1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XIII

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 14 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zal ik voor de verandering dan ook maar maar eens hier posten? :p

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ziet er vet uit! LO is vet.. dus FF XIII ook. _O_

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoelang nog ? :mad:

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    GC 09: Interview part I:
    [GT]55238[/GT]
    GC 09: Interview part II:
    [GT]55240][/GT]
    GC 09: Demo Walkthrough:
    [GT]55242[/GT]

Wat is deze thread toch zo dood. Persoonlijk heb ik er zin in, maar volgens mij word er niet echt veel informatie nu nog uitgegeven. Achja, rond de release word het wel wat levendiger hier.

5. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Hmm ze halen de voice-options eruit, vooral om tijd te sparen met betrekking tot de release date. Niet dat de engelse stemmen slecht zijn, maar japanse stemmen horen er toch wel echt bij vind ik :+

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind hetzelf wel een goed idee.
    Als het kan, kunnen ze het doen als DLC. Alleen, als ik goed heb geluisterd, zijn er drie discs. Ik hoop dat het niet disc in, disc uit, disc in, disc uit gaat worden zoals ik men hoor klagen bij SO.

7. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Ik prefereer eigenlijk altijd japanese voice-acting boven english. Ik kan er best mee leven maar geef mij dan maar een DLC inderdaad.

Ik neem aan dat het zoals lost odyssey geregelt is, 15 uur spelen op disc 1, 15 uur op disc 2 etc. Hoe is dat met SO dan?

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het spel niet zelf, maar ik heb gehoor dat je veel gaat backtracken, en dan is het steeds ruilen van discs, wat vervelend word. Ik zal kijken of ik even een quote kan vinden.

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    elke RPG tot nu toe die ik ken gebruikt de discs voor het verhaal met de laatste disc voor voornamelijk sidequests en de laatste dungeon.

Bij SO heb je verschillende planeten. Als je op de laatste disc in het verhaal zit en je bezoekt 1 van de eerste planeten weer moet je de cd wisselen

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1

>.>

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.441
    Dit wordt wel vaker gezegd, maar bij welke spellen is tot nu toe de voicing in een patch of DLC toegevoegd? Volgens mij bij geen enkele game, misschien in een enkel uitzonderlijk geval (ik dacht bij een Naruto fighting game?).

M.a.w. naar de Japanse voicing kunnen we fluiten.

Als het kan ga ik deze FF importeren, want juist de Japanse voicing is bij deze serie geweldig goed, met meestal een prima gekozen cast. En de lip sync klopt dan tenminste ook, in de US / EU versie is deze voor zover ik weet gebaseerd op de Japanse versie.

Laatst bewerkt: 29 aug 2009
  12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar als je het gaat importeren, dan zijn de teksten ook Japans toch?
    Tenzij je Japans kan lezen, zou ik het niet doen. Alhoewel je wel gelijkt hebt, ik vind de Japanse stemmen wel een voordeel bij zo'n spel. Originele stemmen vind ik toch prettig bij een game. Maar volgens mij word de lip-sync voor de Engelse stemmen wel aangepast ( zie filmpje die ik pas had gepost ).

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.441
    Nee joh, ik importeer voornamelijk spellen uit Hong Kong. Deze spellen ondersteunen altijd Engelse teksten, ik neem aan omdat Hong Kong een voormalig Engelse kolonie is geweest.

Maar jammer genoeg gaat dit niet op voor 360 games, die dan weer regio gebonden zijn. Dus het zal een PS3 versie import worden. Komt nog goed uit ook, want daarvan zal de release het eerste zijn. ;)

Laatst bewerkt: 29 aug 2009
  14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Ik zie dat ik daar zelf gequote wordt. Dat is inderdaad behoorlijk irritant.

Maar ik denk wel dat de mensen bij Square Enix begrijpen dat de CGI over de eerste discs verspreiden belangrijk is.

Qua voice-acting zal het wel goed zitten, gok ik. Japanse stemmen zijn meestal wel vet, maar bij bijvoorbeeld Lost Odyssey heb ik in sommige gevallen zelfs meer genoten van de Engelse! Daar is bijvoorbeeld vooral Jansen in het Engels geniaal gecast. Er is dus hoop voor de jRPG voice-overs.

15. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    damn ik kan echt niet wachten tot deze release, hoop dat er bij het uitkomen van dit spel een leuke special editie komt met goodies

ongeacht de prijs zou ik em kopen

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    meestal komen er figures en diverse banners uit van FF games. Kun je beter de standaard editie kopen en iets naar keuze uitzoeken in een gamewinkel denk ik.

17. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    2 gameplay filmpjes van 7 min @ Gamersyde:
    Lightning
    Snow

Moet zeggen dat het er zeer indrukwekkend uit ziet *hoopt op Engelse subs bij JP versie :+*.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Dan ga jij dus zeker voor de PS3 versie? Want de 360 versie gaat niet regiovrij zijn, gok ik.

19. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Jah, al is de kans zeer klein dat ik voor de Japanse versie gaat :+. Maar ik ga sowieso voor de PS3 versie. FF hoort gewoon thuis op de PS (nja, eigenlijk Nintendo maar laten we niet te moeilijk gaan doen :+).

Een andere reden waarom ik voor de PS3 versie zou gaan is omdat ze daar hopelijk de Japanse stemmen behouden.

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    TGS 09: Developer Walkthrough Pt. 1
    [gt]56649[/gt]
    TGS 09: Developer Walkthrough Pt. 2
    [gt]56651[/gt]
    TGS 09: Developer Walkthrough Pt. 3
    [gt]56652[/gt]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.