1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XIII [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    3 uurtjes gespeeld en vindt het een top spel.Grafisch erg mooi :D

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Fail :'-(

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Haha, jij bent echt een hater heh? ;)
    Misschien dat het later wel kan, geen idee. Ben pas in chapter 4.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee absoluut niet, maar dat het chapters zijn vind ik wel heel matig.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Hoezo is hij opeens een hater. Ik vind dat ook een best slecht punt, maar desondanks kan ik wel van de game genieten. Zit ondertussen zelf alweer in chapter 4, waar het battlesysteem iets uitgebreid wordt.

Weet iemand trouwens wanneer de levels van je role omhoog gaan? Ik heb nu van een aantal characters bij bepaalde roles alles volgemaakt met CP. Of gaat dit level na elke chapter weer omhoog, zodat ik dan weer nieuwe skills kan unlocken?

6. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo nu en dan (bij key points in het verhaal) upgrade je Crystarium en komen er nieuwe cirkels bij. Soms kan je dan "Role Level" upgraden.

Er is dus geen direct verband tussen role level en het aantal mogelijke upgrades. Soms krijg je nieuwe updates maar kan je je role level niet updaten.

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Kan je later characters ook nog nieuwe roles leren?

8. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Toch een aardige actie van FRS als je de game daar hebt gepreorderd. Ik kreeg een mailtje met een kortingscoupon van 5 euro. Dit vanwege het feit dat de game bij hen is afgeprijst. Daarnaast een ander mailtje met een kortingslink van 10 euro op de strategy guide van Final Fantasy.

Tja, met alle kortingen erbij, een strategy guide voor 4,99 laten liggen, dat lukt mij niet :cool:

Ik zelf heb nu iets van 2,5 uur in het spel zitten. En moet zeggen dat het me zo nu en dan aardig verrast :) In het begin sloeg bij mij even een punt van verveling aan, maar na de eerste echte boss was dat moment al heel snel verdwenen.

Ik ben benieuwd hoe het battlesysteem in het verloop van de game zich gaat ontwikkelen, maar heb er vertrouwen in dat dat goed komt. Hoe het zich nu ontwikkeld in de game is gewoon top. Rustig opbouwend en vermoed dat het verder in de game soms lekker hectisch en druk gaat worden :)

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Helemaal mee eens. RPG's horen niet in eens in chapters delen achter zich dicht te gooien ... Das meer iets voor adventures imho |:-

10. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    YAAAAAAAAAAAAAAAAY net ging de bel

Mijn FF + guide van futurezone is binnen!!

11. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel inmiddels al een aantal uren gespeeld en ik vindt dat dit spel top is geworden.Het verhaal is echt een belangrijk iets,en dat zie je niet meer zo vaak vind ik.Grafisch erg mooi,ook hoe de actie weer begint als een filmpje eindigd.Hlelaas heb ik die summons nog niet kunnen proberen,maar kijk er erg naar uit.Vindt het nu al een erg tof spel geworden.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Snap ook niet waarom ze dat gedaan hebben. In FFX-2 deden ze dit ook en die game werd mede daardoor uitkotst...

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Chapter 4 duurt best lang. Ik ben er al een tijdje mee bezig :eek:

14. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Met welke RPG kan ik XIII het beste vergelijken.
    Twijfel nog steeds....

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Geen enkele. Maar als ik er een zou moeten noemen is het Eternal Sonata, aangezien die ook best lineair is.

16. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Wat ik me afvraag eigenlijk. Kan je die crap in je inventory verkopen eigenlijk? Of hebben sommige spullen een toegevoegde waarde, al dan niet later, in het spel?

17. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Na 16 uur weet ik zeker eindelijk weer eens een RPG op de 360 die ik leuk vind!
    Na Infinite Undiscovery en The Last Remnant te hebben gespeeld waarvan de laatste waardeloos is en direct in de prullenbak mag mede door de framerate :mad:
    Ik weet niet welke Koekebakkers van Sqaure Enix daaraan hebben gewerkt maar wat was die game slecht zeg.

Alleen jammer dat ik al in Chapter 7 zit met FF 13 :mad:

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Heh, er wordt ook op echt van alles genitpicked he.

Wat is dat nu weer over die chapters? Mensen, de gameplay in deze FF wordt zwaar voortgedreven door het verhaal. Vandaar dat chapters automatisch sluiten en je niet meer terug kunt gaan. Daar is toch niks raars aan? Het spel is zo lineair dat backtracken totaal niet nodig is. Gewoon vooruit stuwen en niet over je schouder kijken. Er valt ook maar weinig te missen, zo rechtlijnig is het pad.

Laatst bewerkt: 10 mrt 2010
  19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Tsja, het is nu meer een actiegame met RPG elementen, totaal niks mis mee, want ik blijf spelen. _O_
    Maar ik denk dat sommige mensen gewoon liever een echte RPG hebben ipv een verkapte RPG/Actiegame combi.

De graphics zijn trouwens me trouwens iets meer aan het impressen nu. Het is nog steeds niet het wow-effect dat ik verwacht had, maar wel beter dan in het begin. :)

20. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Maar er zitten dus geen steden meer in?
    Dat vind ik wel erg jammer... want de steden waren heerlijk (vooral de muziek).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina