1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XIII

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 14 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ok, ik heb de recensies gelezen. Critici noemen het een first person adventure enzo, maar voor mij is het een fps. En ja ik heb het gespeeld maar je ziet het door een first person perspectief en je schiet er alleen maar op los. Af en toe onderzoek je wat dingen maar dat valt ook mee. Andere fps met een goed verhaal zijn bv timespliters, en goldeneye

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Laatst bewerkt: 26 nov 2009
  3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat dacht je van een Auron of een Baltier. Ook characters uit de oude FF waren erg goed. Denk aan een Cecil of een Kefka

5. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Zoals al door anderen is gezegd geldt dit wel voor meerdere genres. Of zoals anti-voetbal mensen wel eens zeggen: " ze rennen alleen achter een balletje aan". Een RPG is nu eenmaal veel grinden, een racespel is enkel rondjes rijden enz. Heeft denk ik meer te maken met waar je interesses liggen. In een goede RPG zijn juist veel side quests te doen, maar je besteed de meeste tijd aan levellen. Als je je echter verdiept in de combat dan kan deze echter toch wel erg afwisselend zijn. Een vechtspel is ook erg repetitief als je enkel button-mashed. Maar ja, ieder zijn eigen ding en mening :b:

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ziet er naar uit dat je een US account moet aanmaken dan :b: altijd handig.

7. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Final Fantasy XIII: Cocoon Has a Virtual Online Item Shop
    A different approach to buying and selling your items.

Lijkt me een soort Auction House zoals je die in World of Warcraft of Forza hebt, je hebt dus geen echt geld nodig maar alleen virtueel geld van de game zelf..

http://www.andriasang.com/e/blog/2009/11/26/ffxiii_virtual_item_shop/

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Doosje

9. ThaBest

ThaBest Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm...vreemd doosjes voor Final Fantasy vind ik...meestal staat de hoofdpersoon er niet op, of in ieder geval niet zo duidelijk.

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ja inderdaad. Ik ben een witte achtergrond gewend met een logo dat iets van de verhaal lijn verklapt met de titel Final Fantasy # erop

11. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Het design vind ik mooi, maar sommige Box art covers kunnen nog wel eens veranderen voordat ze uitkomen toch?

12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dit zijn we inderdaad niet gewend voor een EU FF game.
    Dit hebben ze wel in de USA en japan dacht ik, maar voor EU is het een first...

Beetje jammer, vond 'onze' manier eigenlijk wel cool; lekker mysterieus!

13. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit het uiteindelijke ontwerp voor de EU box dan? Kan nog wel veranderen, denk ik.

Ik dacht ik ga even die Final Fantasy XIII avatar downloaden met mijn Amerikaans xbox live account. Ben ik vergeten wat mijn e-mailadres daarvoor was :')

14. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een amateur box art. Zo'n boxarts worden gemaakt op websites als vgboxarts.com, als fanmade boxart.

15. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil net zeggen. Waar heb je die vandaan Dulle? Lijkt me een fake namelijk.

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Doet me aan Enchanted Arms denken. Ik vind de boxart vergeleken met vorige delen echt een stuk minder. Zie liever alleen het logo groot in het midden.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik ook...ik wil gewoon de oude cover...

al las ik onlangs dat het grotendeels nog steeds een traditionele FF is (iaw weinig nieuws onder de zon) en ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooooooooooooooit een ff heb uitgespeeld. Ben het altijd beu na een tijdje (uurtje of 20). Moet dus even kijken of ik deze ga halen aangezien ik hem ws toch niet uitspeel :+

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Andere turn-based RPG's wel uitgespeeld?

20. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Daar herken ik wel iets uit lol Maar ik heb zelf ook nog geen FF deel uitgespeeld. Niet omdat ik het saai vond worden, maar mij gewoon te moeilijk werd. Weet nog dat in deel 8 kreeg je een lamp met zo'n summon erin, die moest je als eerst verslaan voordat je die zelf kon gebruiken. Daar heb ik lang op gezeten, dat vond ik voor mij al een prestatie haha. Maar deze wil ik wel gaan uitspelen, hoe dan ook! :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina