Mwoa, zo af en toe heb ik wel eens zin om een oudere RPG weer eens te spelen...helaas ontbreekt het me vaker aan tijd dan aan zin.
LO vind ik toch wel de beste JRPG op de 360. Daarna zeker op hele dichte afstand Tales of Vesperia. Eternal Sonata is ook zeker de moeite waard, erg toffe game. Ik heb ook SO TLH nog liggen, moet ik nog mee beginnen. IU zal een van de weinige rpg's zijn die ik niet ga uitspelen....vind hem echt een ruime onvoldoende. TLR is een erg goede, wel pittige RPG. (Ik zou de side quests wel spelen met guide, anders mis je de grootste uitdaging uit de game..wat mij dus helaas gebeurt is). FFXIII moet ik ook nog uitspelen...mis de uitdaging in die game En Blue Dragon...tja...te makkelijk, saaie characters, saai verhaal..meh
Ik vond Infinity Undiscovery juist een hele vette JRPG, lekker oldskool kwa feeling in die game, en de realtime battlesysteem vond ik juist leuk. Vandaag krijg ik de collectors edition binnen van FF13, dus ben benieuwd
Vandaag ontvangen, kon hem ruilen tegen een oude game van me dus maar gedaan. Had eigenlijk liever de PS3 versie, maar goed zo'n groot verschil is het nou ook niet volgens mij. Ben benieuwd, mijn eerste JRPG volgens mij. Nog nooit FF gespeeld dus zie wel hoe het is, al vond ik Kingdom Hearts echt legendarisch. Maar goed, teveel games dus begin er nog niet aan.
Ik had hem tegen Fable II geruild! God wat ben ik blij dat gedaan te hebben, dit spel heeft inmiddels (na precies een week ruim 15u gedraaid). Ik zit nu in chapter 8, maar godverdomme dit spel is echt vet! Ik ben zo blij dat er constant tussen filmpjes komen, dat vind ik misschien nog wel mooier dan de rest van het spel. Die filmpjes zijn sowieso al extreem dik. De graphics daarvan zijn echt sick vet. Het verhaal wordt steeds weer toffer net op het punt waar het een tikje saai begint te worden, echt perfect dus. Dit is ook mijn eerste JRPG, maar als ik dit spel zo bekijk ook echt niet de laatste.
Helaas zijn de meeste niet zo gelikt als FF XIII. Als er twee nog in de buurt komen qua geliktheid zijn het volgens veel mensen hier Tales Of Vesperia, maar imo vooral Eternal Sonata. Je moet van het stijltje houden, maar de hele presentatie is geweldig, met prachtige muziek en veel tussenfilmpjes.
Gisteravond en eergisteravond even mee begonnen, en is wel vermakelijk. Pas een uurtje opzitten en ben nu met Vanille en Hope in dat l'Cie dinges ofzo. Hoop wel dat het later wat vrijer gaat worden, is nu wel erg on-rails, een pad volgen, vechten, stukje lopen, filmpje, vechten, lopen.
Dat duurt nog wel even ook Fi. Ik zit (geloof ik) in Chapter 11 en ben net in de "vrije" wereld gedropt. Sindsdien heeft het helaas volledige mijn interesse niet meer. (Dit is overigens de eerste FF game die ik vroegtijdig links laat liggen).
Ben nu in ch11. Moet ik hier gewoon doorheen of kan ik het beste al wat gaan farmen? ZO ja waar kan ik dat nu het beste doen?
Ik heb even wat CP geboost daar en een paar missies gedaan, daarna ben ik verder gereisd. Ik zou hier boosten als ik jou was: Heel makkelijk, binnen 45 sec. 6600 binnen, later verdien je meer, maar hier heb ik de drie main CP's van elke character gemaxt (tot level 4 dan).
Als ik jou was zou ik CP boosten bij de dino in chapter 12. Niet alleen voor de CP, maar ook voornamelijk voor de Gil-items en Trapezehedron.
Heb nu 7 Marks verslagen. Is het verstandig om door te gaan of is het beter om richting Ch12 te gaan. Heb voor 3 chars hun 3 mainrollen op lvl4. Kan ik trouwens ergens zien welke Marks ik verslagen heb? Ik kan trouwens met die Stones teleporten. Kan dat alleen met de Stones die ik complete heb en dan alleen binnen hetzelfde gebied?
Deze game maar weer eens opstarten...ben maanden geleden ergens aan het eind van chapter 10 gestopt, maar wil de game nu toch wel eens uit gaan spelen....hopelijk kan het mijn aandacht nu wel houden zodat me dat gaat lukken.
Marks kun je later nog doen, dan zijn je party members sterker, dat zul je nodig hebben bij sommige marks, En ja je kunt zien welke je gehad heb.
Ok thx. Klopt het dat je alleen kunt teleporten naar Stones die je gedaan hebt van rank C en hoger? Net Ch11 gehaald. Boss was wel easy maar ik werd constant gedazed waardoor ik de chain kwijt raakte en het dus ff duurde voordat hij dood was. Deze week maar eens Ch12 en 13 doen en dan aan de lange grind beginnen
Nee, Je kunt wel weer terug op de "Steppe" komen vanuit Eden iirc, als je daar weer bent kun je alle marks/stones doen die je nog moet halen. Spoiler Alle marks 5 sterren halen geeft je ook nog een cheevo.( die ik nog moet )
Ik zit nu in Ch12. Bijna aan het einde. Slechste/saaiste tot nu toe. Rush er ook maar door heen. Zeker na Ch11 toen je een beetje vrijheid kreeg is dit weer een domper. Moet zeggen dat ik op de spells/abilities en sommige vijanden na nog geen seconde het gevoel heb gehad dat ik een Final Fantasy aan het spelen was.