1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XIII [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Waar een paar Turbojets toch niet goed voor zijn :+

Edit: Heeft iemand Loremaster trouwens al? Hoort het dat je die nu al krijgt of...? 8)

2. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hoe verder ik kom hoe vetter ik de game ga vinden! en hoe verslavender en meer het echte FF gevoel ik krijg!

3. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb eindelijk de boss van chapter 9 verslagen. Ik heb er 20 minuten over gedaan maar dat terzijde 8) Wat een bruut gevecht was dat\o/

4. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Heb Loremaster in chapter 10 gehaald

5. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, hoe komen jullie aan die vette wapens dan? Ik zwaai nog steeds met een Gladius in het rond. :{ Vind je deze?

6. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik weet niet hoever jij bent maar als je rond Chapter 9 bent of verder en je wapen past bij de kwaliteiten van Lightning waarom upgrade je hem niet naar een Helter-Skelter ?

Als je een sterretje achter je Gladius heb moet je een Uraninite gebruiken (45000 GIL) dan veranders hij in een Helter-Skelter en anders moet je gewoon zoeken in die orbs

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Vieze vuile kut Chapter 10 eerste boss (spoiler free dan maar. :+) Had m bijna dood, doet ie opeens die superattack op Lightning, waardoor zij echt vlak voor het einde dood ging.

8. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik het goed begrijp vind je wapens onderweg en moet je vette upgrades kopen?
    Die shop bij mij is niet echt uitgebreid trouwens... Zijn dat licences of zo?

9. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Nou ja als je zegt in welke chapter je bent dan heeft het nog wat nut.
    Aangezien je in de eerdere Chapter misschien voor jou mooie wapens vind en daarmee je geld verneukt.
    Maar als je toch wilt upgraden zorg er dan voor dat je eerste de Components gebruikt met die 3 tandjes ervoor en daarna als je Multiplier keer x2 of x3 natuurlijk is het beter x3 dan die Component gebruiken met een Moertje erbij zodat je sneller leveld.
    Als je veel monsters hebt geslayed en nog niks hebt geupgrade dan heb je wel een aardig voorraadje opgebouwd om te gaan gebruiken

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
  11. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit momenteel in Chapter 7. Voor Light heb ik de Gladius nu tot lvl. 7 geupgrade. Voor andere teamleden heb ik hier en daar ook geupgrade. Ik heb vrijwel geen components meer. Allemaal uitgegeven aan upgrades.

12. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Na de eerste 3-4 regels nam ik die man al niet meer serieus.
    Als je na 10 uur spelen nog niks van het verhaal snapt dan heb je je egt je verstand in je kont gestopt.
    Als je gewoon goed luisters wat er in de cutscenes gezegt worden dan weet je namelijk wel wat er aan de hand is.
    Natuurlijk gaan ze niet alles in 1 keer voorkouwen dan hoef je de game niet meer eens te spelen omdat je toch al weet waar het over gaat.
    Echt fantastisch dat hij nog na de Datalog wat in de game zit er nog geen hol snapt.

Of heeft hij die niet kunnen vinden ? :emo:

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Dan heb je niet echt goed geupgrade... Level 7 pas? Dat is met 4 Turbojets en 3x exp al te bereiken. :confused:

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb al zoveel rotzooi op wapens verspilt en levelen ging niet goed:'-( Maar ik heb nu iig tips gekregen zoals 36 sturdy bones en dan eerst 18 en daarna weer 18. Vervolgens gebruik ik allemaal dure upgrade gebeure die je in de garage kan vinden. Hoe kom ik aan het geld? Chips farmen op de plek die GForce me had verteld :D.

Of is dit niet een al te goed plan?

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Je moet creature drops gebruiken (goedkoop in Creature Shop) om je exp bonus naar 3x te krijgen. Dan moet je de moertjes-components gebruiken om idd enorme experience boost te krijgen. :)

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Sturdy bones of iets dergelijks zijn ook creature drops. Ik had ergens gelezen dat je zo goedkoop aan 3x exp bonus kon komen. Nu moet ik nog beginnen met spelen=(

17. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ja en later in de game rond Chapter 9+ krijg je een moertje waar je iets van 2700 xp krijg als je Multiplier op 3 staat.
    En dat krikt het lekker op en dat moertje is niet eens de beste moer die er is in het spel

18. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Is er geen guide voor het upgrade van wapens? Ik geloof dat het nog niet te laat is. En je kan wapens toch ook ontmantelen?

19. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Net de Repairing Bhakti Quest gedaan in Chapter 11 en kreeg aan 600.000 GIL aan spullen + de Pulsian Pioneer achievement!

20. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik kreeg die in Chapter 10 bij die enorme mannetjes op paarden. :) Eerste non-story achiv die ik kreeg, haha.

Ben nu net aangekomen in Chapter 11. Ff wat eten en drinken halen en dan knallen. :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina