1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XIII

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 14 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Nog 5 dagen \o/

Ik begin steeds meer en meer zin te krijgen om dit spel te kunnen spelen. Hopelijk levert de postbode dit spel een beetje vroeg, ipv 16:00 wat tegenwoordig hier normaal is :x

2. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Als je toch de keuze hebt: PS3

Blu-ray dus geen discs swappen en de textures zijn wat softer (is ook een persoonlijke voorkeur)

3. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige winkels hebben hem. Maar hebben een contract moeten ondertekenen dat hij niet vóór dinsdag verkocht mag worden.

Komt niet vaak voor bij een thirdparty game wel? Wel begrijpelijk bij deze game.

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ga ook voor de PS3 versie. Niet alleen vanwege het disc-swappen; maar puur voor mijn gevoel dat een FF game gespeeld 'moet' worden op een Sony console. I know, slaat nergens op, maar voor mij 'hoort' het zo.:9

5. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Digifan biedt hem vanaf zondag al aan volgens hun website maar we zullen zien. Zou mooi zijn aangezien hier zondag een koopzondag is :) Maar ja dinsdag is ook goed want heb inmiddels verlof gekregen en ben vanaf dinsdag 3 daagjes vrij :)

Ik install de game wel dus van disc swappen geen last en aangezien de 360 versie ingame mooier is ga ik voor die versie. De CGI's zijn op de PS3 dan wel mooier maar die zijn op de 360 mooi genoeg ( heb liever dat het ingame allemaal iets beter uitziet ). Als je dan toch een console trouw wilt zijn omdat FF daarop gespeeld hoort te worden dan moet je hem op een Nintendo spelen, die hadden FF toch net even een paar jaartjes eerder als Sony :p

Laatst bewerkt: 4 mrt 2010
  6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    =( na installen moet je nog steeds disk swappen...

7. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    ??
    Ik heb meerdere screens zij aan zij bekeken en hierin kwam inderdaad duidelijk naar voren dat de CGI beter was op de PS3, maar dat de 360 ingame er beter uitzag...dat heb ik niet kunnen zien of gelezen. Ik zou graag willen weten waar je dit allemaal op baseert want als dit waar is haal ik hem misschien ook op de 360(hoewel mij dit onwaarschijnlijk lijkt)

8. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Dat is in meerdere reviews al bevestigd en is in dit topic ook al vaker gemeld. Edit: Zie pagina49 in deze thread voor post van DulleNL waarin citaat over ingame grafix staat. Ben het met je eens dat het een beetje raar klinkt maar is al vaker voorgekomen, Bayonetta bv.

@GForce : Dat wist ik niet en is wel balen maar ja die halve meter naar mijn 360 ben ik nog wel bereid te lopen haha.

Laatst bewerkt: 4 mrt 2010
  9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als het goed is hoef je het ook maar 1 malig te doen. Bij Star Ocean ben je constant aan het swappen omdat ze een fout hebben gemaakt met de opslag van de maps...

Na een instal is swappen altijd nodig anders kun je de disks gewoon uitlenen als je hem niet nodig hebt ;)

10. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    mijn plaatselijke game winkel zegt ff zaterdag al te hebben !! :D

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Te hebben of te verkopen ;)

12. gunmaster

gunmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
  14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Meeste winkels krijgen hem morgen binnen, maar moeten dus inderdaad wachten. Maar als iemand de game al in een winkel heeft gespot dan moet je dat gelijk even laten weten. Des te sneller mag iedereen los en kan ik in het weekend meer omzet maken :cool:

Vandaag al wel de strategy guides binnengekregen.

15. Alwinter

Alwinter pwnranoia

Leuk Bevonden:
    0
    Ja als iemand hem ergens kan kopen, laat even weten (waar) aub!

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb hem maar besteld bij thehut, voor 37,50 (met discountcode)...

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Eurogamer en IGN UK's review vind ik vrij duidelijk, ik had geen reviews nodig om te beslissen of ik deze game nou wel of niet persé moet hebben. Want ik had al het een en ander gehoord waardoor voor mij er geen enkele haast is. En dan heb ik het vooral over dat er geen steden meer in de game zitten en tja, ik persoonlijk ben echt geen fan van turn-based, wat dit toch echt wel is.

Maar de minpunten die EG en IGN Uk opnoemde...poeh, dat was niet mis.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    huh hebben die al een review staan dan?

edit: eeh vanaf net dus :+

19. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    LINK?? Ik kan et niet vinden

20. Stantana