1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XIII [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    In Chapter 12 vlakbij het eind ging het ff proberen tegen die Adamantortoise.
    Ging bij de 1e klap al dood doordat hij 11.000 hitte.
    Nu ben ik wel benieuwd hoe die Long Gui is aangezien dat de sterkere geupgrade versie van Adamantortoise is

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    heb daar ook gegrind maar ben op een gegeven moment snow en sash en vanille ook maar gaan upgraden want anders had ik al drie keer een miljoen gehad en daas zonde.

Nu in laatste chapter. Irritante gastje soms.

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Is er ergens een goede guide? Als ik hier zo meelees dan snap ik vaak veel niet; je kunt je wapens wel upgraden, maar het is beter dit niet te doen, wat wel en niet te verkopen, etc...

4. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    koop gewoon de guide in de winkel. Voor 20 euro ben je klaar of je moet de game nog ergens kopen dan wordt ie al snel goedkoper!

5. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hoe verder ik kom hoe meer ik van het verhaal snap en hoe vetter de game word!

ik heb alleen nog 2 vragen,

steeds word er gepraat over de ''purge'' wat is dat?

en bij het begin en in flashbacks stappen mensen in de trein, kiezen ze er vrijwilleg voor een lcie te worden of doen ze dat verplicht?

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Kun je allemaal teruglezen in je journal (ben ff de naam van dat ding kwijt),
    maar de purge is volgens mij dat ze een hele groep mensen (van een bepaald stadje) die in contact zijn gekomen met de FalÇie willen opruimen (een soort van deportatie)

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    The Purge is hetgeen wat Gakkie net zei. Het houdt in dat iedereen die een gevaar vormt voor de samenleving (van Cocoon) en/of die in contact is gekomen met een Pulse Fal'cie, simpelweg wordt gedood. Het is helaas, maar waar een deporatie.

Lightning etc. stappen vrijwillig in de trein. Echter kiezen ze er niet voor om L'cie te worden. Dit gebeurd dus tegen hun wil in. Ze zijn ook niet verplicht om L'cie te worden, maar de (Sanctum) Fal'cie heeft hen uitgekozen om een bepaalde focus te vervullen. Iig, ze stapten dus vrijwillig in de trein, maar ze hadden geen keuze of ze L'cie wouden worden of niet.

Gebruik voortaan ook je data log, aangezien daar letterlijk alles staat en perfect wordt uitgelegd.

8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik merk wel dat ik benieuwd ben naar de rol van Vanille in dit alles.

Ik ben er ook achter hoe het komt dat ik niet zoveel met de chars en de wereld heb. Het hele verhaal achter de characters wordt in de Datalog uitgediept en niet ingame zelf. Je moet echt die verhaaltjes lezen om achter de ideeën die de characters hebben te komen. En dat vind ik toch wel jammer. Niet dat het lezen zo een straf is trouwens ;)

9. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Thx voor jullie replys, begin het verhaal nu echt te snappen!

OMG odin wat een keiharde battle is dit, als 4x overnieuw gegaan
    hoe versla je hem in godsnaam?

10. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1

Klik op het plaatje voor een uitleg in film formaat :)

11. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    thx voor je reply, woohoo tis me gelukt.. wat extra getraind en met tips van die video!

12. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, zin om nu verder te spelen, maar........
    Ben gewoon te gaar van al mijn huiswerk. Morgen weer lekker fris en fruitig verder met Chapter 7. :p

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben nog niet zover, heb net pas de paradigims tut gehad, maar ik kom er maar niet echt in. Ik zit nog maar in dat stuk crystal (braha sea ofzo) en de eerste boss battle gaat al fout. Ik heb het gevoel totaal geen tijd te hebben om te bezien wat er gebeurt en wat te doen....

Lang geleden dat een game mij zo niet lag :eek:

14. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Het enige dat ik je kan zeggen is dat je even moet doorbijten. Lees goed de info door die je krijgt bij de battles en blijf het proberen. Ik zit ook nog steeds niet lekker in de battles. De ene battle gaat heel snel en een andere keer blijf ik zoeken naar een goede manier om de battles te winnen...

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben eindelijk weer verder gegaan met FF XIII. Fang blijft een geweldige personage en haar stem ook. Ik farm nu chips in chapter 7 (nog bedankt Gforce). Ik blijf hier nog wel eventjes :D.

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Zelfs Gforce is FFXIII aan het spelen? Nu nog Ashavan. ^..^

17. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Hmmz als je odin al irritant vond dan staat je nog wat te wachten. Bedoel ik niet onaardig maar de summon van Fang en Vanille (die je nog lang niet krijgt dus maak je niet ongerust) zijn echt irritant.

Zelf ben ik bij de eindbaas. (drie gevechten) eerste versla ik in no time, tweede is echter zwaar irritant aangezien hij constant rond de 6000 damage doet op lightning. Echt zwaar irritant want na één stagger is hij half dood maar heb gewoon niet genoeg health om constant te blijven vechten achter elkaar en die balk omhoog te doen. Moet gewoon wat meer health hebben. Ga daarom lekker even levellen in de archelyte stepps en kom ik terug als ik rond de 10.000 heb. Dan schop ik hem helemaal de tering in!

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Haha nee ik nog niet. Heb hem wel liggen :) Had hem voor de PS3 gekregen, maar toch omgeruild voor de X360 versie. Wil sowieso eerst Star Ocean helemaal uitspelen voordat ik hier aan begin maar het kan zijn dat ik dadelijk een break van die game wil.

Kreeg net een mailtje van Microsoft er daar stond in dat Final Fantasy voor het eerst op de XBox verschenen was :'-( :'-(

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Waar zien jullie de stats van verschillende wapens? En ook met dat stagger lock :eek:?

20. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is toch ook de eerste FF op de xbox? Of heb ik het fout ;)

Na lang twijfelen wilde ik hem aanschaffen, ging mn xbox gisteravond dood :'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina