Niet meer >>>
Ook de 3e Neonchu te pakken. Wat een bitch! Eindelijk de growth egg. Alleen te laat.
Ik moet nog 5 missions en ik keek net even in de guide en toen werd snel duidelijk dat mission 64 alleen te doen is met een full geupgrade party (= weps + all roles).
Ik heb tot nu toe alles gedaan met Lightning, Fang en Hope, alledrie met 1 role maxed en de twee andere primairy roles bijna gemaxed. Niets geinvesteerd in secondary roles. Ik heb geen zin om nog eeuwen te grinden voor al die CP ...
Om het goed af te sluiten nog wel even een adamantoise met Vanille, Fang en Hope geprobeerd en de eerste death cast is insta hit Wop, 80k CP
En dan nu de bazar op met FF XIII, ik ben der klaar mee!
EDIT:
Wat after thoughts. Ik vind het jammer dat bepaalde abilities onder techniques staan, die heb ik dus ook nooit gebruikt. Zo ook de summons. Dat hadden ze anders moeten aanpakken, bijvoorbeeld met een balk die je charged en als die vol is dat je dan je summon kunt gebruiken. Nu zijn ze waardeloos, op een last resort save na. Earth enzo hadden gewoon onder abilities moeten staan, net als bijv Stopga...
Laatst bewerkt: 3 mei 2010