Tuurlijk Casper: hij heeft gelijk het word verder uitgelegd in het verhaal maar wel via de datalog precies. Maar ik zat ook te kijken naar het filmpje en snapte wat het betekende daarom als jij het graag wilt weten:
Sash is met zijn zoontje op bezoek bij orphan in de buurt als hij de kleine chocobo gaat kopen. Hij laat zijn zoontje alleen en deze word gevonden door Vanille en Fang. (deze waren op Cocoon gekomen via dat ding waar die eerste gran pulse fal cie in zat waar je in het begin tegen vocht)
Fang en Vanille zijn dus L'cie gemaakt door een Fal'ciie afkomstig van Gran Pulse en dus de vijand van Cocoon. De Fal'cie van Cocoon voelt deze dreiging en maakt daarom Sash zoon tot een l'cie. Waarom precies leer je later!
Begrijp je het zo?
btw Goiz je hebt helemaal gelijk. Zit met iedereen op de laatste ronde vfan het crystarium van hun laatste rol die nog vol moet. Dat is nog rond de 2.000.000 cp. Dat heb ik zo maar eer dat ik het geld heb om alles te upgraden ben ik uren langer bezig! heel jammer want zo besteeds je uiteindelijk de meeste tijd an geld farmen. Grinden in een spel is niet erg maar gaat lang duren. Snap echt niet waarom je geen gil krijgt in dit spel voor het verslaan van vijanden. Oke het is niet echt realistisch maar who cares!!!!!
Laatst bewerkt: 30 mrt 2010