1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XIII

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 14 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ben weer begonnen met FF2 US versie (FF 4 in japan). De US versie is wel een stuk makkelijker en dat scheelt me een hele hoop grinden. Het blijft een goede game

2. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Geweldig hoe die gasten reageren bij het spelen van FF.

3. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    * gaat een aantal mensen heel jaloers maken ;)

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Uhhm... :confused:

5. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Khoop dat er van de week massa's video's komen van de japanse versir van FF 13.(hopelijk met goede beeldkwaliteit).En hoop dat hij ook echt op 9 maart uitkomt in Europa.

6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik ga die dan zeker niet kijken, als er iets is wat ik niet wil zien, dan zijn het wel gameplay videos van een RPG. Plus Japanners weten niet wat spoilers zijn...

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  8. XI Jptje NL XI

Leuk Bevonden:
    0
    Dat een stukje plastic iets zo in waarde kan verhogen :).Als je een echte verzamelaar bent,is het wel tof natuurlijk.We zullen zien of er vanavond meer beelden en eventueel meer reviews op het internet verschijnen.

update: Op www.gamersyde.com is de eerste ''10 minunten van'' te zien,in zeer goede kwaliteit.

Laatst bewerkt: 17 dec 2009
  9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ziet er echt prachtig uit, en dat combat systeem ziet er cooler uit dan ik dacht. Ik heb echt niks met turn-based maar dit ziet er nog best cool uit, minder saai dan in andere games die turn-based zijn.

Maar ik heb gelezen dat er geen optie voor de japanse stemmen inzit. Dat is echt jammer, nou maar hopen dat de stemmen op zijn minst redelijk zijn en niet vreselijk fout en slecht. Werd deze game trouwens ook niet eerst gemaakt voor alleen de PS3? Wat dan misschien zou betekenen dat die perse het beste is? Of is dat helemaal niet het geval...of nog onbekend?

Waarom staat er bij release trouwens nog niet bekend? Volgens Tothegame.com komt ie 10 maart 2010 :)

P.S. bij diezelfde Gamersyde link zijn twee gameplay videos toegevoegd, fackin' mooi.

Laatst bewerkt: 18 dec 2009
  10. XI Jptje NL XI

Leuk Bevonden:
    0
    Officeel komt tie op 9 maart uit in Europa.Op www.gamersyde.com zijn opieuw gameplay beelden te zien van FFXIII.

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dat roodharige vrouwtje loopt wel truttig zeg, lol. En hoe zit het met het combat-systeem, je kunt dus eigenlijk gewoon bewegen wanneer je maar wilt,maar zodra je wilt aanvallen moet je met menu's werken? Of kun je
    alleen maar op bepaalde momenten bewegen?

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    no way dat ik die ga zien..... zit je dan thuis met je nieuwe ff...zijn de eerste 10 minuten gewoon oud nieuws 8)

Dat zijn juist de mooiste minuten van een ff :cool:

13. XI Jptje NL XI

Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen 2 jaar zijn er al zoveel screenshots voorbij gekomen van het eerste level,dat je er bijna een diashow van had kunnen maken :).Vindt ook dat je niet teveel moet kijken,want je wilt immers verrast worden,en het moet nieuw blijven.

14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies. Ik kijk zowieso zo weinig mogelijk filmpjes van een game, behalve als ik twijfel over de aanschaf.

Een trailer, prima, maar zeker geen filmpjes met de eerste 10 minuten van de game!|:-

15. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Is hij in japan al uit ? Heeft het zin om te importen? En op engels te zetten of werkt dat niet? ^^

16. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Hij komt hier juist pas in maart omdat het engels nog ingesproken moet worden.

17. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    In Japan is hij al uit, maar enkel voor PS3 (komt daar niet uit op de 360) en de game je jammer genoeg enkel en alleen in het Japans.

18. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    deels gelezen...... ik 'vrees' dat FFXIII niet mijn ding gaat worden...... het klinkt allemaal te 'been there done that'.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina