1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XIII

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 14 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    En weer kritiek met betrekking tot het lineaire aspect. Iets dat JRPGS vaak wel zijn en waar ik het probleem niet van in zie. Maarja voordeel van al deze negatieve blikken op de game is dat er een soort anti-hype is gecreërd en dat zal het uiteindelijke spel alleen maar ten goede komen.

Eternal Sonata _O_ lineairder dan dat kan bijna niet? Je kon altijd maar één kant op, of het vet was? Ja en of je moet grinden (ja) maar grinden moet je in elke JRPG doen en ook in veel westerse rpg's. Net zo lang in een gebied levelen tot je verderop makkelijk verder loopt.

Laatst bewerkt: 5 mrt 2010
  2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Op die comparison screens op Eurogamer zien de twee versies er bijna identiek uit.

Eternal Sonata had tenminste nog dorpen.

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Tja das waar, maar de menus en online webshops schijnen het gemis enigszins goed te maken. Ik vraag me echter wel af in watvoor gebieden je af en toe kan ontspannen van alle gevechten? Misschien een strand waar je met wat mensen kan praten of een ander soort gebied.

60 uur non stop alleen maar films kijken en vechten is wel zwaar.

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Als ik de reviews lees dan is het meer een adventure geworden met battles....

5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb wat reviews en het neogaf topic over FFXIII afgestruimd en het komt er dus op neer dat de PS3 versie een hogere resolutie heeft, betere schaduw effecten/geluid en hier en daar betere textures. Het grootste verschil zit het hem in de CG en het vergelijkingsmateriaal is hier gewoon duidelijk in, de PS3 ziet er daar velen malen beter uit voor de rest kan je het allemaal bijna niet zien met het blote oog. De framerate lijkt in gevechten iets soepeler te lopen op de 360 maar dat is wel te verwachten met het verschil in resolutie.

Ik haal het voor de PS3 omdat het schijnbaar de "betere" versie is en ik toch de keuze heb om tussen de 2 consoles te kiezen. PS3 is ook de hoofdplatform waarvoor de game was ontwikkeld dus daarme kan ik niet fout gaan.
    De beide versies zijn nagenoeg identiek, de verschillen zijn nauwelijks op te merken en je zal eigenlijk niks missen door één versie boven een ander te kiezen.

Neogaf FFXIII comparison topic

6. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    is het miss een idee een speciale FF forum gedeelte te maken?

7. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Net even langs frs in Utrecht geweest maar die hebben hem nog niet binnen :) ben benieuwd of iemand hem hier weet te bemachtigen.

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    game is daar niet 'groot' genoeg voor, denk ik. :)

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wat eigenlijk bizar maar waar is. De eerste echte next gen FF en hij is niet groot genoeg voor een wisselforum

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    En van Bad company 2 is wel een appart subforum :'), vervolg op een spel waarvan ik ook al m'n twijvels had. Ja alles kan kapot, joepie :{

FF X3 is sowieso grootser dan de badcompany serie, maar ik snap dat er geen subforum is. FF X3 wordt minder gespeeld.

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Minder animo voor FF 13, denk ik ook.
    Op dit forum, iig.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    voor de mensen met 2 consoles:

vraag me af in hoeverre je dit in motion ziet, maar de ps3 is duidelijk mooier.

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Achja dit is nog steeds de grootste twijvel koop ooit, soms denk ik "ja ik haal hem meteen" soms denk ik "nee moet hem absoluut niet hebben".

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk mooier? je moet goed kijken en dan zie je dat de ps3 screen iets donkerder is maar om het nou veel mooier te noemen. Neuh..

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Je pakt ook wel gelijk de slechtste. Over het algemeen zie je nauwelijks verschil tussen de shots van eurogamer.

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  17. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik ben benieuwd wat gamesTM de game geeft, maar eerlijk gezegd ben ik al niet meer geinterresseerd in de game vanaf het moment dat duidelijk was dat we geen japanse stemmen zouden krijgen...

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Maar het is algemeen bekend dat Eurogamer ALTIJD voor de 360 kiest. Zelfs nu proberen ze het.

De cutscenes zijn gewoon een flinke stap omhoog op de ps3. Gameplay verschilt iets minder.

Maar jij hebt toch de keuze ;)

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar heb ik geen TRUE HD sight ofzo want ik vind de verschillen voor zover die er zijn minimaal. Maar ik kijk er dan ook niet met een vergrootglas na, en ja ik heb mijn lenzen in :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina