1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XIII [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    aan het eind van chapter 8 zie je een filmpje
    dat aan sahz word laten zien van de verleden tijd dat iets te maken heeft waardoor zijn zoon lcie is geworden ik snap alleen niet precies wat fang en vanille aan het doen ware.. kan iemand me dat aub uitleggen?

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Ooit van spoilers gehoord?

En ga de game eens spelen in plaats van telkens vragen. Dan kom je vanzelf overal achter.

3. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Of kijk in je Datalog daar staat alles samen gevat wat in de cutscenes gebeuren als je het niet helemaal snapte.

4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen het spel halen + de guide.

Nog nooit dit spel gespeeld maar het ziet er toch ongelooflijk mooi uit de filmpjes dat ik al gezien heb.

Nu heb ik al verschillende reacties hier van mensen gelezen die over het spel aan het praten zijn maar versta er gewoon niets van.

Hopelijk word alles goed in de game uitgelegd.

5. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    OMG!
    Heb Orphans 1e vorm eindelijk neer gekregen!
    Die gast strooide is een keer niet met die Instant Kill Move en gelijk is hij neer gegaan!
    Echt frustrerend dat hij alleen maar 2 aanvallen kan om je neer te krijgen en dat doet hij altijd aan het eind.
    Lijkt net of hij in paniek is ...

Nu de 2e battle ff winnen :D

Orphan Second Form is easy na de 2e Stagger was hij al neer :)

Laatst bewerkt: 29 mrt 2010
  6. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Zo dan!

Ik ben dan eindelijk ook in Chapter 11 aangekomen, heb er zo'n 24 tot 28 uur over gedaan denk ik, nog niet gecheckt? Is dat normaal?

Wat een introductie trouwens van Gran Pulse,supervet filmpje! Ik geniet echt van de filmpjes in deze game. Af en toe lijkt het net alsof je een 'film speelt'.

Kheb er zin in om lekker te gaan sidequesten!:D

Hebben jullie trouwens veel moeite gehad tot aan Chapter 11? Het enige waar ik ff hulp bij nodig had van internet was bij Barthandelus... Had moeite met z'n 'Destructo'(?) aanval!

Laatst bewerkt: 29 mrt 2010
  7. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Fimljpe begin chapter 12 is helemaal cool!

Maakt niet uit hoe lang je er over doet als je maar geniet.

Vanavond even Titan Trials gedaan. Alleen eindbaas even laten liggen. Was het zat. Wat is het echter toch een heerlijke game!

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Chapter 12 is sowieso cool. De graphics van dat beginstuk. _O_ GE-NI-AAL.

En Rickk:

Dat was ook een van de weinige stukken waar ik het moeilijk had, dus je bent niet de enige.

9. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Ben net begonnen met de game. Jezus mina deze game heeft style!! Van de menu's tot aan de gamewereld, alles ziet eruit alsof het met liefde is gemaakt.. wel beetje spijtig van de vanille character.. zal vast wel verbeteren aangezien ik pas bij chapter 1 ben.

Persoonlijk heb ik geen probleem met de lineariteit van het spel. Met gamen heb ik altijd de neiging om als een perfectionist alle hoekjes van een gamewereld te ontdekken ook al gaat dit vaak tegen mijn speelplezier in. Ik ben daarom wel blij dat de game mij dwingt om door te zetten en alles als een achtbaanritje tot mij op te nemen.

Btw heb het al in de koopjesdraadje gezet maar voor de mensen die het spel nog moeten kopen (zeker aangeraden!) heeft media markt hem voor 39 euro. Vraag me trouwens wel af er ook members zijn die de ps3 versie hebben gekocht?

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Dat vond ik ook gelijk. Bijvoorbeeld die status screens met heel even een video en dan die fade out in zwart wit. Dat toont echt liefde/details.

Ik denk dat het meerendeel van de members de PS3 versie heeft, hoor. Maar die posten ook gewoon hier, omdat dit de meest actieve thread is.

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Upgrades werken eigenlijk wel een beetje raar. Ik had liever gezien dat weapon upgrades en CP wat meer gebalanceerd waren na de main story. Ik loop nu rond en zoek naar elke gil die ik kan krijgen terwijl ik niks meer heb aan m'n 999999 CP :mad:

12. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    is er iemand die me miss wilt helpen?
    datalog is niet altijd een optie voor mij, mn engels is niet al te best
    dus hoop dat iemand mij wil uitleggen wat er precies gebeurde eind chapter 8

in dat filmpje dat sahz over vanille en fang ziet

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Zoals ik al zei: Dat komt later nog langs, dus gewoon de game verder spelen. Of wil je dat ik ook alvast vertel hoe de game afloopt?

14. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    miss wil je dan alleen vertellen water in het filmpje gebeurd en verder niks? (alleen wat je dan op dat moment weet)

15. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Tuurlijk Casper: hij heeft gelijk het word verder uitgelegd in het verhaal maar wel via de datalog precies. Maar ik zat ook te kijken naar het filmpje en snapte wat het betekende daarom als jij het graag wilt weten:

Sash is met zijn zoontje op bezoek bij orphan in de buurt als hij de kleine chocobo gaat kopen. Hij laat zijn zoontje alleen en deze word gevonden door Vanille en Fang. (deze waren op Cocoon gekomen via dat ding waar die eerste gran pulse fal cie in zat waar je in het begin tegen vocht)

Fang en Vanille zijn dus L'cie gemaakt door een Fal'ciie afkomstig van Gran Pulse en dus de vijand van Cocoon. De Fal'cie van Cocoon voelt deze dreiging en maakt daarom Sash zoon tot een l'cie. Waarom precies leer je later!

Begrijp je het zo?

btw Goiz je hebt helemaal gelijk. Zit met iedereen op de laatste ronde vfan het crystarium van hun laatste rol die nog vol moet. Dat is nog rond de 2.000.000 cp. Dat heb ik zo maar eer dat ik het geld heb om alles te upgraden ben ik uren langer bezig! heel jammer want zo besteeds je uiteindelijk de meeste tijd an geld farmen. Grinden in een spel is niet erg maar gaat lang duren. Snap echt niet waarom je geen gil krijgt in dit spel voor het verslaan van vijanden. Oke het is niet echt realistisch maar who cares!!!!!

Laatst bewerkt: 30 mrt 2010
  16. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    TY!

17. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het spel nu spelen voor mijn allereerste x ben benieuwd.

18. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Yup, me too!:)

Nooit verwacht eigenlijk dat ik COD MW2 een paar weken zou laten liggen voor Final Fantasy XIII. Ben normaal een shooteraddict en vond FF games nooit zoveel aan omdat (wat ik van vroeger weet) het battlen zo langzaam ging, dit is gelukkig nu niet het geval. Dit is dus mijn 1e FF game, en het bevalt super!:D

Laatst bewerkt: 30 mrt 2010
  19. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net level 1 uitgespeeld en ik moet zeggen wat een game

Nu zit ik wel met een paar vragen.

Na de gevechten krijg ik telkens punten maar voor wat dient dat want ik kan nergens op terug vinden hoeveel punten ik heb.
    Ook heb ik gelezen dat je je wapens kan upgraden en ik zie ook dat mijn speler over een level beschikt maar snap ook niet goed hoe ik kan zien dat hij een level stijgt en wanneer.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Er zijn niet echt levels qua characters. Maar alles wordt via tutorials met de tijd uitgelegd, dus je hoeft niet bang te zijn iets te missen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina