1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XIII [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Nog niet gedaan, omdat ik nu bij die Adamantoise in Eden zit en dan weer helemaal terug moet. Eerst ga ik even cash grinden om de wapens te upgraden. Ik ben ongeveer al op de helft voor het upgraden van wapens en heb alle accs die Dark Matter nodig hebben op *. Dus als ik die wapens heb gedaan moet ik alleen wat Dark Matters hebben en die Charms zoeken.

Als ik zover ben verkoop ik ook gewoon mn Ultimate Weapons etc, wat weer zo'n 800.000 Gil in het laatje brengt.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Had een gedeelte bij een vriend gespeeld (1-2 uur), maar het sprak mij helemaal niet aan. Vond het ook al heel snel saai worden. Aan de andere kant moet ik iedere FF uitgespeeld hebben :)

3. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Dan moet je het helemaal zelf weten Gforce. één ding raad ik aan. Speel het spel even in chapter tien of elf een keer. Dan is het heel anders dan in het begin. Daar is het alleen aanvallen en potions gebruiken. MAar dat veranderd na chapter 1 drastisch! vanaft Chapter 4 wordt het echt duidelijk

Moddereter: 800.000 per wapen? ben zelf namelijk ook geld aan het grinden maar als ik dat wist. Kost alleen shitload an cash om al die catalysten te kopen (adamantine kosten 220.000 per stuk en zijn nergens te grinden)

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Hoe kom je aan 800.000 per wapen? Of bedoel je 800.000 per character? Voor zover ik weet hoef je namelijk niet helemaal tot Tier 2 * te levelen, maar slechts tier 2, wat 30.000 - 60.000 per wapen is. ;)

5. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Maar hoeveel lever de verkoop van één ultimate weopon op?

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Ligt een beetje aan het wapen. Het is gemiddeld volgens mij 200.000, de ene meer en de andere minder.

7. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    oke zal ik onthouden. Zal ook wel aan max stats liggen!

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik zal die achievements nooit halen. Het kan mij echt niks schelen of ik alle enemies met 5 sterren heb verslagen. Wil gewoon het verhaal spelen en het einde halen :)

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Je hoeft de deur niet door hoor. Alleen aanraken is genoeg om de Adamantoise te respawnen :eek:

Damn, hoe vaak ben je al die deur door geweest? ^^

10. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gisteren uitgespeeld. 1ste form was de eerste x irritant 2e form sloeg nergens op btje jammer :mad:

Ga maar in Eden grinden. op pulse weet ik niet waar je dta kan doen. die Growt Egg helpt wel :D
    ff tjekken of dat werkt wat moder etter zegt :)

Laatst bewerkt: 14 apr 2010
  11. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Als je nog geen admantoise kan killen ga dan missie 24 grinden: krijg je naast 12000 cp (netzoveel als betere spots overal elders) ook een item dat je voor 6000 kan verkopen. Doe dit tot je admantoise kan killen!

missie 24 zit in de toren voor Oerba en de mark staat net naast de stone die hem activeert! ideaal als je geen admantoise kan killen want gil is belangrijker dan cp (duurt veel langer!)

12. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    missie 24 heb ik TIG x gedaan ja toen ik daar net was. erg goeie GIL farm spot :)
    Ik krijg maar niks van die heumeu adamoise :|

Vanilla\Fang\Hope
    Sab\Sab\Syn

Maar ik heb trap. nodig alle wapens die ik wil gebruiken zitten al op 2nd tier *

Laatst bewerkt: 14 apr 2010
  13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Je weet dat Trap 1% Drop Rate heeft en ik zelfs na 200 battles nog geen trap drop had? :+

14. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, en ik had na 10 kills al 2 drops ;). Kwestie van pure luck..

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Vegeta, ik weet niet of je de Ultimate Weapons al verkocht hebt, maar Kain's Lance moet je NIET verkopen! Dismantelen is veel efficienter, aangezien je 5 Platinum Ingots, 15 Perfumes en 54 Green Needles ervoor krijgt! :eek:

16. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik had een vraagje, ik ben nu in chpater 11 en heb bijna bij al mn mannetjes al hun upgrades tot LVL 4 complete in hun 3 ''main'' roles

moet ik nu die andere 3 roles ook gaan upgraden (het kost alleen tering veel voor een MINIMALE +10health upgrade) moet je alle 6 de rollen maxen voor de complete all CP achievement of alleen hun3 main roles?

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Alle 6.

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ghegheghe! :9 Grind ze Casper :D

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Yeeeeah

FINAL FANTASY XIII
    1000 van 1000 [​IMG]
    35 van 35 prestaties (100%)

Treasure Hunter
    Held every weapon and accessory.
    80 [​IMG] (14-4-2010)

Nu wil ik die game voorlopig niet meer zien. :+

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689

:b: neem der eentje op :)

EDIT:
    Volgens mij heb ik in dat level met die bewegende ronde discs twee kistjes gemist. Ik neem aan dat ik dan nooit meer alles kan krijgen qua weps en accs? Of kun je ook later nog alles kopen? Hoe weet je uberhaupt wat je nog moet hebben ?

Laatst bewerkt: 15 apr 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina