1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XIII [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het juist wel lekker dat het een beetje lineair begint. Vond in de vorige FF's altijd het kut dat je opeens zoveel vrijheid kreeg als je een air ship oid kreeg. Meestal haakte ik toen ook even af om de game een paar maanden later uit te spelen. Mede omdat ik mezelf altijd een beetje verloren voelde. Nu is dat veel minder. Speel FF's meestal om het verhaal en om de sfeer. Die is perfect in dit deel. Ook de battles vind ik veel interessanter in dit deel. Heerlijke game.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Kan je nagaan hoe de meningen verdeeld zijn, een vriend van me die dus de game ook speelt en een die hard FF fan is, vind de game ook geweldig. Maar een andere kennis is ook die hard fan en baalt vreselijk van de game, en alles wat eruit gesloopt is zeg maar.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Heeft het eigenlijk wel nut om meerdere Collector's of Connaisseur Catalogs te equippen? Die klotebeesten droppen 1 keer in de 6 battles iets (en nog niet eens een Trapezoid). :mad:

4. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Kan je zel zelf vermoorden of moet je het met Death doen? irritant he? zeker omdat je constant weer tp moet opladen!

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Met Death inderdaad. Gelukkig is het zo opgeladen in Eden met die soldiers er omheen.

Alleen zijn hun common drops net zo rare als een normale rare drop. 8)

Edit: Twintig van die beesten verder en nog geen Traphezohedron. Ik kan hem straks nog eerder kopen voor 2 miljoen dan dat zo'n gast hem dropt. :lol:

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hmm ze zijn wat groter geworden dan in de vorige delen :b:

7. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ze droppen het maar de kans is 1% dus kan je wel lang door gaan

8. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik weet niet of het al bekentwas maa rheb een prachtige spot voor cp + geld gevonden bij het begin van chapter 9

waar je in het schip (de crew quarters) naar binnen gaat en daar buiten als je daar heen en weer loopt respawnen de enemys en ze geven goeie CP en droppen goeie items om te verkopen

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Dus in theorie heb je ze nog eerder allemaal gekocht van het geld van de Platinum Inglots? :lol:

10. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ja maar je kan beter die Adamanchelid slachten die zijn veel zwakker en hebben dezelfde droprate.

Adamanchelid is dus zonder die slagtanden

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Nee, want die droppen Scarletite, en geen Trapezohedron. ;)

12. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Een studiemaatje van me vindt het ook maar 3x niks:). Mede omdat je in het begin een beetje aan de hand wordt genomen. En meneer purist is van mening dat ie het zelf wel allemaal kan. Dus die heeft de game uit het raam geflikkerd. Ik ben nog niet zo ver, maar ik heb zo'n vermoeden dat hij beter even kon wachten tot Gran Pulse?

13. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    De Sacrifices droppen bij mij minder dan de Adamantoises 8)

In elk geval 1 Connaisseur unit.

Vergeet niet dat je er niet veel nodig hebt he. Blijft lang duren voordatje op 2 miljoen gil zit. Bij mij heeft hij er al 5 gedropt dus ik hoef er nog maar 1 en dan hoef ik dat dismantle truckje niet eens te gebruiken.

Je hebt er in totaal toch maar 4 nodig. Dan 1tje volledig upgraden (van Fang of Hope) en dan dismantle en je krijgt er 3 + een lading cash voor terug. Tegen de tijd dat je genoeg gil hebt voor al je upgrades heb je denk ik al lang genoeg Trapezohedrons :)

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Allemaal leuk en aardig, maar nu na minstens 40 van die dingen heb ik nog steeds geen Trapezohedron. :+
    Het zijn gewoon haters.

Ik hoef er momenteel maar 3 te hebben, dan ga ik richting de eindbaas.

15. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb hem voor 55 euro daar gekocht...damn

16. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    AAAH jij doet het in Eden, Daar ga ik het dan ook maar proberen. Ik hoef geen trapezedon meer!

Tip voor jouw. Koop er één! upgrade Vanille of Fang's wapen tot de top (kost je 1.5 miljoen als je die ultracompact reactors koopt (28 van ultimate weopon naar sterretje) en dismantle die. Dan krijg je er namelijk drie voor terug plus wat andere onderdelen.

Ik heb die van vanille gedaan en die afgebroken. Vanille heeft zo dus een ultimate weopon gehad en moet alleen nog de rest van haar wapens naar vorm twee brengen. Intussen heeft Hope, Lignting en Fang een ultimate weopon die ik aan het upgraden ben. Zodra ik dat heb versla ik iedereen die ik moet verslaan. Heb ik nog een achievement nodig! (alle wapens en accesoires) breek ik Fang's wapen af (krijg ik er weer drie) en die geef ik aan snow en Sash omdat ik die toch niet meer nodig heb (save de game er wel voor en zodra ik cheevos heb laad ik die weer)

Lukt alleen bij Fang's en Vanille, voor de andere hun maxed wapen krijg je er maar twee

snap?

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Kan het met elk wapen van Vanille? Ik heb namelijk de Marlboro Wand op een ster nu en die kan ik dan upgraden. Probleem is dan wel dat ik dan weer slechte Death percentage krijg, maarja. Dat is goedkoper te fixen dan Trapezehedron.

18. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Heb ik het mee gedaan. Maar zou ik eerst. 1,5 miljoen sparen erbij om ehm gelijk helemaal te upgraden. En save voor je het doen. Zal eerst sparen omvolledig te upgraden aangezien je extra atb balk krijgt en dan duurt het dus zes balkjes voor je death kan casten!

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Dat is toch juist nadelig? :+

Enne, zat ik eindelijk op een streak waarin die Adamantoises elke keer binnen 20 seconden dood gingen van Death, krijg ik verdomme telkens niks. :'-(

Ik zie trouwens dat je Genji Gloves ook kunt dismantelen tot Trapezehedron! :)

20. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Jup en je krijgt er drie maar misschien moet je die houden aangezien je 3x meer dan 99999 damage wit doen tijden stagger!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina