1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XIII [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    lightning - fang - Hope.

rav rav rav en com com com, is helemaal niet mogelijk daar, ze hebben nog niet alle roles. Dus het snelste wat ik volgens mij kan doen om te staggeren is com rav rav lijkt mij ? En dat was niet snel genoeg tussen de destrudos door...

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Pffffffewww, thanks, ben ik niet helemaal achterlijk :D

Maar nu in ch 10 gaat het wel traag. Die ijzeren soldaten mechanics zijn erg tough. Ik haal bij de gewone battle slechts 3 sterren =(
    En nu weer 5 ... vooral als het er veel zijn is het tough!

Laatst bewerkt: 16 apr 2010
  3. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    ik had ook iets van 14 minuten ofzo. bij sommige bazen was level 5en gewoon niet mogelijk!

4. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ahh ik dacht dat je bij chapter 13 was :) tijd is idd soms lijp :| Die Juggernaut krijg ik nu nog niet binnen een minuut dood.
    Iemand nog een tip om Gil te farmen, zodat ik een trape kan kopen? Enige waar ik nu ana denk om te gaan doen is missue 55 paar x te gaan doen. en dan de growt Egg verkopen voor 250K.

1000/1000 is wel _O_

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Gewoon Adamantoises doen? ;)

6. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Growth Egg krijg je maar één keer toch? En idd, de beste truc is toch om death te gaan spammen op Adamantoises.. Scheelt je echt bakken met Gil.

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Damn, net weer een boss gehad
    Cid Raines
    . Nu je minder voluit kunt aanvallen en meer moet verdedigen vind ik de fighst wel moeilijk in de zin dat dmg zo slow gaat.....

Wel in de eerste try down in 12.5m ipv de 9m target, maar ja, dood is dood :D

Mja en qua accessoires draag ik nog steeds al die +health dingen, die lijken mij het meest handig nog steeds ?

EDIT:
    Die spoils klopt ook niks van. Als je minder dan 3 stars hebt zouden er shrouds moeten komen, maar ik krijg nooit shrouds en meestal niks ...

Laatst bewerkt: 16 apr 2010
  8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik zag em voor 39 euro bij de MM liggen en heb nog een tegoedbon.

Is dit spel een beetje speelbaar zonder strategy guide? of is het net zoals bij FF12 gewoon bijna een must zo'n ding te hebben?

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ben ik dus niet de enige die dit is opgevallen!
    Maar idd SE heeft sloppy werk geleverd bij het overzetten naar de 360, en dat is wel de overtuiging van meerde sites... En kwa gameplay is het nou ook niet bepaald je van het... Ik ben nog steeds geen fan in elk geval en zal het wel nooit worden ook denk ik ...

Ik speel het voornamelijk zonder guide, omdat het anders echt helemaal te boring is. Ik heb wel een guide, maar ik ga toch niet voor de achievements, maar als je dat wel wil, dan is de guide wel onmisbaar denk ik...

Laatst bewerkt: 17 apr 2010
  11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    achievements boeien me niet zoveel, dat is meer voor een 2e playthrough

12. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan krijg ik alleen 80K CP. Ik krijg verder helemaal niks :mad: heb beide catalogs op *
    Adamantoises zijn toch die grote dino's met hoorns die je eerst met je summons van Vanilla op ze knieeen moet krijgen en dan death spammen?

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    even vraag: Ben net begonnen en kan me herinneren uit dit topic dat je bepaalde zaken wel moet verkopen en andere niet. Nu heb ik bijvoorbeeld een credit chip (can be sold for a premium) ik neem aan dat ik dit gewoon kan verkopen?

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Alle dingen met Can Be Sold for a premium kan je verkopen. Components in het algemeen kan je verkopen, maar voornamelijk die met premium.

Als je de achievements in 1 run wilt halen na de main game, moet je alleen niks verkopen aan accs en weapons.

Voor de rest is er niks echt missable.

15. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik ben nu bij chapter 12, weet iemand of ik hier ergens een leuke grindspot tegenkom? of kan ik beter wachten tot ik wat verder ben?
    wil graag de roles met de nieuwe uitbreidinge een beetje maxen :D

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Als ik op star ratings afga, dan zuig ik echt hard in dit spel. En toch is het niet moeilijk tot nu toe, het duurt alleen soms ffkes... Ik hoop dat ik dat open stuk haal, want ik begin echt af te haken van het loop rechtdoor - vecht - vecht - cutscene - vecht - vecht - loop rechtdoor - afin, julle snappen em wel :)

Ik merk dat mijn interesse rap begint te dalen ... :eek:

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ben nog erg in het begin, maar de sfeer, characters en het verhaal tot nu toe is super!

Kan helaas nog maar weinig abilities. Begin net met Hope en Vanille dus kan nu zelfs alleen maar attack, maar het wordt vast beter.

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wat ik ook minder vind is dat je zo weinig loot krijgt. En met weinig stars nog minder, word je dubbel gestraft... En ook nauwelijks gil. Ik wil upgraden!

EDIT:
    ik zit nu in Ch11. Kan ik daar ergens grinden? ik wil mijn CR graag verder upgraden, maar alles kost nu 4000 per keer :eek:

Laatst bewerkt: 17 apr 2010
  19. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Hoeveel Gil heb je?
    En als je bij Oerba bent kan je een minigame doen waarbij je Bhakti moet reparen en daarvan kan je wel tot 700.000 Gil aan nutteloze dingen gebruiken die je alleen kan verkopen!

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb 78k Gil.... Dat Oerba zegt me nog niks, maar ik hou het in gedachten! Thanks!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina