de verandering wel weer een keer een échte eindbaas. Ben er meer dan 2 uur mee bezig geweest... 8)
    Nu lekker grinden voor achievements. :cool:

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoelang heb je er nu over gedaan?

8. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    ±60 uur... :eek: (Tussendoor wat geleveled en monsterhunts gedaan)

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wooooow. Is dat inclusief meerder tries of duurt het gevecht gewoon zo lang. Als dat het geval is, blllllllleeeeeeerk 8)

10. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, godzijdank, meerdere tries. :)

Geen idee of het nodig is om onderstaande tekst in tags te zetten, maar voor de zekerheid. Minimale informatie over aanvallen en hp v/d eindbaas...

Hij heeft in z'n 2e form van die zwaar irritante instagib en mute magic/attack aanvallen. 1x een foutje maken en je word compleet verkracht. :'-(
    Daarnaast moet je ook nog meer als 5 miljoen hp weg zien te werken terwijl 'ie zichzelf constant aan het healen is...

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ga daar dik overheen in elk geval, maar idd je kunt 't verhaal in die tijd uitspelen.

Netjes! Mooi om te zien dat ik nog flink wat te levelen heb :cool:

12. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu halverwege chapter 7 denk ik en heb 17 uur erin zitten, is dat veel of weinig? volgensmij redelijk veel, heb flink lopen grinden daarzo bij die weather bubbles met Sazh en Vanille

13. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Die eindbaas van chapter 9 :mad:|:- Wat een rampenplan is dat. Telkens net voor het eind word mijn groep volledig gewiped door zijn massive damage...

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Echt? Ik vond hem in het begin moeilijk, toen hij al die magic dingen deed, maar toen ik eenmaal z'n "sidekicks" kapot had was het een eitje. Het duurde lang, maar zijn damage deed me niet veel, aangezien het zo weer gehealed was.

15. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    De boss zelf is niet echt moeilijk, maar ik heb ontzettend veel moeite met zijn Destrudo, de eerste keer overleef ik het wel, maar de 2e keer als hij het cast, ook al heb ik volledige health, het wiped mijn volledige groep :x

Ik speel met Hope, Lightning en Fang, maar ga nu voor Hope, Lightning en Snow. Misschien dat de med/med/sen combi dan beter tot zijn recht komt.

16. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Voor de mensen die dit topic kijken en nog twijfelen of ze FFXIII willen kopen bij de E-Plaza is hij 44 euro door de achterlijke stunt die MediaMarkt uithaalde die hem in de release voor 44 euro dumpte.

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik speelde met Lightning, Fang en Vanille, puur omdat het voor mij lijkt dat Hope echt langzaam cast als Medic. Ligt misschien aan mij, maar ik irriteerde me er enorm aan.

18. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Net beland in chapter 7 binnen 13 uur. Ik vind dat het wel erg snel gaat. Ik had ergens gelezen dat het na chapter 9 allemaal wat langer gaat duren. Klopt dit ook of vlieg ik hier binnen 20 uur doorheen? Zou wel jammer zijn, omdat ik het spel erg tof vind.

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    De laatste paar chapters in 7 uur gaat je niet lukken. Ik ben nu op de helft, denk ik van Chapter 7 en heb er nu 20 uur overgedaan. Ik heb echter lang niet meer gespeeld :x. Iig worden de chapters veel langer.

20. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb de laatste tijd vind ik dan, echt te veel Final Fantasy XIII gespeeld, het verhaal is gewoon enorm goed!, dan ook nog eens nog mega veel Sidequests, maarja dat is Final Fantasy, maar goed heb het verhaal nu uitgespeeld maar ik ben natuurlijk nog lang niet klaar :eek:

Ik had de Laatste Boss in 1 keer afgemaakt het kan ook zo zijn omdat ik me enorm heb voorbereid, alle main rolls waren namelijk maxed maar ook nog eens had ik 1 off roll voor iedereen vol gemaakt bijna :+
    Ik heb het spel in 56 uur totaal uitgespeeld met enorm veel Sidequests trouwens(40 Missions bijna)

Laatst bewerkt: 16 mrt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina