1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Final Fantasy XIII [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Game al een tijdje laten liggen doordat ik de FFXIV beta mocht spelen. Zit nog aan het einde van Ch9, maar heb problemen met het weer oppakken van de game. Heb nog zoveel games liggen die ik wil spelen...:mad:

2. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    méh, paar zaken;
    Kan je films/amv/cutscenes whatever nog eens afspelen, of krijg je ze alleen tijdens de game zelf te zien?
    -Bij settings de zooi van subtitles aangezet, maar dit veranderd helemaal niks@ men game? Settings stonden wel eerst fout toen ik de game starte(''new'') dus.. maar lijkt me heel sterk dat je het daarna niet meer kan aanpassen..?
    -Verder is de zooi me wat onduidelijk qua items kopen/verkopen.. geen idee wat ik waarvoor nodig heb of dat ik gewoon alles kan verkopen zowat=p

Nog niet al te lang bezig maar afgezien van het verkopen worden die andere 2 me niet duidelijk qua meer speeltijd..

3. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    méééh, voorgaande post is al grotendeels verduidelijkt..
    snap alleen nog niks van weapons+exp.. maar dat wordt vast googlen..

verder resterend is dus alleen; is er een mogelijkheid filmpjes terug te kijken afgezien van een savepoint voor leuke filmpjes te zetten, zonee - waar zitten ong de mooiste(grafische) amv's?;o

4. Frenky1984

Frenky1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe versla ik in chapter 4 op de brug dat vliegende gevaarte?...dan ben je alleen met light & Hope...! Alvast weer bedankt!

gr.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Odin bedoel je?

Begin met MED/SYN en ally alle buffs casten terwijl jij blijft healen. Gebruik daarna Libra zodat je zijn weakness ziet. Gebruik dan RAV/RAV en vul de balk. Gebruik RAV/MED als je moet healen. Laat hem hier niet op staan anders heb je niet genoeg tijd!!

Lukt het niet dan kun je de gamespeed trager zetten en heb je meer tijd voor de handelingen. Mocht het dan nog niet lukken gebruik dan potions ipv naar RAV/MEd te switchen.

Het grootste probleem zal de tijd blijken te zijn. Het begin stukje is even moeilijk maar daarna moet je gewoon genoeg damage doen om hem te verslaan. Als de balk vol is druk je 'X' en heb je gewonnen :)

6. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Wat een tof spel is dit man! Het is al een hele tijd terug dat ik 3uur achter elkaar heb gegamed. Nu heb ik vandaag alleen al 4 uur besteed om 3 chapters te doorlopen.

Dit is mijn eerste JRPG en wist ook totaal niet of dat turned-based vechten leuk was. En ik moet zeggen, dat dat ook het enige is waar ik nog een beetje een mwaa feeling bij heb. Het is net alsof ik in een prachtig sprookjesfilm zit. Die tussenfilmpjes zijn onwijs mooi en alles is zo enorm origineel gemaakt. Je komt steeds maar in nieuwe omgevingen die echt helemaal niets meer met elkaar te maken hebben.

Een positieve verrassing voor mij, tot nu toe.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Was dit een JRPG dan? ;)

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Niet zo elitair doen, he? Het is gewoon een JRPG en dat weet jij net zo goed als ik. Het is juist de perfecte beginners-JRPG dankzij (in de main game) de niet al te hoge moeilijkheidsgraad en de mooie beelden. Een mooi opstapje naar bijvoorbeeld het echte werk als Lost Odyssey. :)

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vandaar de ;)

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik kan je Tales of Versperia echt aanraden. Deze is niet Turn Based maar wel een echte Japanse RPG waar met hele leuke cutscenes, leuke omgevingen, goede en diepe combat ondersteund door een geweldige soundtrack.

Het spel is ook zeker niet te moeilijk. Redelijk in het begin zit 1 lastige eindbaas maar voor de rest is het heel goed te doen.

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Komt ie weer met z'n Tales Of Vesperia. :+

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Heb je hem zelf al gespeeld Modder-Eter?

FF 13 vond ik overigens ook erg goed. Maar ik zit nu op een stuk waar ik er ineens geen zin meer in heb.

als je bij dat grote open veld komt wordt de moeilijkheidsgraad echt veel hoger ineens.
    Nu moet ik zo een tempel in daar, maar andere games hebben mij afgeleid.

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Nee, ik heb nog 5 JRPG's liggen die voor gaan. Daarnaast is de game nog steeds te duur imo.

14. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Welke RPG's gaan nog voor?

Wellicht heb ik er 1 gemist en moet ik die ook nog spelen.

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Ik heb nog liggen:

Star Ocean 4 (in principe uitgespeeld, maar ik wil alle achievements)
    Eternal Sonata (ook bijna uit)
    Magna Carta 2
    Blue Dragon
    The Last Remnant

100% uit:
    Lost Odyssey
    FF XIII

En dan moet ik na die boel nog spelen:
    Tales Of Vesperia
    Infinite Undiscovery
    Resonance Of Fate

Nog genoeg te doen dus. :+

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Blue Dragon zou ik als eerste starten ;)

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Magna Carta lijkt mij ook leuk. Infinite Undiscovery is een matige game. Niet heel slecht maar er zijn betere.

Blue Dragon heb ik nooit van begrepen waarom die zo leuk is? Het verhaal is echt te karig en dun en de characters ook. Het combat systeem zit goed in elkaar maar is te makkelijk.

Als je op disc 2 komt kun je met 1 aanval steeds alle vijanden doodmaken voordat ze jou kunnen raken. (die wind magie die alle vijanden raakt).

Je kunt wel de hogere moeilijkheidsgraad downloaden dan is het een stuk leuker, maar die is weer te pittig voor nieuwkomers in het RPG genre

18. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Voor mij is zonder twijfel Tales of Vesperia de beste JRPG op de 360 met daar vlak achter Lost Odyssey.

Verder is Star Ocean heel erg tof, maar wel gigantisch groot. Met name de ouderwetse feeling zit er goed in bij Star Ocean. Lekkere game.

Verder heb ik nog Magna Carta II gespeeld. Deze is wel aardig, niet hoogstaand. Lekker tussendoortje.

FFXIII vond ik juist tegenvallen. Ook nooit meer verder gespeeld nadat ik na 2x proberen een boss niet voorbij kwam. Enchanted Arms vond ik trouwens ook leuk. Leuk battlesysteem :). Verhaal was wat simpel, maar toch. En verder heb ik Blue Dragon, Eternal Sonata, Nier, Resonance of Fate, Infinite Undiscovery en The Last Remnant niet echt goed gespeeld. Ik heb ze wel allemaal liggen... :/

19. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    En terecht.

Het is de beste JRPG op de 360. Punt.
    En ook zeer goed te doen voor newbies, aangezien je de moeilijkheidsgraad kunt verzetten naar easy (al is dat voor de gemiddelde gamer niet nodig, ook al speel je nooit RPGs).

Is ie ook.

Alleen is dat echt een spel dat je na het uitspelen nooit meer aanraakt....althans dat heb ik. Misschien toch maar eens verkopen...

20. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat heb ik met veel JRPG;s op de 360 dat ik ze maar 1 keer speel. Mocht je hem weg willen doen wil ik hem denk ik wel over nemen.

Deel Deze Pagina